Alles over de 1 serie (part III)
- Macboy
- Femme
Ik vind het klapschermpje ook wel een elegante oplossing. Het nieuwe scherm lijkt wel een stuk groter. Waarschijnlijk is er daarom voor een andere oplossing gekozen.
Oud:
[img:1600:1200]http://www.roadfly.com/new-cars/wp-cont ... terior.jpg[/img]
Nieuw:
[img:904:1235]http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/idrive3.jpg[/img]
Verder vind ik het wel mooi dat BMW de snel verouderende multimediasystemen tijdens de looptijd van een model regelmatig blijft updaten. Het oude MK IV-systeem dat nu nog in de Z4 en de X3 wordt geleverd en is ontwikkeld ten tijde van de E39 is niet meer van deze tijd.
Oud:
[img:1600:1200]http://www.roadfly.com/new-cars/wp-cont ... terior.jpg[/img]
Nieuw:
[img:904:1235]http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/idrive3.jpg[/img]
Verder vind ik het wel mooi dat BMW de snel verouderende multimediasystemen tijdens de looptijd van een model regelmatig blijft updaten. Het oude MK IV-systeem dat nu nog in de Z4 en de X3 wordt geleverd en is ontwikkeld ten tijde van de E39 is niet meer van deze tijd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Joop
'k Vond de oude oplossing ook netter...
Waarom moeten die schermen toch allemaal in het zicht zitten, terwijl je ze het grootste gedeelte van de tijd nooit gebruikt...
:\
Het idrive systeem functioneerde ook prima, waarom nou weer die extra knoppen..., BMW laat zich veel te veel meeslepen met die nare autojournalisten die te lui zijn, zich één keer te verdiepen in het systeem, zodat ze in iedere moderne BMW moeiteloos de weg zouden kunnen vinden...
Waarom moeten die schermen toch allemaal in het zicht zitten, terwijl je ze het grootste gedeelte van de tijd nooit gebruikt...

Het idrive systeem functioneerde ook prima, waarom nou weer die extra knoppen..., BMW laat zich veel te veel meeslepen met die nare autojournalisten die te lui zijn, zich één keer te verdiepen in het systeem, zodat ze in iedere moderne BMW moeiteloos de weg zouden kunnen vinden...
- Macboy
Om een prima systeem perfect te maken natuurlijk. Waarom genoegen nemen met een 8 als je er een 10 van kunt maken? Lijkt me dus logisch het antwoord op je vraag.Joop schreef:Het idrive systeem functioneerde ook prima, waarom nou weer die extra knoppen...
Wat betreffende het scherm: ik heb zo mijn vraagtekens: is dit niet gewoon een sjop van een liefhebber? Het scherm is veel te diep om te passen binnen het huidige ontwerp zie ik net.
Die foto is gewoon nep :!:
- RVV
Macboy schreef:Om een prima systeem perfect te maken natuurlijk. Waarom genoegen nemen met een 8 als je er een 10 van kunt maken? Lijkt me dus logisch het antwoord op je vraag.Joop schreef:Het idrive systeem functioneerde ook prima, waarom nou weer die extra knoppen...
Wat betreffende het scherm: ik heb zo mijn vraagtekens: is dit niet gewoon een sjop van een liefhebber? Het scherm is veel te diep om te passen binnen het huidige ontwerp zie ik net.
Die foto is gewoon nep :!:
Ik vroeg me ook al af hoe dit nou zit.

- Jelmer850i
die knoppen zijn waardeloos...
Nu heerlijk simpel, 1 knop, en 1 wiel. Wiel kan je indrukken en naar links rechts boven etc. bewegen.. Werkt perfect.
Als je nu meerdere knoppen toevoegd, en je bent aan het rijden weetje niet op wel ke knop je drukt dus moet je met je kop kijken en dus niet op het verkeer letten, lijkt me niet zo handig...
Verder zijn al die knoppen eromheen ook uitvoerbaar met de knoppen op je stuurwiel, beetje overbodig dus!
Verder heeft de huidige 3 momenteel ook een scherm in deze grootte...
Nu heerlijk simpel, 1 knop, en 1 wiel. Wiel kan je indrukken en naar links rechts boven etc. bewegen.. Werkt perfect.
Als je nu meerdere knoppen toevoegd, en je bent aan het rijden weetje niet op wel ke knop je drukt dus moet je met je kop kijken en dus niet op het verkeer letten, lijkt me niet zo handig...
Verder zijn al die knoppen eromheen ook uitvoerbaar met de knoppen op je stuurwiel, beetje overbodig dus!
Verder heeft de huidige 3 momenteel ook een scherm in deze grootte...
- RVV
- Jelmer850i
- Snipe
- Jelmer850i
- Macboy
- Sperdy