Nieuwe X5

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Bruno
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:58
Locatie: Antwerpen

Nieuwe X5

Bericht door Bruno » 07 aug 2006, 18:43

Dat dit onder de radar van DF is onderdoorgevlogen. Tenminste, ik heb toch nog niks gezien hier over de nieuwe X5
Via een site van een BE-blogger.

Je kan toch bezwaarlijk spreken van een nieuw model:
http://www.djivy.be/2006/08/04/rigging/

Leuk trouwens dat het artikel over de "rigging" gaat en niet over de spypics.

Marcelvv
Berichten: 591
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:05

Bericht door Marcelvv » 07 aug 2006, 22:41

Is er al meer bekend van de nieuwe X5?
Die komt toch in de eerste maanden van volgend jaar?

Tom
Berichten: 21797
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 07 aug 2006, 22:50

Hmm, dat riging gebeuren is wel apart. Waarom maken ze zulke foto's niet bij een snelheid van max. 30 km/uur met een lange sluitertijd. Ik neem aan dat je dan geen superzuignappen nodig hebt (toch een lage snelheid, geen last van wind of grote krachten) die mogelijk de lak beschadigen, en een bewegende achtergrond kun je zo ook creëren.
Misschien kan Dexter eea uitleggen?

Gebruikersavatar
Mari Oh Oh!
Berichten: 3055
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
Locatie: Assen

Bericht door Mari Oh Oh! » 08 aug 2006, 00:44

Bij het maken van de BMW-film Star(met Madonna, door Guy Ritchie) zijn ze ook gebruikt. Die film is overigens een echte aanrader, net als Beat the Devil met Oldman, James Brown en Marilyn Manson(in alle films speelt Clive Owen overigens de driver).

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15802
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 08 aug 2006, 09:37

@Tom: Dat is gewoon minder stoer :)

Wel leuk artikel. Ik had er weleens wat over gezien op Discoverychannel, maar dat ging meer over videocamera werk, dus niets met sluitertijden e.d.
In de Autovisie stond ook bij het jaaroverzicht van de redacteuren zelf ook zoiets, met mooie foto's in Alpentunneltjes.

Rein
Berichten: 1934
Lid geworden op: 18 mar 2006, 17:27

Bericht door Rein » 08 aug 2006, 10:26

Mari Oh Oh! schreef:Bij het maken van de BMW-film Star(met Madonna, door Guy Ritchie) zijn ze ook gebruikt. Die film is overigens een echte aanrader, net als Beat the Devil met Oldman, James Brown en Marilyn Manson(in alle films speelt Clive Owen overigens de driver).
Idd!! Star heb ik haast wel 100x gezien :D :D Je brengt me nu op een idee, ik ga m maar weer even downloaden :wink:

Bruno
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:58
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bruno » 08 aug 2006, 10:38

Officiele foto's:
[img:480:320]http://www.autoweek.nl/images/480/a/bc9 ... 14079a.jpg[/img]

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?ID=5148&cache=no
[img:800:533]http://www.autoweek.nl/images/800/d/26b ... b8f16d.jpg[/img]

Niet echt om over naar huis te schrijven, wel consistent in hun aanpak.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 08 aug 2006, 11:23

X5 heeft me nooit iets gedaan, nu ook niet. Er zitten volgens mij de 'vautste' van de 'vautste' BMW rijders in.

X5 rijders doen mij mij als BMW liefhebber een beetje schamen :oops:

Bruno
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:58
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bruno » 08 aug 2006, 11:43

Komaan Rico ... dat moeten toch wel de kneuzen in de X3 zijn. Als er al zoiets is als een "foute" BMW-rijder (ieder doet toch wat hij wil, me dunkt), dan zijn het die wel. Van de X5 kan je tenminste nog zeggen dat hij "presence" heeft - in de zin van: je kan er niet naast kijken. De X3 is daartegenover maar een "te warm gewassen, in een aziatische sweatshop gemaakte, iets verkeerd uitgevallen" ripoff. Beiden echter lelijk als de nacht.

Wel bizar dat je dat onderscheid maakt, tussen "goeie" rijders en "foute" rijders - impliceert dat een beetje minachting tegenover bepaalde bevolkingsgroepen of bevolkingsklasses? Ik geef toe dat het idee van de X5 (bij uitbreiding de X3) mij ook niet echt warm doet lopen - laat dat duidelijk zijn. Persoonlijk denk ik dat er meer "fout" volk in een M3 rondrijden dan in een X5 - no offense. Waarbij de X5 vooral de doorgegroeide - in zijn dromen toch ietwat dynamisch geprofileerde - en vooral avontuurlijke menedjert aantrekt - waarbij het belangrijk is om op de weg zoveel mogelijk in de kijker te lopen, en liefst zo weinig mogelijk rekening te houden met de andere weggebruikers.

