En geen geld natuurlijk

Ok duidelijk, bij de 5 serie is dat verschil namelijk niet aanwezig. Eén van mijn collega's heeft er eentje met het gewone sportstuur, maar daar is qua grip/feeling totaal geen verschil met mijn M stuur in de e60.wooter schreef:Over het M-stuur vs sportstuur:
Het sportstuur is ogenschijnlijk identiek aan het M-stuur, maar het M-stuur heeft buiten de perforeringen ook nog een zachtere grip. Ik twijfelde vorig jaar ook tussen sportstuur, en heb even gek gedaan en voor 150€ extra het M-stuur genomen, en toen ik een maand later in een coupé ging zitten met sportstuur, vond ik het sportstuur bagger door z'n harde rand.
Nee, die 150€ heb je zo terugverdiend. Ik bedoel maar: je vriendin gaat meer dat stuur in haar handen hebben dan jouw leuter!
Dank je,indobesar schreef:Hi Marcel,
Congrats! Leuk auto heb je voor J. uitgekozen.
Combi is gaaf, zeker met een mooi zwart interieur en zwarte(carbon?) sierlijsten.
Wordt een flinke oprijlaan bij jullie nieuwe woning, met 4 BMW's!8)
En toch kun je het bestellen. Geloof me het zal echt vet zijn met die combinatie. Maar goed, de auto is al besteld.Marcel van Meerbeek schreef:@Macboy,
Diep donkerblauw kom ik niet in de brochures tegen, vind het eigenlijk ook geen optie omdat het antraciet wel mooi bij dashboard, raamlijsten en evt blackline achterlichten zal staan.
Zoals Wooter ook al zegt: het M-sportstuur uit de 1-serie is ook het M-sportstuur voor de 3-serie en is dus wel degelijk heel anders dan het gewone sportstuur.Marcel van Meerbeek schreef:M stuur heb ik in de e60 zitten, en vind het echt niet het prijsverschil met het gewone sportstuur waard. (...) Bij de 1 serie zie je wel verschil door dat geperforeerde gedeelte, weet niet of het bij de 3 serie ook zo is?
Wat ik bedoel is dat de achterlichten er door de dealer op worden gemonteerd. Als de auto na transport bij de dealer komt, loop je erheen en bekijk je de standaard achterlichten. Misschien vind je dit al heel erg gaaf op dat brons. Vind je het niks, dan kun je dán altijd nog beslissen om de black lines te nemen snappie?Marcel van Meerbeek schreef:@Macboy,
Ik snap je constructie bij de dealer niet helemaal mbt die blackline achterlichten?
idd vroeg ik me ook af,Ahmed schreef:[img:800:640]http://members.lycos.nl/drifter/318d1.jpg[/img]
trouwens welke configurator is dat ?
Op de e30/e28 noemde je het bronzitbeige metallic.Rico v Velzen schreef:Vroeger noemde ze zo'n kleur toch champange ?
Gebruikers op dit forum: HarryC en 34 gasten