of ben ik te vroeg
EURO 2008
- Sjaak Langendoen
- Roel SpeedCars
-
Metchu
wedstrijd heeft me bekoord, uitslag interesseerde me niet vooraf, beide mochten wel winnen... Spanje had wel iets meer m'n sympathie 
mooi dus, spanje meer dan terecht gewonnen! Het begin van dit draadje was stroef, maar daarna ging iedereen toch steeds meer en meer inhoudelijker praten over voetbal. Eerlijk is eerlijk, niemand kon er omheen deze zomer.
wat mij betreft een ERG mooi toernooi, met een sneu abrupt einde voor Nederland ... (zat meer in)
mooi dus, spanje meer dan terecht gewonnen! Het begin van dit draadje was stroef, maar daarna ging iedereen toch steeds meer en meer inhoudelijker praten over voetbal. Eerlijk is eerlijk, niemand kon er omheen deze zomer.
wat mij betreft een ERG mooi toernooi, met een sneu abrupt einde voor Nederland ... (zat meer in)
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
heb geen hekel aan de Mannschaft als zodanig: De mannen hebben WO II niet meegemaakt(ik ook niet) en zij zijn niet verantwoordelijk voor mein Fahrrad. Die hekel zit nog steeds diep bij sommige NL-ers blijkbaar:)BmwfreakieNL schreef:Spanje is terecht winnaar van het ek.
Had het ook afschuwelijk! gevonden als germany had gewonnen..
heb een hekel aan ze.
@BMWfreaky, ruil de BMW maar in voor een Seat dan:)))) Auto emocion ofzo:)
Anyway, de Germans speelden ongeinspireerd, tam.saai met her en der een minimaal countertje. Gewoon saai voetbal.
- Roman
Was echt een complete chaos overal gisteren, heb er 45 minuten over gedaan om een stukje van 2 km te rijden. Rechter oor is ook doof van al dat getoeter van iedereen
Vanavond bij de huldiging zal het in Madrid ook wel een hele grote happening zijn.
Jammer dat het gisteravond uit liep in rellen in Madrid, schijnt niet meer zonder te kunnen tegenwoordig

Vanavond bij de huldiging zal het in Madrid ook wel een hele grote happening zijn.
Jammer dat het gisteravond uit liep in rellen in Madrid, schijnt niet meer zonder te kunnen tegenwoordig