In ieder geval, geef eens snel die beker terug dan :-)

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 08 aug 2006, 11:48

Bruno, voor mij is een X5 een ultieme patsbak, nu heb ik niks tegen een patsbak, want ook met de M3 kan ik lekker patsen, maar nooit om te patsen. Gewoon het uitdragen van ene stuk liefhebberij. Een X5 heeft niks met autoliefhebberij te maken, het is een status symbool pur sang, En het type bestuurder in een X5 is van een compleet ander slag als bv een M3 rijder.

X5 rijders denken allemaal dat ze de koning van de weg zijn, Ik maak zeer zelden een assertief rijdende X5 rijder mee.

X5 rijders zijn gewoon super arrogant, bijna allemaal klootzakken, geef me een naam van een goeie en ik trek mijn uitspraken in :lol:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26924
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 aug 2006, 11:55

X5 equivalent aan hoog geblondeerde dames met zonnebril, al dan niet met verwende kroost op de achter fauteull :P :P
Verder heb ik er ook niet veel mee, zo te zien is het weer de overtreffende trap van grootst :cry: :cry:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 08 aug 2006, 12:01


Bruno
Berichten: 91
Lid geworden op: 08 feb 2006, 19:58
Locatie: Antwerpen

Bericht door Bruno » 08 aug 2006, 12:19

True. Rico. Ken eigenlijk geen mensen met een X5, vreemd genoeg. "King-of-the-road" gevoel hebben ze allemaal wel - hoewel je dat ook wel tegenkomt bij het meerendeel van de zafire/sharan/espace-rijders.

Over de auto heb je 100% gelijk, waar een X5 - voor quasi 100% van de lokale eigenaars - alleen maar uiterlijk vertoon is, is een M3 in hart en nieren meer auto. Hetzelfde gaat niet helaas op voor hun eigenaars.

Ik wil zeker niet zo ver gaan om te zeggen dat alle M3-rijders autoliefhebbers pur sang zijn. Het % zal vast hoger zijn dan bij de X, maar toch - je weet wat ik bedoel. Het meerendeel van M3's die ik zie rijden, zijn toch eerder van het 'pats' type. Nu kan dat regionaal anders liggen natuurlijk.

Moesten alle X5 die je ziet rondkarren nu uitgerust zijn met voornoemde blonde MILF - kroost bij de oppas - dan zou je mij niet horen klagen ... helaas zit er meestal hun overstresste vroeg-oude overspelige menedjert-huisband in die zijn eigen tekortkomingen en frustraties op "mindere" autogebruikers projecteert.

Tja ...

-------------------------------------

Ontopic:
X5: de nieuwe verschilt niet van de oude, en is dus bijgevolg ook een groot lelijk ding wat enorm gaat verkopen omwille van de mythische erotiserende en penisverlengende capaciteiten. Is dat een mooie conclusie?

X3: Kneuzen die geen X5 konden kopen en dus bijgevolg ook met hun roodharige-geverfde midlife-crisis vrouw en jengelende koters blijven zitten.

M3: vooralsnog - voor de beter bij kas zittende autoliefhebber die ook wel iets kwijt wil op de achterbank en er geen probleem in ziet om geassocieerd te worden met asociaal rijdende drugsjongeren, waarbij je het liefst in categorie 1 zit natuurlijk.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26924
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 aug 2006, 12:26

Zou het Freudiaans zijn ? Kan zo maar idd, al die kerels met een te kleine pieni wieni in een veel te grote auto. :P

Bij de vrouwen; kijk mij eens, heb geen tiete, maar wel een X5

ergo ; over 2 wkn wordt bij mijn plastisch chirurg de tiete geplastificeerd ( de rest was het al ) en dan heb ik beide, en dan wil ik nog meer en nog meer en meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 26924
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 08 aug 2006, 21:31

Wat ik dan wel weer mooi vind, is de doorgetrokken motorkap. Zie je tenminste geen lelijke naden als bij de E92, daar lijkt het of de kap er los op ligt, danwel dat ie niet goed aansluit, ziet er dus wel goedkoop uit voor deze prijsklasse en dit merk. Dat hebben ze bij de X5 dan toch beter voor mekaar.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark 320iS, nickdoesburg, SlowCo, Thomas H en 5 gasten