Hierbij even een voorsteldraadje. Ik ben dus Jenna, ja een dame, 23 jaar. Sommige mensen hier kennen mij al van wat meetings (nee Peter heeft het stuur niet ineens aan de andere kant Engelsman style. Daar zat iemand naast en die reed). Of misschien kennen jullie me van zandvoort, de CBR of wellicht de Ring want daar ben ik ook vaak genoeg te vinden geweest met mijn vader. De leuke bijnaam stamt weer af van de laatste DF meeting

Ik lees al een tijdje wel eens mee en dacht goh misschien leuk en een keertje tijd om me even voor te stellen. Ik ben de dochter van Dex dus ja, een voorliefde voor vlot rijden en (italiaanse) auto’s zit bij mij in het bloed.
Toen ik vorig jaar mijn rijbewijs heb gehaald meteen een auto aangeschaft (Fiat Punto Sporting), deze heb ik later weer weggedaan ivm een verhuizing naar het zonnige zuiden. Dan ben ik er ook meteen maar een stapje op vooruit gegaan. Tegenwoordig rijd ik in een Fiat Grande Punto 1.9 Multijet 8v – 130pk Sport en dat bevalt me op het moment prima.
Hierbij meteen even een fotootje:
[img:700:525]http://85.17.151.156/240500001-24055000 ... _QESJ.jpeg[/img]
Al is het vast de achterkant die de meeste mensen hier in het zuiden het meest bekend zal voorkomen
8)