Best Motoring - 2008-08 Super Sedan Battle M3E90 C63AMG IS-F
- Erik K.
Best Motoring - 2008-08 Super Sedan Battle M3E90 C63AMG IS-F
Hier de torrent te downloaden:
http://www.mininova.org/tor/1589963
In de newsgroepen staat ie volgens mij nog niet.
http://www.mininova.org/tor/1589963
In de newsgroepen staat ie volgens mij nog niet.
- Jan Visser
- Asief
Dit programma gebruik ik zelf om torrents te downloaden. Programma installeren, het torrent-bestandje inlezen, aangeven waar hij het te downloaden bestand moet opslaan en dan afwachten tot het binnen isPaul schreef:Ik heb Torrent (gebruik het nooit:S )
Maar hoe download ik dit???????????????????????????????????????????????????

- frankv
lachen, die japanners met de nissan gtr met 190mph over de autobahn
en dan te bedenken dat de nissan gtr in japan voor zover ik weet op 120mph begrensd is toch?
wel een beetje gevaarlijk, met 300km/u over een vierbaans weg met vrachtauto's dus direct op de baan naast je met 80km/u
en de mercedes c63 lijkt wel een beetje [tja, hoe zeg je dat] onzeker om te rijden, toerental in krappe bochten tussen 3000 en 7000 heen en weer, zwieberen bij het aanremmen, maar wel snel in een rechte lijn...
frank
en dan te bedenken dat de nissan gtr in japan voor zover ik weet op 120mph begrensd is toch?
wel een beetje gevaarlijk, met 300km/u over een vierbaans weg met vrachtauto's dus direct op de baan naast je met 80km/u
en de mercedes c63 lijkt wel een beetje [tja, hoe zeg je dat] onzeker om te rijden, toerental in krappe bochten tussen 3000 en 7000 heen en weer, zwieberen bij het aanremmen, maar wel snel in een rechte lijn...
frank
- frank de jonge
- Asief
- frank de jonge
- Asief
Je moet volgens mij geen link invoeren.
Wat je moet doen in stappen:
1- In de link in de openingspost zie je staan Download this torrent. Hier klik je op, vervolgens krijg je een vraag waar je het bestand op wil slaan. Dit doe ergens waar je het makkelijk terug kan vinden (bureaublad bijvoorbeeld);
2- Kies in het programma: Open bestand (is volgens mij de eerste macro met een groen plusje wat je boven in de balk ziet), je kiest dan het torrent-bestandje wat je zojuist in stap 1 hebt opgeslagen. Klik op openen. Vervolgens krijg je een scherm waar je het te downloaden bestand (in dit geval dus een film van Best Motoring) op wilt slaan. Kies hier de juiste pad waar je het wilt hebben;
3- Wachten tot het bestand binnen is, popcorn bakken en genieten
Dit is in ieder geval mijn methode
Wat je moet doen in stappen:
1- In de link in de openingspost zie je staan Download this torrent. Hier klik je op, vervolgens krijg je een vraag waar je het bestand op wil slaan. Dit doe ergens waar je het makkelijk terug kan vinden (bureaublad bijvoorbeeld);
2- Kies in het programma: Open bestand (is volgens mij de eerste macro met een groen plusje wat je boven in de balk ziet), je kiest dan het torrent-bestandje wat je zojuist in stap 1 hebt opgeslagen. Klik op openen. Vervolgens krijg je een scherm waar je het te downloaden bestand (in dit geval dus een film van Best Motoring) op wilt slaan. Kies hier de juiste pad waar je het wilt hebben;
3- Wachten tot het bestand binnen is, popcorn bakken en genieten

Dit is in ieder geval mijn methode