aanmelding

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 08 aug 2006, 09:46

Gelukkig zei ik 'ooit'.
:)

Gebruikersavatar
jans
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 aug 2006, 11:30
Locatie: nijverdal

Bericht door jans » 08 aug 2006, 09:48

Dennis Cavallino schreef:Gelukkig zei ik 'ooit'.
:)
Gelukkig kunnen ze niet roesten. 8) :lol:
[img:35:20]http://www.nearlygood.com/smilies/rolleye11.gif[/img]
Laatst gewijzigd door jans op 08 aug 2006, 09:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40198
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Bericht door Knot » 08 aug 2006, 09:50

Welkom!

Knap wagentje...

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 08 aug 2006, 10:26

He Jans! Inderdaad mooie auto. Van buiten ziet het er standaard uit (tis maar wat je standaard noemt). Erg mooie velgen vind ik.

Maar die peekaa's ... pfff

Gebruikersavatar
jans
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 aug 2006, 11:30
Locatie: nijverdal

Bericht door jans » 08 aug 2006, 10:37

Deze week gaat ie weer op de rollenbank,i.v.m.een onder garantie gemaakte kapotte turbo.zou eerst voor de GT30 gaan ,maar 500 pk en 600nm was me een beetje téveel voor de aandrijving e.d.
Vandaar weer voor de GT287.1R gekozen. Leverd ongeveer 400 pk en 500 nm.

Gebruikersavatar
Maik
Berichten: 3435
Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door Maik » 08 aug 2006, 12:04

Wel met overboost mogelijkheid dan nog?

Gebruikersavatar
jans
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 aug 2006, 11:30
Locatie: nijverdal

Bericht door jans » 08 aug 2006, 12:09

Ja'' Maik '' alleen zal hem dan wél instellen voor een paar sec .
Met max 0.3 bar. zal een pk of 40 / 50 schelen.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 08 aug 2006, 13:13

jans schreef:Deze week gaat ie weer op de rollenbank,i.v.m.een onder garantie gemaakte kapotte turbo.zou eerst voor de GT30 gaan ,maar 500 pk en 600nm was me een beetje téveel voor de aandrijving e.d.
Vandaar weer voor de GT287.1R gekozen. Leverd ongeveer 400 pk en 500 nm.
Neem aan dat je het piek vermogen redelijk hoog in de toeren wenst te hebben, om e.e.a. nog rijdbaar te houden.

Michel

Gebruikersavatar
jans
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 aug 2006, 11:30
Locatie: nijverdal

Bericht door jans » 08 aug 2006, 13:22

Michel Pol schreef:
jans schreef:Deze week gaat ie weer op de rollenbank,i.v.m.een onder garantie gemaakte kapotte turbo.zou eerst voor de GT30 gaan ,maar 500 pk en 600nm was me een beetje téveel voor de aandrijving e.d.
Vandaar weer voor de GT287.1R gekozen. Leverd ongeveer 400 pk en 500 nm.
Neem aan dat je het piek vermogen redelijk hoog in de toeren wenst te hebben, om e.e.a. nog rijdbaar te houden.

Michel
Een paar weken geleden een paar scherpere nokkenassen gemonteerd,
Omdat het bij 6000 rpm snel berg afwaards ging met het vermogen.
vorige week vóórdat de turbo kapot ging op de A31 tot 7500 rpm in de 4 é versnelling gereden, dus gaat veel beter nu.
binnen kort maar even kijken op de rollenbank wat er presies uitkomt.

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 08 aug 2006, 13:35

jans schreef:
Michel Pol schreef:
jans schreef:Deze week gaat ie weer op de rollenbank,i.v.m.een onder garantie gemaakte kapotte turbo.zou eerst voor de GT30 gaan ,maar 500 pk en 600nm was me een beetje téveel voor de aandrijving e.d.
Vandaar weer voor de GT287.1R gekozen. Leverd ongeveer 400 pk en 500 nm.
Neem aan dat je het piek vermogen redelijk hoog in de toeren wenst te hebben, om e.e.a. nog rijdbaar te houden.

Michel
Een paar weken geleden een paar scherpere nokkenassen gemonteerd,
Omdat het bij 6000 rpm snel berg afwaards ging met het vermogen.
vorige week vóórdat de turbo kapot ging op de A31 tot 7500 rpm in de 4 é versnelling gereden, dus gaat veel beter nu.
binnen kort maar even kijken op de rollenbank wat er presies uitkomt.
Klinkt goed, ben heel nieuwschierig naar de dynorun.

Rij je nog met het standaard motormanagement?

Michel

Gebruikersavatar
jans
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 aug 2006, 11:30
Locatie: nijverdal

Bericht door jans » 08 aug 2006, 13:43

anders ik wel :D
Inderdaad standaard MM

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten