Telefonie en wat doe je er eigenlijk mee?
-
Iphone lijkt mij ook erg vet... tot dat ik de prijs zag..
Maandelijkse kosten: 29,95
Belminuten: 150
Sms-berichten: 150
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB: 79,95
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB: 159,95
29.95x24= 718.8 + 159.95 = €878.75
Is een Iphone uit de VS halen nou wel of niet mogelijk? M'n zus zit binnenkort nl. in NYC.
29.95x24= 718.8 + 159.95 = €878.75

Is een Iphone uit de VS halen nou wel of niet mogelijk? M'n zus zit binnenkort nl. in NYC.
-
-
OnlinePeter-Paul
- Jochem Vaartjes
- RutgerK
- RutgerK
- Tom V
Beetje onzinnig rekenen zo opzich. Die prijs is niet alleen voor de telefoon maar ook voor alle minuten/smsjes/3g gebruik etc.Rein schreef:Iphone lijkt mij ook erg vet... tot dat ik de prijs zag..
29.95x24= 718.8 + 159.95 = €878.75![]()
-
- Niels v D
Vriend van me heeft een Phone House, heb de afgelopen week een Touch Diamond van hem te leen gehad. echt een fijn toestel, TouchFlo werkt een stuk fijner dan bij mijn gewone Touch, een eindeloze mogelijkheden.Asief schreef:Ik zit op dit moment nog te twijfelen tussen de HTC Touch Diamond Pro en de Sony Ericsson Experia...denk dat het de laatste wordt
daarom, icm de m.i. redelijke prijs, lijkt de touch mij de beste keus.
-
OnlinePeter-Paul
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Allemaal gek..........................ik heb een prepaid, bel voor nog geen € 50 per jaar ( das hoog aangehouden, kan ook zo maar de 1/2 minder zijn)...........................
Voor nood echt een goede ontwikkeling, voor de rest spielerei en een verlenging van `s mans ego.
Mobieltjes showen staat momenteel met stip op 1 vwb het ultime status symbool....................................( kan een BMW bij lange na niet aan tippen, gelukkig maar........................)
Man, ik koop nog liever 10 keer een M3 dan dit soort geneuzel................................met respect voor ieders keuze ( blijft de rel weer binnen de perken
)
Voor nood echt een goede ontwikkeling, voor de rest spielerei en een verlenging van `s mans ego.
Mobieltjes showen staat momenteel met stip op 1 vwb het ultime status symbool....................................( kan een BMW bij lange na niet aan tippen, gelukkig maar........................)
Man, ik koop nog liever 10 keer een M3 dan dit soort geneuzel................................met respect voor ieders keuze ( blijft de rel weer binnen de perken

- Niels v D
Als ik voor 15 euro in de maand een m3 kon kopen had ik ook wel gewoon postduiven gestuurd romo...romo schreef:Allemaal gek..........................ik heb een prepaid, bel voor nog geen € 50 per jaar ( das hoog aangehouden, kan ook zo maar de 1/2 minder zijn)...........................
Man, ik koop nog liever 10 keer een M3 dan dit soort geneuzel................................met respect voor ieders keuze ( blijft de rel weer binnen de perken)

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Neluhz schreef:Als ik voor 15 euro in de maand een m3 kon kopen had ik ook wel gewoon postduiven gestuurd romo...romo schreef:Allemaal gek..........................ik heb een prepaid, bel voor nog geen € 50 per jaar ( das hoog aangehouden, kan ook zo maar de 1/2 minder zijn)...........................
Man, ik koop nog liever 10 keer een M3 dan dit soort geneuzel................................met respect voor ieders keuze ( blijft de rel weer binnen de perken)

Daar geef ik je gelijk.......................hehe ( ik heb echt niets met die mobieltjes hype......................

- Tom V
- Peric
iPhone 3G binnen een dag gekraakt
De nieuwe iPhone 3G van Apple is al gekraakt door medewerkers van de gadget-website gizmodo.com, zo maakte de website vrijdag bekend. Gizmodo.com kraakte eerder al de vorige versie van de iPhone. De nieuwe iPhone zou al voor de officiële introductie gekraakt zijn.
Een gekraakte iPhone 3G kan op elk netwerk, dus niet alleen dat van telecombedrijf T-Mobile, worden gebruikt. T-Mobile heeft een exclusief contract met fabrikant Apple. Officieel wordt de iPhone in Nederland alleen met een abonnement van T-Mobile verkocht.
Op de site iphonehelpdesk.nl werden vrijdag al gekraakte iPhones aangeboden, zonder abonnement. Bij de eerste iPhone waren hackers maanden bezig om hem te kraken.
Bron: Telegraaf.
De nieuwe iPhone 3G van Apple is al gekraakt door medewerkers van de gadget-website gizmodo.com, zo maakte de website vrijdag bekend. Gizmodo.com kraakte eerder al de vorige versie van de iPhone. De nieuwe iPhone zou al voor de officiële introductie gekraakt zijn.
Een gekraakte iPhone 3G kan op elk netwerk, dus niet alleen dat van telecombedrijf T-Mobile, worden gebruikt. T-Mobile heeft een exclusief contract met fabrikant Apple. Officieel wordt de iPhone in Nederland alleen met een abonnement van T-Mobile verkocht.
Op de site iphonehelpdesk.nl werden vrijdag al gekraakte iPhones aangeboden, zonder abonnement. Bij de eerste iPhone waren hackers maanden bezig om hem te kraken.
Bron: Telegraaf.