Vrij rijden SPA 9-7-2008
-
OnlineRalph Wolf
-
OnlineRalph Wolf
- Elmar
Wat kan je toch een ongelovelijke lol hebben met die gasten van DF.
Aad, het is beter dat ik maar mijn mond ga houden over de slicks. Ik dank God dan ook op mijn blote knietjes dat het in de middag nog ging regenen.
De R1R valt niet tegen op een vochtige (dus geen staand water) baan. Bandje wordt dan niet te warm en de gripgrens is goed aan te voelen.

Aad, het is beter dat ik maar mijn mond ga houden over de slicks. Ik dank God dan ook op mijn blote knietjes dat het in de middag nog ging regenen.

De R1R valt niet tegen op een vochtige (dus geen staand water) baan. Bandje wordt dan niet te warm en de gripgrens is goed aan te voelen.
-
OnlineRalph Wolf
- Bert ///M3
-
OnlineRalph Wolf
-
ja man, wat heb ik genoten zeg! Ongelofelijk! Voor het eerst naar SPA en het is een fenomenaal circuit en dan met een fenomenale auto als die van Cor meerijden is 1+1= BRUUT!Thommy schreef:was een top dag!!!!
foto's en filmpjes volgen snel!!! of niet Steven Spielberg...
grt thommy
beelden volgen snel, ook foto's e.d. 8)
zo is er bijvoorbeeld iemand van df geweeest die een slippertje heeft gemaakt, onze vingervlugge Aram heeft dat op beeld weten te zetten
Of dat de Top Gear crew langs is geweest bij de auto van Hans(z06), omdat hij naast een mooie auto ook een mooie brug heeft!
De geniale foto's van elke deelnemer van DF op SPA
En unieke beelden uit het monster van Cor.
Helaas geen beelden van Elmar, die was me te snel en die heb ik naast de baan bijna niet gezien

1 woord: WOW
@ mods, mag dit verplaatst worden naar vorige meetings?
-
- Downforce Hans
- Downforce Hans
Je had er wat vrienden bij gekregen gisteren avond dankzij de koffie die je ging halen maar die ben je nu weer aan her verliezen ben ik bangMetchu schreef:klotezooi, ik baal er echt van. 2 bestanden uit alle beelden zijn corrupt en dus niet bewerkbaar als het warelaat die 2 bestanden nou net de incar beelden van cor zijn in de vette!
![]()
![]()
Ik baal er echt keihard van, ik zoek nog steeds een oplossing