Wat kost onderhoud bij de dealer nou gemiddeld op df...
- Jelmer850i
- Jelmer850i
- Sander
- frank de jonge
-
Sander schreef:Euh, dat gaat toch helemaal nergens meer over.Femme schreef:Paar facturen van BMW dealers:
Er zitten wel een paar dingen tussen wat een hoopt tijd kost maar man, wat een bedragen![]()
Ik mag hopen dat ze je geen poot uitdraaien omdat ze weten wat jij doet/gedaan hebt ?
Dacht je nu echt dat een bmw dealer, welke met verschillende afdelingen werkt en waarvoor een werknemer zelf geen cent extra krijgt even gaat uitzoeken wie ze een poot uit kunnen draaien? Tikkeltje naïef is het niet?
-
-
Hans, met zo'n gedachtengang kun je beter met je auto naar de Kwikfit gaan. 8)
Bij Franse auto's gaat misschien altijd wat stuk itt bmw's. Bij bmw's gebeurd dat niet waardoor het slijt. Versleten onderdelen moet je vervangen en dat kost nu eenmaal geld.
Ik hoop iig dat ik de auto weer snel terug heb en weer eens een tijdje probleemloos vooruit kan. Bij de werkplaats hebben ze nu nog aangeboden om me een eigen parkeerplaats te geven op het terrein, ghehe...
Bij Franse auto's gaat misschien altijd wat stuk itt bmw's. Bij bmw's gebeurd dat niet waardoor het slijt. Versleten onderdelen moet je vervangen en dat kost nu eenmaal geld.

Ik hoop iig dat ik de auto weer snel terug heb en weer eens een tijdje probleemloos vooruit kan. Bij de werkplaats hebben ze nu nog aangeboden om me een eigen parkeerplaats te geven op het terrein, ghehe...
-
-
-
-
-
Was maar een dolletje hoor.
Ik zie wel wanneer ik m'n wagen terug heb. Ben zelf tot dusver eigenlijk altijd erg tevreden geweest over de service van de dealer. Ken die mensen al meer dan 15 jaar. Zal ook niet snel naar een ander gaan om die reden. Het is wat duurder, maar moet wel zeggen dat ik het ook weer geen oplichting oid vind.

Ik zie wel wanneer ik m'n wagen terug heb. Ben zelf tot dusver eigenlijk altijd erg tevreden geweest over de service van de dealer. Ken die mensen al meer dan 15 jaar. Zal ook niet snel naar een ander gaan om die reden. Het is wat duurder, maar moet wel zeggen dat ik het ook weer geen oplichting oid vind.

-
Ford dealer rekent me 229 voor de kleine beurt, en 329 voor de grote beurt. Dit zijn natuurlijk de standaard handelingen. Banden haal ik er nooit. Ze kunnen niet mee met de prijzen van www.autobandenmarkt.nl
Moet wel toegeven dat ze voor de RS dus geen onderdelen op voorraad hebben en de auto dan weer terug moet.
En ze hebben er (nog?) niet zoveel verstand van. Is de eerste RS die ze ooit hebben gezien, laat staan in onderhoud.
Voor belangrijke zaken ga ik naar een Ford dealer, ver in Belgie. De eigenaar heeft zelf ook een RS en kent de auto van binnen en buiten. Heeft me ook ooit eens een oudere versie software opgezet voor 25 euro, terwijl de Ford dealer waar ik kwam tussen de 600-800 euro daarvoor moest hebben. ALLEEN ARBEIDSUREN!!!!
Moet wel toegeven dat ze voor de RS dus geen onderdelen op voorraad hebben en de auto dan weer terug moet.

Voor belangrijke zaken ga ik naar een Ford dealer, ver in Belgie. De eigenaar heeft zelf ook een RS en kent de auto van binnen en buiten. Heeft me ook ooit eens een oudere versie software opgezet voor 25 euro, terwijl de Ford dealer waar ik kwam tussen de 600-800 euro daarvoor moest hebben. ALLEEN ARBEIDSUREN!!!!
- Peter Tunissen
Heet die toevallig Tom (achternaam vergeten, voornaam weet ik ook niet 100% zeker meer)?Harrie schreef:Voor belangrijke zaken ga ik naar een Ford dealer, ver in Belgie. De eigenaar heeft zelf ook een RS en kent de auto van binnen en buiten.
Zo ja, dan ben ik die ooit tegengekomen op Niederrhein in een vorig leven, jaar of 5 geleden. Hele aardige kerel wel, is toen nog met me meegereden in de 145 om wat tips te geven.