Auto schorsen voor circuitgebruik ?

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 17 jul 2008, 00:29

@Dex: lastige situatie maar wel een hoop amtenaar gelul (zijn ze goed in :? ). Ik herinner me wel een brief waarin het adres waar de auto zou staan bevestigd werd (en indien dit niet correct was, het juiste door te moeten geven) maar niet aan wat voor zichtbare eisen dit moest voldoen. Kortom, ze kunnen je wel bekeuren maar hebben feitelijk geen poot om op te staan aangezien ze niet aangeven dat de auto zichtbaar op het bevestigde adres moet staan en dat je 24/7 aanwezig moet zijn om die rukkers te pleasen. Ik kan er naast zitten hoor, die brief dateert zeker van vier jaar terug :wink:

Of je ook allemaal zin in een hoop geouwehoer eromheen wil hebben is een 2e natuurlijk :?

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 17 jul 2008, 09:49

Nee Niels, het klopt wat je zegt. Staat nergens in zo'n brief dat de auto zichtbaar of in het zicht moet staan.

M@rcel

Bericht door M@rcel » 17 jul 2008, 10:31

Dexter schreef:Jawel!
Als je een kenteken schorst moet de auto altijd op dezelfde plaats aanwezig zijn!
Dit om een controle mogeljk te maken.
Doe je dit niet en krijg je een controle dan ben je dus de sjaak....:wink:

Edit: Bert ik spreek uit ervaring dat ze er wel degelijk moeilijk over doen als je auto niet staat waar die hoort te staan.
Het is hier Nederland hè.... :? :x
Ik heb 2 jaar geleden ook zo´n brief van de belastingdienst gekregen, gewoon negeren en nooit meer iets over gehoord. Ik mag er niet mee op de openbare weg staan, daar houd ik me aan...dus het gaat ze niets aan waar mijn auto staat.

Xave30

Bericht door Xave30 » 17 jul 2008, 10:37

Dexter schreef:Jawel!
Als je een kenteken schorst moet de auto altijd op dezelfde plaats aanwezig zijn!
Dit om een controle mogeljk te maken.
Doe je dit niet en krijg je een controle dan ben je dus de sjaak....:wink:

Edit: Bert ik spreek uit ervaring dat ze er wel degelijk moeilijk over doen als je auto niet staat waar die hoort te staan.
Het is hier Nederland hè.... :? :x
Jeetjes :(

Vorig toen ik naar het buitenland moest i.v.m stage deed ik ook schorsen. Had hem toen bij de City Box gestalt, ik was benieuwd of ze eventueel daar ook binnen zouden gaan controleren.

peer

Bericht door peer » 17 jul 2008, 18:39

Zoals al eerder vermeld. Gewoon uitvoeren. Dat heb ik ook met de mijne gedaan. was dacht ik iets van 27 euro in totaal en je bent van het gezeur af.

Wil je hem nog ooit terug op kenteken.... gewoon opnieuw invoeren. Als hij dan nooit in een ander land op kenteken is gezet dan is dat geen enkel probleem :) (anders natuurlijk ook niet echt..)

Ruud Hulsegge

Bericht door Ruud Hulsegge » 17 jul 2008, 20:10

duifjes.com schreef:paspoort + kenteken meenemen naar GWK en zeggen dat de auto wil exporteren....en klaar....de auto bestaat niet meer :lol:
Idd zo makkelijk gaat het. Heb dat ooit met mijn oude Legacy meegemaakt. Supereenvoudig.

Die autosjacheraars hebben ook altijd overal een antwoord op.
Zeker als ze in Toyota's handelen. :wink:

Plaats reactie