Obama vs McCain
-
Obama vs McCain
Zeker dat beide beter zijn dan wat er nu zit!
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Ik was eerst bang dat Obama geen enkele kans zou maken, maar ik denk dat dat wel meevalt.
Mijn stem krijgt hij!
N.
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen. Ik was eerst bang dat Obama geen enkele kans zou maken, maar ik denk dat dat wel meevalt.
Mijn stem krijgt hij!
N.
- Tom van H.
Re: Obama vs McCain
Wist wel dat jij nogal Amerikaans geörienteerd was, maar mag jij tegenwoordig ook al in de VS stemmen?Nandor schreef:Zeker dat beide beter zijn dan wat er nu zit!
Mijn stem krijgt hij!
N.

Als ik daar mocht stemmen zou het iig ook voor Obama zijn!
- Hans
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Van mij mag Obama winnen, maar ook hij is en blijft een politicus dus in basis achterbaks en onbetrouwbaar. Was het niet Obama die in 16 maand de US Army uit Irak wou terugtrekken? Nu hij de nominatie binnen heeft voor de Democraten hoor ik ineens andere geluiden ("we moeten het overlaten aan de commandanten ter plaatse" blabla).
Nee, politici vertrouw ik voor geen cent maar als er dan toch iemand moet winnen, dan graag een Democraat.
Nee, politici vertrouw ik voor geen cent maar als er dan toch iemand moet winnen, dan graag een Democraat.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
McCain gaat het verliezen;
1 De leeftijd is zijn meest zwakke kaart ( die zal knetterhard uitgespeeld worden)
2 Heeft de uitstraling van een gefrustreerde krijger die net te lang in het kamp heeft gezeten ( das nog de waarheid ook) waardoor snel de indruk ontstaat dat er sprake is bij deze man van mental confusion.
Dit is alles wat de gemiddelde Amerikaan zal beoordelen, programma`s? WTF .................................who cares........................
1 De leeftijd is zijn meest zwakke kaart ( die zal knetterhard uitgespeeld worden)
2 Heeft de uitstraling van een gefrustreerde krijger die net te lang in het kamp heeft gezeten ( das nog de waarheid ook) waardoor snel de indruk ontstaat dat er sprake is bij deze man van mental confusion.
Dit is alles wat de gemiddelde Amerikaan zal beoordelen, programma`s? WTF .................................who cares........................
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Aram schreef:En jij denkt dat een andere president wat gaat uitmaken?
Laat me niet lachen.
Het is en blijft een dom volk dat alleen om zichzelf geeft.
Dus ja, lekker belangrijk.
Dat zeg ik niet, ik constateer alleen feiten;
1 Vooralsnog de grootste economie ter wereld
2 Vooralsnog het grootste militaire apparaat ter wereld met een geschatte defensie begroting van 600-700 miljard dollar per jaar. ( voor de goede orde; dat is meer dan de rest van de wereld bij elkaar geteld)
Zijn ze belangerijk in de wereld.............................ik dacht `t wel ja.......................
- Aram
- romo
Beetje lezen joh; Heb ik ergens gezegd dat er iets gaat veranderen dan?Aram schreef:Ik moet echt alles uitkouwen bij jou he.![]()
![]()
"Lekker belangrijk" als in ---> er veranderd toch niets, ze blijven wie ze blijven, en het maakt niets uit wie er aan het roer staat.
Dacht het niet.
Blijven de Amerikaanse verkiezingen belangerijk, dacht het wel...............
- romo
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Obama lijkt me te veel op Osama......
McCain zijn die van de frieten of niet?
Volgens mij maakt het helemaal niets uit wie er aan de macht komt. De machthebber in de VS is de financiele wereld, die voor 70% bestaan uit de Joodsegemeenschap. Wie er ook aan de macht komt, de problemen in het Midden Oosten zullen niet vredig opgelost worden.
McCain zijn die van de frieten of niet?
Volgens mij maakt het helemaal niets uit wie er aan de macht komt. De machthebber in de VS is de financiele wereld, die voor 70% bestaan uit de Joodsegemeenschap. Wie er ook aan de macht komt, de problemen in het Midden Oosten zullen niet vredig opgelost worden.
- romo
- HansD
Het is en blijft een dom volk dat alleen om zichzelf geeft.
Je hebt het niet zo op amerikanen? Hoeveel ken je er persoonlijk?er veranderd toch niets, ze blijven wie ze blijven, en het maakt niets uit wie er aan het roer staat.
Je kunt niet een totaal volk afschrijven vanwege het huidige drama dat nu president is (of wil je ook graag afgerekend worden als JP fan

Ik ken meerdere amerikanen en die zijn het ook niet eens met het huidige beleid. Eerlijk is eerlijk, dat zijn wel mensen uit, in dit geval, New York waar ze toch al wat progressiever zijn.
Feit blijft dat ze nu nog een wereldmacht zijn waar rekening mee gehouden dient te worden. Lijkt me prima als ze zich eens wat meer op hun binnenlandse problemen gaan concentreren ipv de rest van de wereld.
- Aram
Dat zeg jij!?!?romo schreef: Je wordt een beetje vervelend joh...

