Ik kan het niet anders dan met je eens zijn.Metchu schreef:met opgeheven hoofd hebben de Turken verloren... Toch nog die 2-2... even mochten we weer genieten, totdat de Duitsers lieten zien wie de bazen zijn met het scoren in de laatste minuut.
De Turken hebben wat mij betreft wel bewezen dat het absoluut geen geluk was die afgelopen winsten en vandaag bewezen dat ze wel degelijk recht hadden op die finaleplaats... Maar zo kennen we Rustu weer, lekkere blunder. Hij heeft er in een wedstrijd altijd wel 1, dat is de reden dat hij gedegradeerd was tot 2e keeper... Volkan heeft het laten liggen deur zich gek te laten maken en rood te krijgen tegen de tsjechen...
maar goed, toeteren zit er niet in, maar verdrietig ben ik ook niet, ben trots op die gasten die het toch weer bijna flikten!
PreciesJoop schreef:....'t is hier ook bar rustig..![]()
Dat is precies waarom ik hoop dat Spanje wint vanavondMetchu schreef:ik verwacht ook Rusland, maar schrijf Spanje zeker neit af. Ik weet het alleen niet, denk gewoon dat Rusland op een of andere manier Spanje toch gaat kloppen. Maar hoop liever Spanje, dat is wel een team dat de Duitsers kan kloppen
Les één: Hoe word ik een nog betere opportunist? :twisted:Aernoudt schreef:Los van dat rustiger zijn ben ik zo wie een bewonderaar van het Duitsland elftal; wij voetballen altijd mooi, zij halen resultaten.. misschien toch maar eens een les uit trekken aan onze kant van de grens... (en een fatsoenlijke bondscoach helpt ook natuurlijk; des te knapper dat we in elk geval nog een kwart finale mochten spelen !)
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Berry1000RR, beske, EricYellow, Forza, Google [Bot], Kadett, Martijn M, maurizio, MParallel, Peter-Paul, Wimo, WJ en 2 gasten