kweenie of het wat is, maar ik woon er zo dicht bij (kan het lopens doen) dat ik denk dat ik eventjes ga kijken.
Show en shine yaaaaeeehhh

ROFLJoy Jolliffe schreef:Zulke meetings zijn goed voor je ego. Je komt ergens tegen het einde van de dag aan, zet je auto een stukje verderop. Loop de parkeerplaats op. Komt de eerste schaars geklede plork je een tasje brengen met daarin flyers, dagschema en een sleutelhanger. Vervolgens zie je diverse mensen in klapstoeltjes naast hun auto zitten, getuige de uitgezakte houding mensen van het 1e uur. Nauwlettend worden de voorbijgangers in de gaten gehouden ivm diefstalgevoelige auto-style spiegels. Je loopt een rondje langs auto's in diverse stadia van ontbinding. Een eindje verder hoor je de schreeuwerige presentator de uitslag geven van de show and shine en db-drag. Na ongeveer 20 minuten heb je het gezien en loop je terug naar je auto. Je kijkt ernaar en denkt, dit was de beste van de hele meeting.
ROFLOLJoy Jolliffe schreef:Zulke meetings zijn goed voor je ego. Je komt ergens tegen het einde van de dag aan, zet je auto een stukje verderop. Loop de parkeerplaats op. Komt de eerste schaars geklede plork je een tasje brengen met daarin flyers, dagschema en een sleutelhanger. Vervolgens zie je diverse mensen in klapstoeltjes naast hun auto zitten, getuige de uitgezakte houding mensen van het 1e uur. Nauwlettend worden de voorbijgangers in de gaten gehouden ivm diefstalgevoelige auto-style spiegels. Je loopt een rondje langs auto's in diverse stadia van ontbinding. Een eindje verder hoor je de schreeuwerige presentator de uitslag geven van de show and shine en db-drag. Na ongeveer 20 minuten heb je het gezien en loop je terug naar je auto. Je kijkt ernaar en denkt, dit was de beste van de hele meeting.
Gebruikers op dit forum: ErikS, Majestic-12 [Bot] en 26 gasten