Puber vernielt autospiegel !!!!!!!!!!
- Jelmer850i
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
-
Is wel duidelijk, denk ik. Niet iedere frietboer "is kansloos".EHA schreef:Leg uit ?
Mijn zwager heeft een leuk klein friettentje in een klein dorpje in Brabant. Is wekelijks 5 x 4 uur open (natuurlijk ook de nodige voorbereidingen buiten openingstijd) en doet daar alles van. Heeft een eigen huis + pand voor de snackbar, rijdt een strakke 330. gaat samen met zijn vriend 2 keer per week uit eten en doet verder wat hij wilt. Dus is niet echt slecht terecht gekomen.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dan snap je denk ik niet dat mijn opmerkingen sloegen op de mensen die spiegels van auto's aftrappen....geeft niet hoor.... 8)Pascal Woudenberg schreef:Is wel duidelijk, denk ik. Niet iedere frietboer doet het slecht.EHA schreef:Leg uit ?
Mijn zwager heeft een leuk klein friettentje in een klein dorpje in Brabant. Is wekelijks 5 x 4 uur open (natuurlijk ook de nodige voorbereidingen buiten openingstijd) en doet daar alles van. Heeft een eigen huis + pand voor de snackbar, rijdt een strakke 330. gaat samen met zijn vriend 2 keer per week uit eten en doet verder wat hij wilt. Dus is niet echt slecht terecht gekomen.
"vreemd slag volk, wat weinig bereikt"
Jelmer illustreert dit beeld door aan te geven dat deze jongen nu een carriere heeft, in loondienst, om patatjes te bakken.
Ik zal voortaan nog duidelijker proberen te zijn........

Dus nogmaals : mensen die spiegels van auto's trappen behoren tot een kansloos volk met een matige intelligentie of normbesef.
Meestal komen dit soort mensen in de beroepen terecht waarvoor geen specifieke beroepsopleiding nodig is.
Zo beter

-