Overdrijven is ook een vak zegJorik schreef:Precies, en als je zelf de ochtend erna onder de douche kroop stond zelfs dán nog de badkamer blauw van de rook die nog even uit je haren kwam
rookverbod horeca!!!!!!
-
Luco
- RutgerK
- frank de jonge
-
Metchu
Jongens, ik heb het dit weekend nu mee mogen maken, 1 woord: HEERLIJK! Ik kwam thuis zonder dat me kleren achterlijk stonken e.d.
Dat is niet overdreven, maar een trieste feit. correctie: WAS :twisted:
luco hornsveld schreef:Overdrijven is ook een vak zegJorik schreef:Precies, en als je zelf de ochtend erna onder de douche kroop stond zelfs dán nog de badkamer blauw van de rook die nog even uit je haren kwam
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
@ luco: als ZZP-er moet ik toch alles zelf betalen en ik voetbal toevallig niet, maar ski wel, dus snap je redenatie.
alleen weet ik dat het een risico is en dat ik iets kan breken en er dus voor moet gaan betalen. ik accepteer de onkosten die er uit voort vloeien.
de gemiddelde werknemer vind het een recht om te sporten en dat als het fout gaat,de normaalste zaak is dat de werkgever hem doorbetaald en een vervangende werknemer zal moeten gaan zoeken of de werknemer zn werk laat liggen tot deze weer terug is (en daar benaaldeeld hij de werkgever mee)en dus zijn de kosten die de werkgever maakt niet in verhouding tot die van de werknemer en dat vind ik krom!
risicoloos sporten.. lijkt me heerlijk!
ik vraag er niet om dat iemand zn rook mijn richting uitblaast, maar heb dat jaren lang geaccepteerd omdat het niet anders was.
je zult mij niet horen over de eventuele ziektekosten, de opmerking was ter versterking van het tegenargument dat somige rokers geven, als grapje... snap je
alleen weet ik dat het een risico is en dat ik iets kan breken en er dus voor moet gaan betalen. ik accepteer de onkosten die er uit voort vloeien.
de gemiddelde werknemer vind het een recht om te sporten en dat als het fout gaat,de normaalste zaak is dat de werkgever hem doorbetaald en een vervangende werknemer zal moeten gaan zoeken of de werknemer zn werk laat liggen tot deze weer terug is (en daar benaaldeeld hij de werkgever mee)en dus zijn de kosten die de werkgever maakt niet in verhouding tot die van de werknemer en dat vind ik krom!
risicoloos sporten.. lijkt me heerlijk!
ik vraag er niet om dat iemand zn rook mijn richting uitblaast, maar heb dat jaren lang geaccepteerd omdat het niet anders was.
je zult mij niet horen over de eventuele ziektekosten, de opmerking was ter versterking van het tegenargument dat somige rokers geven, als grapje... snap je
-
Anne v.d Ploeg
-
allen
- Mari Oh Oh!
-
Luco
Dat je kleren stinken ben ik met je eens, maar dat de badkamer blauw staat van de rook met het wassen van je haren is dik overdrevenMetchu schreef:Jongens, ik heb het dit weekend nu mee mogen maken, 1 woord: HEERLIJK! Ik kwam thuis zonder dat me kleren achterlijk stonken e.d.
luco hornsveld schreef:Overdrijven is ook een vak zegJorik schreef:Precies, en als je zelf de ochtend erna onder de douche kroop stond zelfs dán nog de badkamer blauw van de rook die nog even uit je haren kwam
@Jeroen
Ik ben ook zelfstandige en moet inderdaad de autosport als hobby apart bijverzekeren, terwijl als je voetbalt dat niks extra's kost terwijl dat veel risicovoller is.
Mijn punt is, waar leg je de grens.
Gaan we rokers met longkanker niet meer helpen?
Gaan we drinkers met nierfalen niet meer helpen?
Gaan we iemand die boven het "normale"gewicht zit niet meer helpen bij diabetes
Gaan we enz enz enz
Van mij mag het hoor, wordt het een stuk goedkoper voor mij
En wanneer bepaal je of iets door een slechte gewoonte komt?
Verder heb ik op zich geen bezwaar tegen dit rookverbod hoor, laat dat even duidelijk zijn
- Jelmer850i
- Jelmer850i
-
Luco
Kijk maar eens in de statistieken wat voetbal de maatschappij kost qua zorg, dat is per beoefenaar bijna drie keer zoveel als bij autosport.Roman schreef:Voetbal is risico voller dan de autosport?
Leg die eens uit
En dan heb ik het alleen nog maar over de ziektekosten, wat het de maatschappij voor de rest kost heb ik het dan niet eens
Jelmer, een roker betaald al meer premie hoor.
