Helemaal top! (BMW Z3 M COUPE 3.2)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Stéphane

Bericht door Stéphane » 04 jul 2008, 16:35

Dennis Schroyen schreef:Iets meer lijkt me. Coupé ligt vele malen beter in de markt dan de roadster. Dat is nu eenmaal een feit.
Ik denk eerder andersom, Dennis. Roadster is populairder als cabrio bij o.a. ook de dames :)

GTRene

Bericht door GTRene » 04 jul 2008, 20:02

Stéphane schreef:
Dennis Schroyen schreef:Iets meer lijkt me. Coupé ligt vele malen beter in de markt dan de roadster. Dat is nu eenmaal een feit.
Ik denk eerder andersom, Dennis. Roadster is populairder als cabrio bij o.a. ook de dames :)
maar die zijn vaak al blij met de 1.8 en tot de 3.0 en dus de M vaak duurder en die laten ze dan staan, en is alleen voor mensen die speciaal veel power erin willen, moet wel zeggen dat het gaf rijd, maar de M coupe rijd gewoon strakker, daar kun je zo 20km/u harder mee en dan voel je je net zo safe, en geen geruis als je 180plus gaat van dat dak :lol:

jacobt

Bericht door jacobt » 04 jul 2008, 20:03

ja dat denk ik ook, en ja dat wil ik ook graag horen :D
Coupe is natuurlijk 10 x stoerder voor de echte man!!!!

Maar volgens mij zijn er dagelijks meer mensen op zoek naar een mooi cabrio, vooral de 40+++++

Natuurlijk zijn die hier niet aanwezig, en wil iedereen hier een vette brede coupe( zo praat ik zelf niet, maar lees wel het boek van Patrick vd E)

jacobt

Bericht door jacobt » 04 jul 2008, 20:11

wat bedoel je met gerius. Waarschijnlijkk de cabrio ruis!

Ik heb 20k op dit moment te besteden en dus ruim keus in alle particuliere aanbod, en doe echt rustig aan........
Ik zou denken dat alle aanbieders me met respect behandelen, maar schijnbaar ben ik een van de vele die 20k contant wil uitgeven zonder inruil.
Dus wie als particulier nog een mooie z3 m3 kwijt wil, mail mij :!:

Alles wat nu op mp staat ben ik geweest en niks is sluitend dealer onderhouden zoals er wordt geadverteerd.
tja.............
er is toch wel iemand die serieus een eerlijke z3 m te koop wil aanbieden. :roll:

MarcH
Auto: Z3 Coupé, E46 M3 en nog 3

Bericht door MarcH » 04 jul 2008, 20:30

jacobt schreef:Alles wat nu op mp staat ben ik geweest en niks is sluitend dealer onderhouden zoals er wordt geadverteerd.
Die in 's Gravendeel ook niet?

Marc

Plaats reactie