tjah, op dat moment had ik er alle vertrouwen in. Voor me gevoel is dat ding gewoon snel, maar blijkbaar komt dat door het geluid. All show no go. HAhahahahaKnot schreef:Belangrijk voor je gemoedsrust.. ROFL... maak hij knettert wel meteen. Die op mn werk heeft bij 2m20 ook een soort van Vtec momentje maar uiteindelijk doet ie er dan toch 4m20 over...
Maar het duurt sowieso te lang als je over je 2006 oranje WK senseo gaat lullen enz.. 8)
Waterkokers
-
Metchu
- Ruud Hulsegge
Mijn ontkalkingsmethode:
Geen water erin, aanzetten, roodgloeiend laten worden (hij is beveiligd en slaat vanzelf af dan), vervolgens koud water erop en voila! :twisted:
Voordeel is dat je dan ook geen stukjes in je thee krijgt. Wel eerst even omspoelen natuurlijk. 8)
Element blijft redelijk glimmen.
Type Philips Filterline.
Tijd 0-100 in 3.10min.
Geen water erin, aanzetten, roodgloeiend laten worden (hij is beveiligd en slaat vanzelf af dan), vervolgens koud water erop en voila! :twisted:
Voordeel is dat je dan ook geen stukjes in je thee krijgt. Wel eerst even omspoelen natuurlijk. 8)
Element blijft redelijk glimmen.
Type Philips Filterline.
Tijd 0-100 in 3.10min.
-
Xave30
- Ruud Hulsegge
- Macboy
-
Metchu
Re: Waterkokers
we zijn weer bijna 2 jaar verder en zijn de waterkokers nu ook sneller? Wat voor waterkoker heeft de gemiddelde df'er? Komen er nieuwe waterkook filmpjes!?
vragen vragen in 2010 ...
vragen vragen in 2010 ...
- Aston Martine
Philips Quick & Hot.
Direct heet water, niet kokend, maar voor thee is het prima.
Direct heet water, niet kokend, maar voor thee is het prima.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Drink geen thee..........................laat ik nu maar even koffie zetten dan............. 
- Knot
Op mn werk hebben we een nieuw cheap ding op een andere vleugel staan nu, klep sluit soms niet of springt open, dan blijft ie dus onbeperkt doorkoken, geweldig hoeveel damp er dan in die keuken hangt na een half uur 
- Casper
Kopje thee gezet net, en even gemeten 
1.0L Kwantum El Cheapo exemplaar: 3m15s
1.0L Kwantum El Cheapo exemplaar: 3m15s
- Casper
HeheKnot schreef:Op mn werk hebben we een nieuw cheap ding op een andere vleugel staan nu, klep sluit soms niet of springt open, dan blijft ie dus onbeperkt doorkoken, geweldig hoeveel damp er dan in die keuken hangt na een half uur
- duifjes.com
Thee...???? Thee drinken vrouwen of als je griep hebt anders niet....hhahahahahahha
*(dit doet me altijd aan mn oude Wachtmeester denken....mannen dit is een rantsoen......dit is thee.....thee is voor mietje....mannen drinken bier hahhaha)
*(dit doet me altijd aan mn oude Wachtmeester denken....mannen dit is een rantsoen......dit is thee.....thee is voor mietje....mannen drinken bier hahhaha)
- frankv
Wij hadden zo'n mooie Porsche design Siemens die het na een aantal jaren begaf. Dus een nieuwe gezocht en dan bleek je 3 soorten te hebben:
- plastic, prima spul, goedkoop
- metaal zonder kunststof binnenkant, levensgevaarlijk met dat de buitenkant kokend heet wordt, iets duurder
- metaal met kunststof binnenkant, prima spul, mooi en duur
Dus toch maar weer een uit de laatste categorie gekocht, een nieuwe Porsche design Siemens. Alleen lees ik nu op Kieskeurig dat dat ding alleen maar lekt... Gelukkig heb ik de bon nog voor het geval dat. Volgende keer wordt het echt gewoon een 20 euro plastic ding dat 10 jaar mee gaat!
- plastic, prima spul, goedkoop
- metaal zonder kunststof binnenkant, levensgevaarlijk met dat de buitenkant kokend heet wordt, iets duurder
- metaal met kunststof binnenkant, prima spul, mooi en duur
Dus toch maar weer een uit de laatste categorie gekocht, een nieuwe Porsche design Siemens. Alleen lees ik nu op Kieskeurig dat dat ding alleen maar lekt... Gelukkig heb ik de bon nog voor het geval dat. Volgende keer wordt het echt gewoon een 20 euro plastic ding dat 10 jaar mee gaat!
- Casper
Caffeïne zet creatine om in het afvalproduct creatinine. Zou jij moeten wetenduifjes.com schreef:Thee...???? Thee drinken vrouwen of als je griep hebt anders niet....hhahahahahahha
- duifjes.com
Casper schreef:Caffeïne zet creatine om in het afvalproduct creatinine. Zou jij moeten wetenduifjes.com schreef:Thee...???? Thee drinken vrouwen of als je griep hebt anders niet....hhahahahahahha
Ik weet het....probeer ook wel minder koffie te drinken.....maar in de ochtend heb ik het echt nodig!
- Robin Hartog
Als je een snelle waterkoker wilt, moet je die Tefal nemen. De zogenaamde "Quick&Hot". http://www.bcc.nl/product/tefal-br-304-3041-quick-hot" onclick="window.open(this.href);return false; 
- Ruud Hulsegge
Laten we dit jaar met zijn allen naar de huishoudbeurs gaan. Gezellie!

-
EG
Ik heb zo een cheap wit plastic Philips ding maar die doet er ook mooi 3 minuten en 40 seconden over