
Sperdiff monteren
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Erik
- Berichten: 1977
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 19:18
- Auto: BMW ///M
- Locatie: Schoorl
Die systemen remmen eerst de wielen, daarna pakt het het vermogen aan
Ben blij dat mn WRX verschoond is van al die onzin
En dat ik sperren op de voor, midden en achteras heb.
8)
Rijd als een beest
Op nat wegdek en ik zet het middendiff op lock dan drift hij zowat vanzelf op een rotonde, zonder dat je er moeite voor doet
Kijk dat is ook wel humor
E
PS oh ja ik was 400 ex kwijt voor mn voordif toen de bal toch al open lag.
E
Ben blij dat mn WRX verschoond is van al die onzin
En dat ik sperren op de voor, midden en achteras heb.
8)
Rijd als een beest
Op nat wegdek en ik zet het middendiff op lock dan drift hij zowat vanzelf op een rotonde, zonder dat je er moeite voor doet
Kijk dat is ook wel humor
E
PS oh ja ik was 400 ex kwijt voor mn voordif toen de bal toch al open lag.
E
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
-Dealer
-Hein Koopman (www.koopman-racing.nl)
-Bas roos (www.basroos.nl)
-Braspenning racing (www.braspenning.nl)
Om er een paar te noemen
-Hein Koopman (www.koopman-racing.nl)
-Bas roos (www.basroos.nl)
-Braspenning racing (www.braspenning.nl)
Om er een paar te noemen

-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- MartijnGizmo
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 22 feb 2007, 18:20
- Locatie: Almere
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Heb de auto net bij Koopman Racing gebracht. Erg leuke enthousiaste lui. Wat een wagens staan daar 

-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
Weet eigenlijk niet wanneer het sper in werking is:
Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the BMW 130i Quaife ATB Helical LSD differential relies on gears rather than clutch plates for its operation.
Leverancier:
Weet iemand hoe/wanneer het Quaife sperdif precies werkt?
Unlike a conventional plate-style limited slip differential, the BMW 130i Quaife ATB Helical LSD differential relies on gears rather than clutch plates for its operation.
Leverancier:
Afhankelijk van de situatie? Ik niet snap?Een ATB van Quaife heeft geen vast sperring. Deze is continu variabel en varieert grofweg van 0-40% afhankelijk van de situatie.
Weet iemand hoe/wanneer het Quaife sperdif precies werkt?
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Gek genoeg klaagde een bekende van mij dat als hij een bocht sneed (hij heeft een rally-escort met quaife differentieel) het binnenwiel juist als een idioot begon te spinnen en hij dus tijd verloor
: Ik ga er zelf nog een mailtje naar Quaife aan wagen om dit bevestigd te krijgen want dat is juist wat ik niet zoek (escort mk2 is overigens wel enorm star aan de achterkant maar dat zou geen verschil moeten maken m.i.). Iemand een idee/uitleg toevoeging hierop?

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Streamline en 4 gasten