bmwe90forum.nl UPDATE + WEBHOSTING!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 09 jul 2008, 20:55

En dan krijg je weer BMWFan taferelen :S

Niet echt een leuk forum.

Rodney

Bericht door Rodney » 09 jul 2008, 22:26

Boys boys boys,

het probleem is juist,

Dat als ik iedereen het ga verbieden dan krijg je helemaal geen leuke band met elkaar.

Het is een Nieuw model 3 serie forum waar ook 1 series welkom zijn..

Het is toch niet zo raar dat ook nieuwe 1 series welkom zijn?

ik ga namelijk ook nog wat domeinen erbij nemen..

En mike je hebt gelijk hoor! een e46 bij projecten wil ik ook niet hebben ga het even duidelijk over brengen..

Ik begin ook net in forum land en kan die tips best wel gebruiken maar breng het wel op een normale manier :wink:

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 09 jul 2008, 22:39

BmwfreakieNL schreef:Boys boys boys,

het probleem is juist,

Dat als ik iedereen het ga verbieden dan krijg je helemaal geen leuke band met elkaar.

En mike je hebt gelijk hoor! een e46 bij projecten wil ik ook niet hebben ga het even duidelijk over brengen..

Ik begin ook net in forum land en kan die tips best wel gebruiken maar breng het wel op een normale manier :wink:
Nee maar een forum over 1 bepaald type auto moet goed werken hoor, zie het e46forum dat groeit gigantisch.
Iedereen is welkom maar de hoofdzaak blijft e46 en dat is juist het mooie.

Ben benieuwd of het wat word dat forum, nu zal ik mezelf niet snel aanmelden ik ben namelijk meer van de (e60) :lol:

Rodney

Bericht door Rodney » 09 jul 2008, 22:47

Haha ik hoop het mike..

Ik vertrouw er wel op eigenlijk..

e60 vind ik persoonlijk nix [ ja de m5 :lol: ]

Toch bedankt voor je begrip!

rodney

Mike Spanjersbergh schreef:
BmwfreakieNL schreef:Boys boys boys,

het probleem is juist,

Nee maar een forum over 1 bepaald type auto moet goed werken hoor, zie het e46forum dat groeit gigantisch.
Iedereen is welkom maar de hoofdzaak blijft e46 en dat is juist het mooie.

Ben benieuwd of het wat word dat forum, nu zal ik mezelf niet snel aanmelden ik ben namelijk meer van de (e60) :lol:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 09 jul 2008, 22:48

kijk naar de opbouw van E46fanatics.com

Rodney

Bericht door Rodney » 09 jul 2008, 22:51

frank de jonge schreef:kijk naar de opbouw van E46fanatics.com
Waarom zou ik daarnaar kijken?

Moet ik het namaken ofzo?

:wink:

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 09 jul 2008, 22:54

Je wou toch input, dan krijg je die en wil je er niets mee doen.
Dat was altijd en goed draaiende site.
Geen slap gelul over E36, E34 etc etc etc. Daar stond echt E46 centraal.

Spit dat eens door. Gewoon een tip die je meekrijgt.

Rodney

Bericht door Rodney » 09 jul 2008, 22:56

frank de jonge schreef:Je wou toch input, dan krijg je die en wil je er niets mee doen.
Dat was altijd en goed draaiende site.
Geen slap gelul over E36, E34 etc etc etc. Daar stond echt E46 centraal.

Spit dat eens door. Gewoon een tip die je meekrijgt.
Ik ben nu ook hard,

heb dat topic ook verwijderd en heb ook duidelijk gemaakt dat het voor de e90 serie is!

Iedereen mag zich aanmelden maar geen projecten/showroom

over welk ander model dan ook.

Klaar. :lol:

RVV

Bericht door RVV » 09 jul 2008, 23:01

Ik vraag me wel 1 ding af ? Waarom wil je een e90 forum ?

Ik denk namelijk dat het forum nog niet echt gaat lopen. Er is namelijk nog geen ons kent ons sfeer onder nieuw rijders van de e90 serie en de 1 serie.

Kijk nou eens naar DF, echt geen klein forum meer, maar hooguit een 10 tal 1 serie rijders en e90 3 serie rijders idem dito.. Hoeveel 1 series en 3 series zijn er al niet verkocht sinds 2004/2005 echt duizenden in NL.

e46 forums ligt het heel anders.. die lopen pas sinds een jaar of 2.. daarvoor was er ook niks op e46 gebied.. maar nu zijn e46's betaalbaar geworden voor een grote groep BMW liefhebbers die het leuk vinden om via Internet te communiceren. De gebruikte e46 BMW rijder is een ander type BMW rijder dan de nieuwkoper of bijna nieuw koper.

Als de e46 rijders over een jaar of 3 in grotere ge talen overstappen op een e90, begint er nieuwe incrowd voor de e90 te ontstaan.

Ik heb dus ook een e90 en totaal niet de behoefte om me aan te melden of zelfs te lezen. Niet om je goede initatieven af te kraken, maar ik zie geen meerwaarde, omdat de input te beperkt is. Krijg je een beetje het kip en het ei verhaal.

Verder wens ik je uiteraard wel succes ermee, en heb er ook zeker geen probleem mee als je af en toe dit draadje schopt om een beetje reclame voor je forum te maken.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 09 jul 2008, 23:03

Rico, wies die meid in je avatar? :lol:

RVV

Bericht door RVV » 09 jul 2008, 23:04

Geen idee ? Vond haar wel lekker :lol: Morgen krijgt ze weer een schop.. wijf loopt nu het hele forum af te lebberen :lol:

Rodney

Bericht door Rodney » 09 jul 2008, 23:04

Tja, jammer genoeg zijn er nu wel al mensen die veel online zijn.

het nieuwe forum is 1 dag online.. en zit nu op 20 leden..

het gaat mij er ook niet om en ik weet ook dat het nog lang zal duren voordat het druk word..

maar ik probeer het gewoon. en waarom ik een e90forum wil.. omdat ik toch op de meeste bmw forums aardig wat vragen tegenkom..

En rico ik vind het erg jammer dat je je niet wilt aanmelden :wink:

Maar dat is jou keus..

En bedankt voor je begrip tof van je! :wink:
Rico v Velzen schreef:Ik vraag me wel 1 ding af ? Waarom wil je een e90 forum ?

Ik denk namelijk dat het forum nog niet echt gaat lopen. Er is namelijk nog geen ons kent ons sfeer onder nieuw rijders van de e90 serie en de 1 serie.

Kijk nou eens naar DF, echt geen klein forum meer, maar hooguit een 10 tal 1 serie rijders en e90 3 serie rijders idem dito.. Hoeveel 1 series en 3 series zijn er al niet verkocht sinds 2004/2005 echt duizenden in NL.

e46 forums ligt het heel anders.. die lopen pas sinds een jaar of 2.. daarvoor was er ook niks op e46 gebied.. maar nu zijn e46's betaalbaar geworden voor een grote groep BMW liefhebbers die het leuk vinden om via Internet te communiceren. De gebruikte e46 BMW rijder is een ander type BMW rijder dan de nieuwkoper of bijna nieuw koper.

Als de e46 rijders over een jaar of 3 in grotere ge talen overstappen op een e90, begint er nieuwe incrowd voor de e90 te ontstaan.

Ik heb dus ook een e90 en totaal niet de behoefte om me aan te melden of zelfs te lezen. Niet om je goede initatieven af te kraken, maar ik zie geen meerwaarde, omdat de input te beperkt is. Krijg je een beetje het kip en het ei verhaal.

Verder wens ik je uiteraard wel succes ermee, en heb er ook zeker geen probleem mee als je af en toe dit draadje schopt om een beetje reclame voor je forum te maken.

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 09 jul 2008, 23:05

Haha :twisted:

Luco

Bericht door Luco » 09 jul 2008, 23:11

Rico v Velzen schreef:Geen idee ? Vond haar wel lekker :lol: Morgen krijgt ze weer een schop.. wijf loopt nu het hele forum af te lebberen :lol:
ze likt wel lekker :D

RVV

Bericht door RVV » 09 jul 2008, 23:11

Nouja een rustig forum eet ook nog geen brood (lees; kost weinig bandbreedte) en als je er nu bij en kun je op termijn best een aardig lopend forum krijgen.

Dat ik me niet wil aanmelden moet je absoluut niet persoonlijk zien hoor. Nogmaals het heeft te maken met de persoonlijke meerwaarde die ik in een forum moet zien.

Rodney

Bericht door Rodney » 09 jul 2008, 23:15

Daarom rico!, dat is ook mijn bedoeling om rustig op te bouwen..

En ik zie het niet persoonlijk hoor :wink:
Rico v Velzen schreef:Nouja een rustig forum eet ook nog geen brood (lees; kost weinig bandbreedte) en als je er nu bij en kun je op termijn best een aardig lopend forum krijgen.

Dat ik me niet wil aanmelden moet je absoluut niet persoonlijk zien hoor. Nogmaals het heeft te maken met de persoonlijke meerwaarde die ik in een forum moet zien.

Plaats reactie