Ongelovelijk, ik geef mijn mening, jij komt met een antwoord wat nergens op slaat, ik leg uit hoe ik het bedoel (wat ik niet hoef te doen natuurlijk, maar omdat jij het weer eens niet snapt ben ik maar zo goed om er weer energie in te steken, iets wat ik de laatste tijd wel vaker moet doen bij jou

Maar je snapt het nog niet en wil weer je punt bewijzen, een punt wat dus nergens op slaat, net als in het BMW sportwagen topic trouwens waar je dus ook maar de helft van mijn post leest en compleet het verhaal mist, en dan ben ik vervelend???
Kijk eens in de spiegel vriend, ik begin een beetje moe van je te worden.
- romo
Aram schreef:Dat zeg jij!?!?romo schreef: Je wordt een beetje vervelend joh...![]()
![]()
Ongelovelijk, ik geef mijn mening, jij komt met een antwoord wat nergens op slaat, ik leg uit hoe ik het bedoel (wat ik niet hoef te doen natuurlijk, maar omdat jij het weer eens niet snapt ben ik maar zo goed om er weer energie in te steken, iets wat ik de laatste tijd wel vaker moet doen bij jou).
Maar je snapt het nog niet en wil weer je punt bewijzen, een punt wat dus nergens op slaat, net als in het BMW sportwagen topic trouwens waar je dus ook maar de helft van mijn post leest en compleet het verhaal mist, en dan ben ik vervelend???
Kijk eens in de spiegel vriend, ik begin een beetje moe van je te worden.
Ik wil hier leuk discussieren, als je je te goed voelt hier, nou dan reageer je toch niet meer, beter, vertrek dan maar.........................
- romo
- Aram
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf.Hans Disco schreef:
Je hebt het niet zo op amerikanen? Hoeveel ken je er persoonlijk?
Je kunt niet een totaal volk afschrijven vanwege het huidige drama dat nu president is (of wil je ook graag afgerekend worden als JP fan).

Ook ken ik via internet (mirc o.a.) een behoorlijk aantal Amerikanen.
Ik volg het nieuws en kijk wel eens documentaires over Amerika.
Dus ik baseer dit niet op wat de president zou doen maar meer op dingen die in dat land gebeuren, en mensen die ik ontmoet via mijn bedrijf etc.
En ik kan maar geen goede indruk van die mensen krijgen.

Er zullen ook vast wel een hoop mensen zijn daar die het niet eens zijn, maar ze (de Amerikanen) herkozen Bush wel voor de 2e keer, en dat zegt ook wel wat.Hans Disco schreef:Ik ken meerdere amerikanen en die zijn het ook niet eens met het huidige beleid. Eerlijk is eerlijk, dat zijn wel mensen uit, in dit geval, New York waar ze toch al wat progressiever zijn.
Ik heb verder geen zin om hele verhalen op te gaan schrijven hier over hoe wat en waarom (dan ben ik nog wel even bezig namelijk

Veel te veel op me, myself and I gefocused.
Klopt ook, ze zijn de wereldmacht, maar ik denk dat er weinig veranderd met een andere president, ze geven miljarden uit aan hun leger maar de meeste mensen in Amerika zelf leven onder de armoede grens, dat zou toch niet moeten mogen in dat land??Hans Disco schreef:Feit blijft dat ze nu nog een wereldmacht zijn waar rekening mee gehouden dient te worden. Lijkt me prima als ze zich eens wat meer op hun binnenlandse problemen gaan concentreren ipv de rest van de wereld.
Gaan we dat aanpakken, nee want we moeten nog meer olie uit Irak halen dus daar gaan we eerst nog wat miljarden meer in stoppen.
Ik zie dat nog niet veranderen, Obama zelf krabbelt ook al terug, vandaar dat ik zeg, lekker belangrijk, the more things change, the more they stay the same...o.i.d.