je top is nu zeker nog maar 220? of wordt het gecompenseerd door je hogere max tpm?Michel Pol schreef:Zo, e30 M3 opgehaald, met korter sper met Z3M coupe diff cover (thanks Adwo) en Sparco Corsa gemonteerd, damn, wat zit dat goed, en wat loopt hangt de auto lekker aan het gas met het korte diff, helemaal goed.
Michel
Dat is het gekke. Ik dacht vroeger dat ze m'n auto hadden begrensd op 6100 rpm in 5 terwijl de rest van de versnellingen op 7200 rpm was begrensd. Maar nu met het kortere diff is m'n top exact gelijk gebleven. Alleen op een hoger toerental. Mocht Michel dus toeren over hebben zal die wel net zo hard gaan als anders?frankv schreef:je top is nu zeker nog maar 220? of wordt het gecompenseerd door je hogere max tpm?Michel Pol schreef:Zo, e30 M3 opgehaald, met korter sper met Z3M coupe diff cover (thanks Adwo) en Sparco Corsa gemonteerd, damn, wat zit dat goed, en wat loopt hangt de auto lekker aan het gas met het korte diff, helemaal goed.
Michel
frank
Ja Jeroen, die stoel heeft me inderdaad op het spoor gezetJeroenT schreef:En die Sparco in die andere M3 dan Michel.Michel Pol schreef:Idd, dat gaf de doorslagSteven Nauta schreef:De zit in de Sparco bij de Ring gaf de doorslag?![]()
![]()
Michel
Steven heeft trouwens in de zelfde proefgezeten, maar dan buiten de auto.
Hey Pol,Michel Pol schreef:Zo, e30 M3 opgehaald, met korter sper met Z3M coupe diff cover (thanks Adwo) en Sparco Corsa gemonteerd, damn, wat zit dat goed, en wat loopt hangt de auto lekker aan het gas met het korte diff, helemaal goed.
Michel
Ik had 'm al gezien, alleen de combi blauwe auto/rode stoel is een no-go.JeroenT schreef:Hier Rob. Ongeveer![]()
Het is echt een lekker stoeltje.
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=11151
Had je deze foto's gemist dan?Macboy schreef:Post nou maar eens een foto en open dan maar een nieuwe dieetpost en je toezegging dat ik er mee over de ring mag als ik erin pas
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], ivo-b en 1 gast