Auto wordt niet meer gewassen etc.. ziet er toch niet uit... schop hem zsm het hok in.. eerst even op zoek naar een winterbeater..
Er is daar "ergens naar beneden" wel een snelheidsbeperking van 120.Rico v Velzen schreef:Laten we afspreken dat we runs houden tussen de op en afritten 24 en 25.
Dan kom je elke keer weer langs het tankstation, is mischien ook leuk voor kijkers vanaf de kant. En op de parking kunnen we meeten.
Ik weet niet of ik je goed begrijp maar wat had jij dan verwacht??Macboy schreef:bovendien zijn de auto's toch niet wat ik had gehoopt...
Droog, graadje of 24/25 [img:33:15]http://www.seat-online.nl/Smileys/seat- ... umbsup.gif[/img]Knot schreef:Ik zie t al, namen staan in de openingspost.
Hoe zit t met t weer?
Psies! En daarom kom ik dus ook naar meetings. Niet om achter elkaar aan te vegen op een snelweg. Want ik weet wel wat mijn auto kan en het is niet zo moeilijk om in te schatten waar mijn auto staat in dit veld.Rico v Velzen schreef:uit eindelijk draait een meeting om de mensen van het forum en niet om de auto's.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast