Bericht
door Daggie » 21 jun 2008, 16:22
Ik heb mij vandaag een Nissan GTR besteld.
Ik had al een hele tijd geleden geïnformeerd. En toen waren er geen 2009's meer beschikbaar. De eerste 2010 zou eind 2009, begin 2010 komen. En daarvan waren er ook nog maar beperkt beschikbaar. Begin 2010 vond ik te laat, dus heb ik afgehaakt.
Vorige week donderdag belt Olivier van Nissan Merckx mij. Nissan Merckx is de enige dealer in België die de GTR mag verkopen. Olivier is de enige verkoper die de GTR mag verkopen. Olivier heeft van Nissan Europa nog 1 extra GTR aangeboden gekregen voor 2009. De allerlaatste voor 2009, delivery augustus 2009.
Ik ben onmiddellijk herbegonnen aan de research. Na lang wikken, wegen, twijfelen en nog meer wegen .. heb ik vandaag besteld.
Ik heb een Black Edition gekozen, dus full full met het speciale rood/zwarte interieur en de donkere velgen. Enige optie was GPS. Die heb ik niet genomen, omdat hij dan de delivery date niet kon garanderen. Aangezien ik hem wil gebruiken als funcar, vond ik dat niet zo erg.
Kleur heb ik nog niet beslist. Ik twijfel tussen Ultimate Silver, Gun Metallic en Pikes Peak White. Jammer genoeg is Ultimate Silver sinds kort een optie geworden van 2000 Eur. Maar ik wil sowieso pas beslissen als ik de kleuren "in't echt" gezien heb. De GTR zelf is ook 1000 Eur duurder geworden tov. enkele maanden geleden .. maar ja, daar valt niks aan te doen.
Ik heb de auto 2 jaar geleden gezien in Amerika .. maar ik herinner er mij hoegenaamd niks meer van. De eerste ontmoeting wordt 16 juli op de voorstelling bij Nissan Merckx ...
14 maand to go ...