Kofferbak VBU?????
- DenCha
Kofferbak VBU?????
Ik ben dat al in meerdere advertentie's tegen gekomen, maar kan iemand mij misschien uitleggen wat dat betekent??
- Niels v D
Zetten mensen dat in de advertentie? Ik snap sowieso niet dat dat meehelpt in de overweging om een auto te kopen
Om het even bij DF te houden, je kiest toch niet voor een Prius omdat de kofferbak van een Civic IMA niet van binnenuit open kan?
of wordt daarmee bedoelt zo'n hendeltje, dan kan ik het nog wel begrijpen..dacht zo'n koord wat je altijd in amerikanen ziet..

Om het even bij DF te houden, je kiest toch niet voor een Prius omdat de kofferbak van een Civic IMA niet van binnenuit open kan?
of wordt daarmee bedoelt zo'n hendeltje, dan kan ik het nog wel begrijpen..dacht zo'n koord wat je altijd in amerikanen ziet..

- DenCha
Dat is idd een logische verklaring voor VBU.
Alleen vreemd dat dat nergens vermeldt staat.
Wij hebben namelijk vandaag een andere auto gekocht na dagen spitten in advertentie's, en was het al bij meerdere tegengekomen. Het zit iig niet in onze nieuwe auto.
Een cabrio is namelijk niet meer echt handig aangezien mijn vrouw al 26 wkn zwanger is. Een kinderstoeltje/maxicosi is nog te doen, maar icm 2 honden wordt lastig
Het is een vectra station geworden uit '97. Een 2.0 16v CD uitvoering.
We zijn helemaal klaar voor komst van de kleine. 8)
Bedankt voor de opheldering en antwoorden.
Alleen vreemd dat dat nergens vermeldt staat.

Wij hebben namelijk vandaag een andere auto gekocht na dagen spitten in advertentie's, en was het al bij meerdere tegengekomen. Het zit iig niet in onze nieuwe auto.
Een cabrio is namelijk niet meer echt handig aangezien mijn vrouw al 26 wkn zwanger is. Een kinderstoeltje/maxicosi is nog te doen, maar icm 2 honden wordt lastig

Het is een vectra station geworden uit '97. Een 2.0 16v CD uitvoering.
We zijn helemaal klaar voor komst van de kleine. 8)
Bedankt voor de opheldering en antwoorden.
- Macboy
-
- Tom V
Lol! Dat moet er echt stom uit zienallen schreef:Joy vertelde me gisteren dat hij een man in een Amerikaanse suv zag stoppen in de regen. Kofferbak ging open en de hond sprong eruit. Nadat de hond klaar was sprong deze weer in de auto en waarop die weer dicht ging. Zo blijf je nog eens droog als hondenbezitter.

- Jochem Vaartjes
In de US is het zelfs verplicht dat de kofferbak zowel vanuit de kofferbak te openen is en vanuit de auto.
[img:375:500]http://farm2.static.flickr.com/1175/121 ... 412288.jpg[/img]
Dit dingetje zit dan in de kofferbak. Als je hier aan trekt gaat hij open. Ik vind de illustratie wel grappig. Zodra je eruit bent rennen voor je leven!
[img:375:500]http://farm2.static.flickr.com/1175/121 ... 412288.jpg[/img]
Dit dingetje zit dan in de kofferbak. Als je hier aan trekt gaat hij open. Ik vind de illustratie wel grappig. Zodra je eruit bent rennen voor je leven!

- Macboy