Ik denk eerder andersom, Dennis. Roadster is populairder als cabrio bij o.a. ook de damesDennis Schroyen schreef:Iets meer lijkt me. Coupé ligt vele malen beter in de markt dan de roadster. Dat is nu eenmaal een feit.
Helemaal top! (BMW Z3 M COUPE 3.2)
- GTRene
maar die zijn vaak al blij met de 1.8 en tot de 3.0 en dus de M vaak duurder en die laten ze dan staan, en is alleen voor mensen die speciaal veel power erin willen, moet wel zeggen dat het gaf rijd, maar de M coupe rijd gewoon strakker, daar kun je zo 20km/u harder mee en dan voel je je net zo safe, en geen geruis als je 180plus gaat van dat dakStéphane schreef:Ik denk eerder andersom, Dennis. Roadster is populairder als cabrio bij o.a. ook de damesDennis Schroyen schreef:Iets meer lijkt me. Coupé ligt vele malen beter in de markt dan de roadster. Dat is nu eenmaal een feit.
-
jacobt
ja dat denk ik ook, en ja dat wil ik ook graag horen
Coupe is natuurlijk 10 x stoerder voor de echte man!!!!
Maar volgens mij zijn er dagelijks meer mensen op zoek naar een mooi cabrio, vooral de 40+++++
Natuurlijk zijn die hier niet aanwezig, en wil iedereen hier een vette brede coupe( zo praat ik zelf niet, maar lees wel het boek van Patrick vd E)
Coupe is natuurlijk 10 x stoerder voor de echte man!!!!
Maar volgens mij zijn er dagelijks meer mensen op zoek naar een mooi cabrio, vooral de 40+++++
Natuurlijk zijn die hier niet aanwezig, en wil iedereen hier een vette brede coupe( zo praat ik zelf niet, maar lees wel het boek van Patrick vd E)
-
jacobt
wat bedoel je met gerius. Waarschijnlijkk de cabrio ruis!
Ik heb 20k op dit moment te besteden en dus ruim keus in alle particuliere aanbod, en doe echt rustig aan........
Ik zou denken dat alle aanbieders me met respect behandelen, maar schijnbaar ben ik een van de vele die 20k contant wil uitgeven zonder inruil.
Dus wie als particulier nog een mooie z3 m3 kwijt wil, mail mij :!:
Alles wat nu op mp staat ben ik geweest en niks is sluitend dealer onderhouden zoals er wordt geadverteerd.
tja.............
er is toch wel iemand die serieus een eerlijke z3 m te koop wil aanbieden.
Ik heb 20k op dit moment te besteden en dus ruim keus in alle particuliere aanbod, en doe echt rustig aan........
Ik zou denken dat alle aanbieders me met respect behandelen, maar schijnbaar ben ik een van de vele die 20k contant wil uitgeven zonder inruil.
Dus wie als particulier nog een mooie z3 m3 kwijt wil, mail mij :!:
Alles wat nu op mp staat ben ik geweest en niks is sluitend dealer onderhouden zoals er wordt geadverteerd.
tja.............
er is toch wel iemand die serieus een eerlijke z3 m te koop wil aanbieden.