Weet iemand een bedrijfje in de omgeving van Rotterdam waar je je inlaatspruistik kan laten vlakken?
Er zitten wat beschadigingen op het pasvlak en hij lekt telkens. Met vloeibare pakking blijft hij trouwens wel goed dicht maar ik heb het nu toch losligen omdat ik een groter gasklephuis erop aan het monteren ben.
Inlaatspruitstuk vlakken omgeving Rotterdam
-
- Jan Speed
Re: Inlaatspruitstuk vlakken omgeving Rotterdam
geen idee, ik zit in regio 040, maar ik heb vorig jaar een kop laten reviseren (ook vlakken) en tegelijk ook een spruitstuk laten vlakken, bij hetzelfde motorrevisie bedrijf. Was geen enkel probleem.aapje schreef:Weet iemand een bedrijfje in de omgeving van Rotterdam waar je je inlaatspruistik kan laten vlakken?
Er zitten wat beschadigingen op het pasvlak en hij lekt telkens. Met vloeibare pakking blijft hij trouwens wel goed dicht maar ik heb het nu toch losligen omdat ik een groter gasklephuis erop aan het monteren ben.
Dus: als ze koppen kunnen vlakken kunnen ze zeer waarschijnlijk ook een spruitstuk vlakken. Een gietijzeren spruitstuk vlakken kan wel wat duurder uitpakken als een alu cilinderkop vlakken want het materiaal is harder dus moeten ze meer tooltime gebruiken omdat het proces langzamer gaat. Het snijgereedschap slijt ook harder.
-
Het gaat om een alluminum spruistuk. Ik had in purmerend een bedrijf gevonden die vroegen er 75 euro voor.
Maarja voor dat geld kan ik zowat een andere kopen en als het met vloeibare pakking goed dicht blijft is het ook wel oke denk ik. Maar misschien verander ik van gedachten en laat ik het als nog doen.
Heeft iemand ervaring met zelf vlakken dmv een glasplat? Werkt dat een beetje?
Maarja voor dat geld kan ik zowat een andere kopen en als het met vloeibare pakking goed dicht blijft is het ook wel oke denk ik. Maar misschien verander ik van gedachten en laat ik het als nog doen.
- Jan Visser
Nee, maar wel met een bandschuurmachine. Werkt iedere keer weer perfect 8)aapje schreef:Het gaat om een alluminum spruistuk. Ik had in purmerend een bedrijf gevonden die vroegen er 75 euro voor.
- Downforce Hans