Het was echt super.Kkheb me heerlijk kunnen uitleven.Maar een toertocht???.
OF:was het Cannonball-run

Nee echt een hele gave dag,iedereen die mee deed bedankt voor het mogelijk worden van deze dag.
Gr. Peter & Karla & Stefan.
...de eerste paar weken de brievenbus nog maar even in de gaten houden...; daarna maken we die conclusie wel rond...Keizer schreef:maar k denk dat friesland wel een vand e mooiste en meest geschikte provincies is voor zo'n rit.. eensch?Keizer schreef:'s nachts nietflitskasten afplakken en gaan met die AM
bron;De volgende overtreding(en) kunnen U punten kosten:
veroorzaken van gevaar of hinder in het verkeer (art. 5 WVW)
veroorzaken van een ongeval met dodelijk gevolg of zwaar letsel (art.6 WVW)
bumperkleven (art. 19 RVV)
ernstige snelheidsovertredingen (meer dan 30 km/uur te hard. Op de snelweg meer dan 40 km/uur te hard) (art. 20, 21 en 22 RVV)
veroorzaken van materiële schade of lichamelijk letsel door onjuiste naleving van de verkeersregels (RVV)
Ik heb toertochten door heel Nederland gedaan, maar ik heb nog geen provincie kunnen ontdekken waar je géén mooie toertocht kunt houden. Hij moet alleen uitgezet worden door een local met stratenkennis :idea:Keizer schreef:maar k denk dat friesland wel een vand e mooiste en meest geschikte provincies is voor zo'n rit.. eensch?Keizer schreef:'s nachts nietflitskasten afplakken en gaan met die AM
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten