Inlaatspruitstuk vlakken omgeving Rotterdam

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
aapje

Inlaatspruitstuk vlakken omgeving Rotterdam

Bericht door aapje » 25 jun 2008, 16:19

Weet iemand een bedrijfje in de omgeving van Rotterdam waar je je inlaatspruistik kan laten vlakken?

Er zitten wat beschadigingen op het pasvlak en hij lekt telkens. Met vloeibare pakking blijft hij trouwens wel goed dicht maar ik heb het nu toch losligen omdat ik een groter gasklephuis erop aan het monteren ben.

Jan Speed

Re: Inlaatspruitstuk vlakken omgeving Rotterdam

Bericht door Jan Speed » 25 jun 2008, 20:23

aapje schreef:Weet iemand een bedrijfje in de omgeving van Rotterdam waar je je inlaatspruistik kan laten vlakken?

Er zitten wat beschadigingen op het pasvlak en hij lekt telkens. Met vloeibare pakking blijft hij trouwens wel goed dicht maar ik heb het nu toch losligen omdat ik een groter gasklephuis erop aan het monteren ben.
geen idee, ik zit in regio 040, maar ik heb vorig jaar een kop laten reviseren (ook vlakken) en tegelijk ook een spruitstuk laten vlakken, bij hetzelfde motorrevisie bedrijf. Was geen enkel probleem.
Dus: als ze koppen kunnen vlakken kunnen ze zeer waarschijnlijk ook een spruitstuk vlakken. Een gietijzeren spruitstuk vlakken kan wel wat duurder uitpakken als een alu cilinderkop vlakken want het materiaal is harder dus moeten ze meer tooltime gebruiken omdat het proces langzamer gaat. Het snijgereedschap slijt ook harder.

aapje

Bericht door aapje » 25 jun 2008, 23:45

Het gaat om een alluminum spruistuk. Ik had in purmerend een bedrijf gevonden die vroegen er 75 euro voor.

Maarja voor dat geld kan ik zowat een andere kopen en als het met vloeibare pakking goed dicht blijft is het ook wel oke denk ik. Maar misschien verander ik van gedachten en laat ik het als nog doen.

Heeft iemand ervaring met zelf vlakken dmv een glasplat? Werkt dat een beetje?

Jan Visser

Bericht door Jan Visser » 26 jun 2008, 01:22

aapje schreef:Het gaat om een alluminum spruistuk. Ik had in purmerend een bedrijf gevonden die vroegen er 75 euro voor.

Maarja voor dat geld kan ik zowat een andere kopen en als het met vloeibare pakking goed dicht blijft is het ook wel oke denk ik. Maar misschien verander ik van gedachten en laat ik het als nog doen.

Heeft iemand ervaring met zelf vlakken dmv een glasplat? Werkt dat een beetje?
Nee, maar wel met een bandschuurmachine. Werkt iedere keer weer perfect 8)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 26 jun 2008, 08:49

Er zijn denk ik zat motoren revisie bedrijven in en Rotterdam te vinden denk ik.
In nieuwerkerk zit "de sutter" die doen dat soort dingen wel.
Bij mij om de hoek zit de schiedamse motoren revisie en die doen dat denk ik ook wel.

Grtz,Hanz06 :wink:

Plaats reactie