Vrij rijden SPA 9-7-2008

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Metchu

Bericht door Metchu » 16 jul 2008, 21:51

Joy Jolliffe schreef:Heel gaaf filmpje. Mooi ook hoe behoudend Cor bezig is. Het hoeft niet altijd dat max attack raggen te zijn, dit vind ik net zo goed erg fijn om naar te kijken. Ik zou nog wel een shot vanaf de achterbumper willen. Dan kan je nog volgen wat bepaalde auto's winnen of verliezen op bepaalde stukken (bijv. die Megane racer).
Full attack was ook niet echt mogelijk omdat de baan nat was (zie de eerdere slippers). Cor vertelde ook in de auto, dat hij 2(!!!) slagen om de arm hield omdat het nat was. (die opmerking had ik er ook wel in mogen bewerken :( )
Ik heb wel een shot dat ik de zijspiegel film en dat je dan 2 auto's ziet veranderen in stipjes. Ik ben met me stomme kop ook dit stukje vergeten erin te bewerken! Maar idd zoals ik al aangaf in een eerdere post. Die bulletcam moet op de achterbumper de volgende keer 8)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 16 jul 2008, 22:00

De motor van Cor zijn wagen klinkt super zeg, wat pakt dat ding goed op
na schakelen als je ff goed door trekt!

RobS

Bericht door RobS » 16 jul 2008, 22:27

Mooi filmpje, wordt iedere keer weer beter :)

Luco

Bericht door Luco » 16 jul 2008, 22:52

Mooi filmpje
Die megane doet het ook niet slecht daar.
Volgende keer toch ook maar eens mee naar spa.

David R.

Bericht door David R. » 16 jul 2008, 23:11

Aram schreef:Rond 18.14 zie je David (DR) de baan afvliegen.
Ging maar net goed daar zeker? :mrgreen:
Dat noemen ze een "momentje"

Elmar

Bericht door Elmar » 16 jul 2008, 23:18

Het momentje is je dan niet lang bij gebleven. Toen het behoorlijk nat was in de middag ging je met de Porsche nog best hard de baan over. Compliment daarvoor.

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 16 jul 2008, 23:36

Gave film Metchu!
Bedankt voor alle moeite die je ervoor over hebt om dit te doen.
:D

Corvette

Bericht door Corvette » 17 jul 2008, 09:02

luco hornsveld schreef:Mooi filmpje
Wat zeg je Luco :?:

Dat ding gaat als de brandweer man :lol: :lol: :lol:

Hij rijdt er ook leuk mee ( en netjes ) en doet enorm zijn best om het snellere spul bij te houden.

Er was ook een BMW waar DNRT op stond die ook hard liep, maar die zie je niet in het filmpje dacht ik. Nou ja je kunt ook niet alles filmen.

Gr. Cor

Aram
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 17 jul 2008, 09:05

Volgende keer hebben we meer camera's nodig, dan kunnen we meer 'angle's' en andere auto's filmen. :)

Kan Thommy niet ergens een scheepslading camera's scoren, die DVD recorders hebben we niets aan. :mrgreen:

David R.

Bericht door David R. » 17 jul 2008, 10:03

[quote="Ralph Wolf"]respect voor de film maker, gaat echt serieus tijd in zitten!

super film!

op 17.20 bijna klappertje tussen dr in porsche en blauwe bmw net na eau rouge...]

Ralph dat is niet een "bijna klappertje" maar dat heet even van het gas. Die mijnheer in de blauwe BMW had mij denk ik niet gezien.

Als ik het slippertje in Pouhin zo nog eens bekijk liep dat inderdaad maar net goed af. Cor zat me de hele tijd op te jagen dus dat zou het wel zijn geweest. Als Cor achter me zit ga ik ook een paar keer wijd omdat ik dan echt geen idee had waar hij zat. Heb namelijk een dode hoek op de Porsche waar je de Titanic in kwijt kan.

Metchu wel een geweldig filmpje zeg

David

Luco

Bericht door Luco » 17 jul 2008, 13:21

Cor Dame schreef:
luco hornsveld schreef:Mooi filmpje
Wat zeg je Luco :?:

Dat ding gaat als de brandweer man :lol: :lol: :lol:

Hij rijdt er ook leuk mee ( en netjes ) en doet enorm zijn best om het snellere spul bij te houden.

Er was ook een BMW waar DNRT op stond die ook hard liep, maar die zie je niet in het filmpje dacht ik. Nou ja je kunt ook niet alles filmen.

Gr. Cor
Ben dan benieuwd wat er aan die megane gedaan is.
De meganes die in de dnrt meerijden kan ik wel hebben, maar ze zeggen altijd dat spa te lange rechte stukken heeft voor de 5.
Maar als ik dit zo zie ben ik er de volgende keer bij, erg mooie baan en er wordt serieus hard gereden.

Ralph Wolf

Bericht door Ralph Wolf » 17 jul 2008, 13:40

Dr op filmpje lijkt het altijd anders he dan dat je het zelf meemaakt,

die schuiver later die een stukje in beeld is ging denk ik met 160+ op dat stuk? die dubbele linker ;-)

Metchu

Bericht door Metchu » 17 jul 2008, 13:47

die megane klonk echt goed als ie weer eens voorbij kwam razen. Net zoals die GTI die je ziet als Elmar de M de garage in rijdt.

David R.

Bericht door David R. » 17 jul 2008, 14:04

Ralph Wolf schreef:Dr op filmpje lijkt het altijd anders he dan dat je het zelf meemaakt,

die schuiver later die een stukje in beeld is ging denk ik met 160+ op dat stuk? die dubbele linker ;-)
Km teller doet het niet maar het zal wel in die buurt zitten. Als ik het zo bekijk heb ik het geluk gehad dat ik mijn stuur omgooide net voor ik achterwaarts de banden inschoof. Dat was echter meer geluk dan wijsheid.

René130i

Bericht door René130i » 17 jul 2008, 14:17

Mooi filmpje weer 8)

Corvette

Bericht door Corvette » 18 jul 2008, 09:49

DR schreef:
Ralph Wolf schreef:Dr op filmpje lijkt het altijd anders he dan dat je het zelf meemaakt,

Km teller doet het niet maar het zal wel in die buurt zitten. Als ik het zo bekijk heb ik het geluk gehad dat ik mijn stuur omgooide net voor ik achterwaarts de banden inschoof. Dat was echter meer geluk dan wijsheid.
Zeg David

je wilt me toch niet wijsmaken dat je net zoveel geluk hebt als Jan met zijn GT3 he :?: :mrgreen:

Jan heeft al zo'n groot deel van de gelukstaart gepakt dat er voor ons weinig over meer is, dus kijk maar goed uit. :lol: :lol: :lol:

Trouwens...........je had het nog over het opjagen door Cor.

Dan heb ik nieuws veur je, want gisteren op Zandveurt werd ik vriendelijk verzocht om niet zo hard te gaan :shock: :shock: :shock: en ik reed niet op de boulevard maar op CPZ.....hoe vind je die dan :?:
En jij begint nu ook al :lol: :lol: :lol: en voelt je opgejaagd...........wat ook een paar beamers hadden verteld tegen het bestuur van de BMW driversclub.

Ik zeg "'T MOET NIET GEKKER WORDEN" nou rijdt de familie van Spee ook al op CPZ :shock: :shock: :shock:

Gr. Cor

David R.

Bericht door David R. » 18 jul 2008, 10:04

Cor, ik wordt er gelukkig niet zenuwachtig van :D . Ik vindt het juist altijd wel leuk een beetje competitie. Wat een gezeik dat je te hard gaat, het is toch een circuit. Ik ben wel altijd voorzichtig met inhalen omdat ze je niet altijd aan zien komen of verwachten. Die verantwoordelijkheid ligt bij de snellere auto vindt ik. Slippertje was geheel mijn eigen fout. Toch had ik na het zien van het filmpje van Metchu wel het idee dat die rode achterspoiler een bepaalde aantrekkingskracht op jou had. Sterrenbeeld stier ?

David

David R.

Bericht door David R. » 18 jul 2008, 10:04

Hij loopt wel he die Corvette

Macboy

Bericht door Macboy » 18 jul 2008, 10:32

http://www.vimeo.com/1320219?pg=transco ... ec=1320219

Jezus :shock:

Dit filmpje moet iemand op youtube plaatse, die naar voren komt bij het zoeken naar luck of lucky :)

tjonge jonge jonge

Thommy

Bericht door Thommy » 18 jul 2008, 12:03

Macboy schreef:http://www.vimeo.com/1320219?pg=transco ... ec=1320219

Dit filmpje moet iemand op youtube plaatse, die naar voren komt bij het zoeken naar luck of lucky :)

tjonge jonge jonge
zal m ff plaatsen........

Mathieu

Bericht door Mathieu » 18 jul 2008, 12:28

Ik zeg "'T MOET NIET GEKKER WORDEN" nou rijdt de familie van Spee ook al op CPZ
Over opjagen gesproken 8)
Cor, dan moet je nooit leren driften, want dan mag je echt nergens meer komen :lol: :lol:

allen

Bericht door allen » 18 jul 2008, 12:50

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... &start=325

Hier al wat over geschreven. Cor reed voor mijn gevoel een stuk netter dan het gros van de anderen. Voor iemand die net op het circuit komt kijken kan het alsnog overweldigend zijn om al die pk's te zien aanstormen. En als dan alle pipse neusjes shakend bij de organisatie staat... :wink:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 18 jul 2008, 13:01

Opgejaagd??? :shock:

Ga dan gewoon aan de kant! :mrgreen:

Thommy

Bericht door Thommy » 18 jul 2008, 13:40

Macboy schreef:http://www.vimeo.com/1320219?pg=transco ... ec=1320219

tjonge jonge jonge
Voor de YouTube-ers!!!

http://nl.youtube.com/watch?v=4gtkrDX2p4o

Macboy

Bericht door Macboy » 18 jul 2008, 14:16

Heb net het filmpje bekeken van Cor ! Geweldig !

Enige misser is de camera onder de lip voor, die had natuurlijk achter geplaatst moet worden, omdat er al in-car beelden zijn en je dan die Megane mooi kan zien aankomen en kan zien hoe snel Cor wegrijdt van achterliggend verkeerd.

Naast deze misser verder helemaal top :)

Plaats reactie