Cannonball run 6 augustus 2006
- frank de jonge
Net even de bandjes opgepompt.. kwam tot de conclussie dat 80mm verlagen voor wel ERG snel bandjes vreet, dus mijn 215/35/19 zijn echt compleet weg op de binnenkant tot op het kanvas..resterende 18cm zijn nog nieuw :S
Aangezien ik bijna verzuip in de wielen/banden etc.. maar niet in de wielen die passen ivm de Porsche klauwen, ben ik wat aant wisselen geweest.. nu RHs achterom.. en mijn normale achterwielen voorom, 235/35/19 betekende dat ie toch echt dik 2cm omhoog moest voor.
Heb ik net gedaan.. dus ben er morgen wel bij!
Dus rico ik zie je om 11:00, mocht ik hem tussentijds nog op een boom parkeren dan rij ik graag met je mee..
Heb er wel zin in...komt iedereen nog die zou komen????
Aangezien ik bijna verzuip in de wielen/banden etc.. maar niet in de wielen die passen ivm de Porsche klauwen, ben ik wat aant wisselen geweest.. nu RHs achterom.. en mijn normale achterwielen voorom, 235/35/19 betekende dat ie toch echt dik 2cm omhoog moest voor.
Heb ik net gedaan.. dus ben er morgen wel bij!
Dus rico ik zie je om 11:00, mocht ik hem tussentijds nog op een boom parkeren dan rij ik graag met je mee..
Heb er wel zin in...komt iedereen nog die zou komen????
- frank de jonge
-
- frank de jonge
-
Maik, waarom sta je niet tussen de lijst in de startpost?
Ik heb trouwens geen portofoons meer kunnen vinden. Ben een paar zaken langsgeweest maar nergens hadden ze die motorola's. Ze hadden alleen van die Electa dingen maar die werken op 3x AAA en zijn snel op las ik.. ga daar geen 40 euro aan uitgeven. Bij één zaak hadden ze ze wel voor 120,- (veel te duur dus) en bij de Mediamarkt waren ze uitverkocht.

Ik heb trouwens geen portofoons meer kunnen vinden. Ben een paar zaken langsgeweest maar nergens hadden ze die motorola's. Ze hadden alleen van die Electa dingen maar die werken op 3x AAA en zijn snel op las ik.. ga daar geen 40 euro aan uitgeven. Bij één zaak hadden ze ze wel voor 120,- (veel te duur dus) en bij de Mediamarkt waren ze uitverkocht.
- Erik K.
-
Er waren van de week bij de aldi nog van die walkietalkies voor 17,50 met een berijk van ca. 3km. Alleen de kwaliteit zal wel niet geweldig zijn.Tom schreef:Maik, waarom sta je niet tussen de lijst in de startpost?![]()
-
- Jeroen Watermulder
Zo, even de route geplant en toch wel lekker dat dit in mijn achtertuin is. Reistijd van 32 min.
Bandjes zijn op spanning, het weer is goed, dus alles is ok hier.
Wereldplan trouwens Rico, om tussen de twee afritten de runs te doen. Mooi voor de kijkers op de parkplatz en zo blijft het lekker dicht bij elkaar. Is ook ideaal om bij elkaar in de auto stappen mocht daar behoefte aan zijn.
Ik ga me wel vermaken denk ik morgen, ondanks dat ik weet dat een M3 dikke baas boven baas is t.o.v. een 350Z. (ik kan het weten, ik heb ook een M3 gehad)
Bandjes zijn op spanning, het weer is goed, dus alles is ok hier.
Wereldplan trouwens Rico, om tussen de twee afritten de runs te doen. Mooi voor de kijkers op de parkplatz en zo blijft het lekker dicht bij elkaar. Is ook ideaal om bij elkaar in de auto stappen mocht daar behoefte aan zijn.
Ik ga me wel vermaken denk ik morgen, ondanks dat ik weet dat een M3 dikke baas boven baas is t.o.v. een 350Z. (ik kan het weten, ik heb ook een M3 gehad)
- frank de jonge
- Jeroen Watermulder
- frank de jonge
-
Ik hoorde in de wandelgangen (=tussen de schappen bij het tankstation) dat Rico de filmrechten al heeft verkocht.Rebel schreef:Prachtig dit ! Geheime tekens, walkie talkie, codes.....
Miljaar tis net een spannend jongensboek !! Jullie zijn nu al helden, kun je nagaan en er is nog niks gebeurd.
Ben zeer benieuwd hoe dit gaat verlopen en kijk met smacht uit naar de verslagen
- Jeroen Watermulder
Nu weet ik ook waarom iedereen die auto’s aan het wassen en poetsen is geweest.
Ik heb net uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Dexter morgen ook komt en dat ie zijn speelgoed om mooie plaatjes te schieten mee neemt.
En als mijn auto op de indrukwekkende gevoelige plaat van Dex gaat, dan moet ie wel glimmen natuurlijk.
Ben ik even blij dat ik pas om 13.00 uur daar hoef te zijn en pas om 12.30 uur hoef te vertrekken.
Morgenochtend de boel maar eens even grondig schoon maken dan.
En natuurlijk helemaal mooi dat Dex er is. Kunnen we hem meteen persoonlijk feliciteren met zijn huwlijk.
Ik heb net uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Dexter morgen ook komt en dat ie zijn speelgoed om mooie plaatjes te schieten mee neemt.
En als mijn auto op de indrukwekkende gevoelige plaat van Dex gaat, dan moet ie wel glimmen natuurlijk.
Ben ik even blij dat ik pas om 13.00 uur daar hoef te zijn en pas om 12.30 uur hoef te vertrekken.
Morgenochtend de boel maar eens even grondig schoon maken dan.
En natuurlijk helemaal mooi dat Dex er is. Kunnen we hem meteen persoonlijk feliciteren met zijn huwlijk.
- frank de jonge
-
Dit klinkt wel allemaal erg gaaf 8) 8)
Kan niet wachen op een heel uitgebreid verslag, met nog veel meer foto's (hint, hint, hint...)
Tevens zou ik ook graag de filmpjes willen zien...als ze niet op het forum gepost worden, kan iemand ze dan ff naar joep.hendriks@hotmail.com toe mailen? Alvast bedankt
Iedereen heel veel plezier, en met Dex als fotograaf kunnen d'r niks anders dan machtig mooie plaatjes op het forum belanden 8)
Joep
Kan niet wachen op een heel uitgebreid verslag, met nog veel meer foto's (hint, hint, hint...)
Tevens zou ik ook graag de filmpjes willen zien...als ze niet op het forum gepost worden, kan iemand ze dan ff naar joep.hendriks@hotmail.com toe mailen? Alvast bedankt

Iedereen heel veel plezier, en met Dex als fotograaf kunnen d'r niks anders dan machtig mooie plaatjes op het forum belanden 8)
Joep
- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi, hier is 'ie al schoon!!Jeroen Watermulder schreef:Nu weet ik ook waarom iedereen die auto’s aan het wassen en poetsen is geweest.