Het grote "Wie gaat er naar de Nordschleife 2008"
- Ruud Hulsegge
- Alex Miedema
[img:640:425]http://www.alexmiedema.com/images/007/1 ... border.JPG[/img]Knot schreef:Waarom zou je met een Alhambra niet de Nordschleife op durven??? Toch een mooie gelegenheid om zo'n bus onder de 10min BtG te krijgen?? 8)
Deze Galaxy mocht niet een tweede rondje omdat zn remmen stonden te roken.....
-
Precies, daarom! (Alex, wij hebben trouwens een 2.0 benzine)
Nee, de auto is van mijn ouders, dus ik ben hun al dankbaar dat ik daar 650 km op een dag mee mag maken tegen benzinekosten
Voor lange ritten nog een aardige oké auto. Als je maar niet harder dan 150 ga, anders gaan het toerental vermoeid werken op je gehoord. Heerlijk ruim, airco in je face, mp3-cd-tje inladen. Behalve de Cruise-Control, die mis ik... Houdt je wel weer scherp
Nee, de auto is van mijn ouders, dus ik ben hun al dankbaar dat ik daar 650 km op een dag mee mag maken tegen benzinekosten

Voor lange ritten nog een aardige oké auto. Als je maar niet harder dan 150 ga, anders gaan het toerental vermoeid werken op je gehoord. Heerlijk ruim, airco in je face, mp3-cd-tje inladen. Behalve de Cruise-Control, die mis ik... Houdt je wel weer scherp

- Ruud Hulsegge
- Alex Miedema
Nou, als ze op de baan roken boeit het niet... Maar deze stond dus met 4 hevig rokende remmen en een auto vol kinderen klaar voor direct weer een tweede rondje.. en dat mocht dus niet....Ruud Hulsegge schreef:Als rokende remmen de norm voor niet toelaten is zijn er een heleboel auto's (ook porsches) die geweigerd moeten worden.
Sta ik echt verbaasd van als ze je daarom niet toelaten.
De mijne roken ook wel eens als de blokken net nieuw zijn (lees nog niet op de NS gebruikt), maar blijven remmen.
-
Geweldig kinderfeestje!Alex Miedema schreef:Nou, als ze op de baan roken boeit het niet... Maar deze stond dus met 4 hevig rokende remmen en een auto vol kinderen klaar voor direct weer een tweede rondje.. en dat mocht dus niet....Ruud Hulsegge schreef:Als rokende remmen de norm voor niet toelaten is zijn er een heleboel auto's (ook porsches) die geweigerd moeten worden.
Sta ik echt verbaasd van als ze je daarom niet toelaten.
De mijne roken ook wel eens als de blokken net nieuw zijn (lees nog niet op de NS gebruikt), maar blijven remmen.
Wish it was my dad 8)
- Tom van H.
- Ruud Hulsegge
- JohanH
Zou al zeggen Ruud, er zit nogal wat verschil in 'rook' van remmenRuud Hulsegge schreef:Ja dan is het wel terecht alex.
Overigens zet ik mijn auto nooit meteen op de parkeerplaats als ik de baan af kom. Ik ga altijd even richting het tankstation en terug. Goed voor de remmen en goed voor de turbo om af te koelen.

Stond er destijds naast, remmen rookten ruim een minuut flink door terwijl de man rustig zijn kinderen van voor naar achter verplaatste.
- Alex Miedema
- Alex Miedema
- Alex Miedema
- JohanH
Kwestie van de goede plek uitzoeken, en vooral niet achter nieuw ogende vangrail gaan staanKees Bunk schreef:Ah oké, die deuren staat 'per ongeluk' open of voor de veiligheid, jij een idee?
Op Zandvoort ook eens over een hek geklommen, maar echt lekker voelde ik me er niet bij. Je wilt niet graag een auto in je lijf

Een aantal plekken kun je prima op een vlagpost staan, daar heb je ook meteen vrij zicht op de baan dus ideaal om te fotograferen. Dat kan dus zoals Alex al aangeeft alleen tijdens TF sessies. Ook zijn er diverse kijkgaten in de hekken gemaakt voor fotografen, maar bij evenementen als de VLN zijn deze logischerwijs druk bezet. Op veel plaatsen heb je bovendien sinds dit jaar helaas veel last van de hekken, terwijl deze vrij zinloos lijken (Adenauer Forst en de Karussel bijvoorbeeld).
- Alex Miedema