[img:450:200]http://static.autoblog.nl/images/wp2008 ... 0%2001.jpg[/img]
Hij zal op de autosalon van Parijs in oktober worden onthuld.
HUH?M-bitious schreef:Ik vind de X6 juist zeer geslaagd. Ik wilde vandaag zo'n V8 biturbo bestellen en de 330i eruit gooien, blijkt dat ze dit jaar GEEN benzine uitvoeringen leveren. Pas rond maart 2009 komen ze er mee![]()
Nog nooit zoiets gehoord bij de release van een nieuw model. Zat me net te verheugen, had hem al geconfigureerd op de BMW site.
skyline plannen aan de kapstok gehangen?M-bitious schreef:Ik vind de X6 juist zeer geslaagd. Ik wilde vandaag zo'n V8 biturbo bestellen en de 330i eruit gooien, blijkt dat ze dit jaar GEEN benzine uitvoeringen leveren. Pas rond maart 2009 komen ze er mee![]()
Nog nooit zoiets gehoord bij de release van een nieuw model. Zat me net te verheugen, had hem al geconfigureerd op de BMW site.
Kon nog wel eens de diesel zijn...bij Smudde staat ook een mooie 335d...EG schreef:HUH?M-bitious schreef:Ik vind de X6 juist zeer geslaagd. Ik wilde vandaag zo'n V8 biturbo bestellen en de 330i eruit gooien, blijkt dat ze dit jaar GEEN benzine uitvoeringen leveren. Pas rond maart 2009 komen ze er mee![]()
Volgens mij zag ik in Amsterdam Slotervaart echt toch een xDrive35i hoor? Op NL kenteken ja?
Nee hoor, die komt eventueel in plaats voor de M3.Metchu schreef:skyline plannen aan de kapstok gehangen?M-bitious schreef:Ik vind de X6 juist zeer geslaagd. Ik wilde vandaag zo'n V8 biturbo bestellen en de 330i eruit gooien, blijkt dat ze dit jaar GEEN benzine uitvoeringen leveren. Pas rond maart 2009 komen ze er mee![]()
Sorry ik vind hem helemaal top en prima geschikt als dagelijks vervoer. Toen ik de eerste foto's zag dacht ik er niet zo best over, maar IRL vind ik hem helemaal super.GTRene schreef:Kon nog wel eens de diesel zijn...bij Smudde staat ook een mooie 335d...EG schreef:HUH?M-bitious schreef:Ik vind de X6 juist zeer geslaagd. Ik wilde vandaag zo'n V8 biturbo bestellen en de 330i eruit gooien, blijkt dat ze dit jaar GEEN benzine uitvoeringen leveren. Pas rond maart 2009 komen ze er mee![]()
Volgens mij zag ik in Amsterdam Slotervaart echt toch een xDrive35i hoor? Op NL kenteken ja?
maar Frank, oke tis een bruut ding, maar recht van achter...dat kan echt niet hoorof je moet daar wat aan veranderen, tis echt niet een opgeblazen coupe ofzo, verder wel heel mooi ook van binnen! Smudde Almelo een zwarte 8)
Ik kan je gewoon helemaal volgen Frank. Ik vind het zelf ook een enorm fraaie wagen. Ik weet ook hoe de X5 is, en dat is gewoon mijn favo onder de SUV's. Zeker qua rijden, dat is echt fenomenaal. De zitpositie is ook echt super in de X5,en dat zal in de X6 niet anders zijn. Ik vind echter de X6 gewoon weer eens wat anders, en dat kan ik echt enorm waarderen in dit model.M-bitious schreef:Sorry ik vind hem helemaal top en prima geschikt als dagelijks vervoer. Toen ik de eerste foto's zag dacht ik er niet zo best over, maar IRL vind ik hem helemaal super.GTRene schreef:Kon nog wel eens de diesel zijn...bij Smudde staat ook een mooie 335d...EG schreef: HUH?
maar Frank, oke tis een bruut ding, maar recht van achter...dat kan echt niet hoorof je moet daar wat aan veranderen, tis echt niet een opgeblazen coupe ofzo, verder wel heel mooi ook van binnen! Smudde Almelo een zwarte 8)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten