Car movies
- Jelmer850i
Car movies
Wat hoort hier nog meer in thuis:
- Gone in 60 seconds 1 & 2
- Taxi 1,2,3
- The fast and Furious 1,2,3
- Transporter 1 & 2
- Ronin moet goed zijn (niet gezien)
Wie vult aan?
Het gaat om films waarin auto's een grote rol spelen.
- Gone in 60 seconds 1 & 2
- Taxi 1,2,3
- The fast and Furious 1,2,3
- Transporter 1 & 2
- Ronin moet goed zijn (niet gezien)
Wie vult aan?
Het gaat om films waarin auto's een grote rol spelen.
Laatst gewijzigd door Jelmer850i op 08 aug 2006, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Transporter 1&2
1:
BMW 7serie
[img:1280:720]http://www.ixbt.com/divideo/wmv-hd/transporter.jpg[/img]
2:
Audi A8 W12
[img:450:319]http://ffmedia.ign.com/filmforce/image/ ... 31-000.jpg[/img]
1:
BMW 7serie
[img:1280:720]http://www.ixbt.com/divideo/wmv-hd/transporter.jpg[/img]
2:
Audi A8 W12
[img:450:319]http://ffmedia.ign.com/filmforce/image/ ... 31-000.jpg[/img]
- Mari Oh Oh!
Korte BMW films:
Beat the Devil
Star
De kwaliteit van de originele films(vooral het geluid) is beter en er zijn meer, maar dit vind ik de besten.
Beat the Devil
Star
De kwaliteit van de originele films(vooral het geluid) is beter en er zijn meer, maar dit vind ik de besten.
- Mari Oh Oh!
Klopt, maar het is jammer als je de opbouw mist.Rein schreef:ff doorscrollen naar 4,15Mari Oh Oh! schreef:Stardan wordt het gaaf

-
Dan kijk je 1x alles. En de overige 99x gewoon vanaf 4,15Mari Oh Oh! schreef:Klopt, maar het is jammer als je de opbouw mist.Rein schreef:ff doorscrollen naar 4,15Mari Oh Oh! schreef:Stardan wordt het gaaf

Is Star ook nog ergens te downloaden? Ik heb vanmiddag nog gezocht maar kon zo niks vinden. Op bmwfilms.com kan ik ook niks vinden

- Mari Oh Oh!
- Dennis Cavallino
Even uit het hoofd wat bij mij in huis ligt waarin auto's centraal staan, of coole car chases in zitten:
- The Vanishing Point
- Le Mans
- Taxi 1, 2 en 3 (1 en 2 heb ik dubbel, voor die liefhebber?)
- The Italian Job (het origineel)
- Gone in 60 seconds (de moderne versie)
- The Dukes of Hazzard
- Grand Theft Auto
- Initial D the Movie
- Speed (Formule 1 lookalike film)
- French Connection
- The Transporter
- Taxi Driver
- The Driver
- Swordfish (tvr)
- 51st State (Formula 51) met enorm gave chase met die Jag
- The Bourne (alle delen, deel 3 is in de maak!). Vooral die chase met die Lada is geniaal. Eén van de beste achtervolgingen ooit imho. Geweldig gefilmd tijdens impact, alsof je erbij bent.
- Grand Prix
- Cars
- Canonball Run (origineel)
- Ronin
- Days of Thunder
- The Gumball Rally
- Bullit
- Starsky and Hutch
Wishlist:
- Gone in 60 seconds (het origineel)
- The Rock (Dude you fucked up your Ferrari... 'yeah, it's not even mine')
- Smokey & the Bandit (vind ik serieus nog steeds grappig)
- Zie net een good old classic op die site: Dirty Mary, Crazy Larry
- Bad Boys 1 en 2
- Van de serie Dukes of Hazard is inmiddels ook een DVD box uit
- Louis du Funes (echt helemaal gaaf met al die franse auto's die in puin worden gereden!)
James Bond, die komen zo vaak op tv, die hoef ik niet. Net als Herbie, dat vind ik te nep.
Zelfde geldt voor Mission Impossible. Paar maanden terug kaartjes gekregen voor MI III, maar wat een ramp is dat zeg. Keek wel lekker weg, maar het wordt nooit écht gaaf en vernieuwend. In tegenstelling tot The Bourne Identity/Supremacy en Ultimated die nog uitkomt.
Edit: laatste tijd hoop DVD's gescoord.
- The Vanishing Point
- Le Mans
- Taxi 1, 2 en 3 (1 en 2 heb ik dubbel, voor die liefhebber?)
- The Italian Job (het origineel)
- Gone in 60 seconds (de moderne versie)
- The Dukes of Hazzard
- Grand Theft Auto
- Initial D the Movie
- Speed (Formule 1 lookalike film)
- French Connection
- The Transporter
- Taxi Driver
- The Driver
- Swordfish (tvr)
- 51st State (Formula 51) met enorm gave chase met die Jag
- The Bourne (alle delen, deel 3 is in de maak!). Vooral die chase met die Lada is geniaal. Eén van de beste achtervolgingen ooit imho. Geweldig gefilmd tijdens impact, alsof je erbij bent.
- Grand Prix
- Cars
- Canonball Run (origineel)
- Ronin
- Days of Thunder
- The Gumball Rally
- Bullit
- Starsky and Hutch
Wishlist:
- Gone in 60 seconds (het origineel)
- The Rock (Dude you fucked up your Ferrari... 'yeah, it's not even mine')
- Smokey & the Bandit (vind ik serieus nog steeds grappig)
- Zie net een good old classic op die site: Dirty Mary, Crazy Larry
- Bad Boys 1 en 2
- Van de serie Dukes of Hazard is inmiddels ook een DVD box uit
- Louis du Funes (echt helemaal gaaf met al die franse auto's die in puin worden gereden!)
James Bond, die komen zo vaak op tv, die hoef ik niet. Net als Herbie, dat vind ik te nep.

Edit: laatste tijd hoop DVD's gescoord.
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 03 mar 2007, 21:08, 12 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineHielke
- Dennis Cavallino
- Hubert D
Naar Bullit heb ik heel lang gezocht en toen ik hem eindelijk had binnen 2 dagen weer verkocht. Was voor mij echt een tegenvaller. Was wel een mooie achtervolging, maar dat was het dan ook. De rest van de film was trouwens RUK.Hielke schreef:Films waarin auto's een belangrijke rol spelen. In volgorde van indruk die ze bij me achterlieten:
1. Bullit (beste achtervolgingsscene ooit gefilmd, geen muziek, geen spraak, alleen motorgeluid en beelden)
2. Duel (beste opbouw van spanning)
3. Le Mans (beste story, beste filmwerk)
Le Mans, Gone in 60 seconds (oud), Dukes (nieuw (Jessica

- Michel P
Bullit heb ik ook op DVD, en kan alleen Hubert zijn mening maar delen, geluid van de motor komt niet overeen met de aktie, voor die tijd, wellicht acceptabel, maar in de huidige tijd een beetje fake. Wel zo'n beetje de moeder onder de car chase films.
Herbie sequel moet er natuurlijk ook bij, altijd lachen, en Dukes of Hazard en the A Team als TV series.
Michel
Herbie sequel moet er natuurlijk ook bij, altijd lachen, en Dukes of Hazard en the A Team als TV series.
Michel
- Dennis Cavallino
- Knot
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
Ik heb mijn lijstje inmiddels uit mijn hoofd wat uitgebreid. Zal zo even kijken in DVD boxen, of ik nog wat over het hoofd zie. Ik 'verzamel' dus car chase movies op DVD, mag duidelijk zijn?
Gelukkig vind GF meeste films ook erg cool. Taxi 3 wilde zij bijvoorbeeld zelf kopen, toen ze 1 en 2 al gezien had.
Ook erg mooi zijn documentaires, zoals van Senna, maar ook van Victory by Design. Best Motoring heb ik ook, maar die hoef ik niet zo nodig 2 keer te zien, dus die ga ik weer verkopen denk ik. Eigenlijk boeien mij alleen de Tougé's, de echte in Japan, helaas hebben ze daar veels te weinig materiaal van. De rest is leuk om een keertje te zien. De hele Initial D serie heb ik ook, helaas op cd-rom. Maar beetje onzin om die nu op DVD aan te schaffen. Komt wel als ik koters heb, misschien.

Gelukkig vind GF meeste films ook erg cool. Taxi 3 wilde zij bijvoorbeeld zelf kopen, toen ze 1 en 2 al gezien had.
Ook erg mooi zijn documentaires, zoals van Senna, maar ook van Victory by Design. Best Motoring heb ik ook, maar die hoef ik niet zo nodig 2 keer te zien, dus die ga ik weer verkopen denk ik. Eigenlijk boeien mij alleen de Tougé's, de echte in Japan, helaas hebben ze daar veels te weinig materiaal van. De rest is leuk om een keertje te zien. De hele Initial D serie heb ik ook, helaas op cd-rom. Maar beetje onzin om die nu op DVD aan te schaffen. Komt wel als ik koters heb, misschien.
- Dennis Cavallino
-
OnlineHielke
Voor de story moet je Bullit inderdaad niet gaan kijken. Die film is zo groovy als de pest en staat bol van de dope
Maar qua spanning zit de sfeer er goed in en zonder al die zoom en geluidseffecten van de goedkope shit van tegenwoordig weten ze met die achtervolgingsscene iets in beeld te brengen wat nog nooit geevenaard is.
Afblieve van Bullit!!! 8)

Maar qua spanning zit de sfeer er goed in en zonder al die zoom en geluidseffecten van de goedkope shit van tegenwoordig weten ze met die achtervolgingsscene iets in beeld te brengen wat nog nooit geevenaard is.
Afblieve van Bullit!!! 8)