stuurbekrachtigings olie

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
tom caubo

stuurbekrachtigings olie

Bericht door tom caubo » 06 jul 2008, 23:42

of de duivel zich ermee bemoeit maar vrijdag de stuurbekrachtigingspomp voor de tweede keer in een half jaar stuk gegaan.
oorzaak waarschijnlijk weer een kapotte as

monteur onderdelen besteld en toegezegd komende week tijd te hebben

ik natuurlijk bijna niet de auto gebruikt maar vandaag moest hij vanwege een spoedgeval toch een stukje de weg op.

onder het rijden opeens een licht piepend geluid dat alsmaar harder werd,af en toe was het weg en dan kwam het terug.

direct naar huis gereden en onder de kap gekeken en wat bleek ...de pomp was licht aan het roken en de bekrachtigings olie liep er met een lekker straaltje onder de auto uit

kan ik hiermee nog rijden(kleine stukjes natuurlijk om bijvoorbeeld de garage te halen)en is het schadelijk voor andere onderdelen van de auto?

p.s. bijvullen van het resevoir heeft geen zin want dit loppt er direct weer uit

Joy

Bericht door Joy » 06 jul 2008, 23:52

Anders even het riempje loshalen van de pomp, heb je wel geen bekrachtiging maar dan gaat het iig niet verder stuk.

tom caubo

Bericht door tom caubo » 07 jul 2008, 00:02

Joy Jolliffe schreef:Anders even het riempje loshalen van de pomp, heb je wel geen bekrachtiging maar dan gaat het iig niet verder stuk.
stuurbekrachtiging had ik toch al niet meer,hier had ik ook aan gedacht maar de riem draait ook de supercharger aan :oops:

Plaats reactie