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
scheenbeschermers om scheenbeenbreuk tegen te gaan, maar wat heb je tegen de nr1 en 2 blessure: enkel- en kruisbandscheuringen.. 8)
waar trek je de grens? wat is een risicovolle sport/gewoonte? tja..
als het aan mij ligt, mag je elke sport uitvoeren, rokend, zuipend, vretend en wel, die je maar wilt, zolang je er maar voor tekent dat je zelf het risico neemt bij grote langdurige blessuren of ziekte die daar uit voort vloeit en dus niet je werkgever alles moet betalen. eigen verantwoordelijkheid vind ik ook belangrijk,.
wat ik al zei, risicoloos sporten, heerlijk. ik breek mn poot op 6 plekken en ben voor een jaar in revalidatie en de baas maar schuiven! leuk voor een klein bedrijf!
on topic: ben gewoon een "happy camper" in de kroeg.

waar trek je de grens? wat is een risicovolle sport/gewoonte? tja..
als het aan mij ligt, mag je elke sport uitvoeren, rokend, zuipend, vretend en wel, die je maar wilt, zolang je er maar voor tekent dat je zelf het risico neemt bij grote langdurige blessuren of ziekte die daar uit voort vloeit en dus niet je werkgever alles moet betalen. eigen verantwoordelijkheid vind ik ook belangrijk,.
wat ik al zei, risicoloos sporten, heerlijk. ik breek mn poot op 6 plekken en ben voor een jaar in revalidatie en de baas maar schuiven! leuk voor een klein bedrijf!
on topic: ben gewoon een "happy camper" in de kroeg.
- Jelmer850i
Serieus? Maar hoe controleren ze dat dan ?luco hornsveld schreef:Kijk maar eens in de statistieken wat voetbal de maatschappij kost qua zorg, dat is per beoefenaar bijna drie keer zoveel als bij autosport.Roman schreef:Voetbal is risico voller dan de autosport?
Leg die eens uit
En dan heb ik het alleen nog maar over de ziektekosten, wat het de maatschappij voor de rest kost heb ik het dan niet eens![]()
-
Luco
Dat moet je opgeven, en als later blijkt dat je liegt keren ze gewoon niet uit of wordt je geroyeerd.Jelmer850i schreef:Serieus? Maar hoe controleren ze dat dan ?luco hornsveld schreef:Kijk maar eens in de statistieken wat voetbal de maatschappij kost qua zorg, dat is per beoefenaar bijna drie keer zoveel als bij autosport.Roman schreef:Voetbal is risico voller dan de autosport?
Leg die eens uit
En dan heb ik het alleen nog maar over de ziektekosten, wat het de maatschappij voor de rest kost heb ik het dan niet eens![]()
-
Anne v.d Ploeg
onzin.luco hornsveld schreef:Dat moet je opgeven, en als later blijkt dat je liegt keren ze gewoon niet uit of wordt je geroyeerd.Jelmer850i schreef:Serieus? Maar hoe controleren ze dat dan ?luco hornsveld schreef: Kijk maar eens in de statistieken wat voetbal de maatschappij kost qua zorg, dat is per beoefenaar bijna drie keer zoveel als bij autosport.
een roker betaald niet meer :!:
- frank de jonge
-
Luco
Anne, ik betaal toch echt rokerstarief, ook bij de levensverzekering.
Frank, dat bedoel ik ook, hoe bewijs je nu dat bv diabetes door overgewicht of verkeerd eten komt.
Hoe bewijs je dat de vorm van kanker die een roker heeft van het roken komt.
Het is zo moeilijk om die grens te trekken, maar ik ben ervan overtuigd dat we die kant op gaan en naar mijn mening is dat de verkeerde kant.
30% van de sportblessures is voetbalgerelateerd, ik voetbal niet maar betaal wel mee aan die zorg.
Maar omdat ik bv rook zou de voetballer niet aan mijn zorg mee moeten betalen.
Ik vind dat een beetje krom.
Frank, dat bedoel ik ook, hoe bewijs je nu dat bv diabetes door overgewicht of verkeerd eten komt.
Hoe bewijs je dat de vorm van kanker die een roker heeft van het roken komt.
Het is zo moeilijk om die grens te trekken, maar ik ben ervan overtuigd dat we die kant op gaan en naar mijn mening is dat de verkeerde kant.
30% van de sportblessures is voetbalgerelateerd, ik voetbal niet maar betaal wel mee aan die zorg.
Maar omdat ik bv rook zou de voetballer niet aan mijn zorg mee moeten betalen.
Ik vind dat een beetje krom.
- frank de jonge