Texas is calling

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Tom V

Bericht door Tom V » 11 jun 2008, 14:48

usa2ned schreef:
Arthur schreef:Welkom.
Hoe in de USA beland?
Onze avonturen lees je op http://hollandranch.blogspot.com/
Mooie weblog, mijn droom nog steeds eigenlijk zoiets.

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 11 jun 2008, 17:27

usa2ned schreef:
hugo schreef:Dus als ik het goed begrijp kan ik tzt bij u een Iphone 2 bestellen aan 200 Dollar ex handling and shipping costs? 8)

De nieuwe iPhone kan je alleen nog maar kopen met een duur abbonement van AT&T en zelfs blijkbaar niet meer online, de oude werd teveel gekraakt
Klopt inderdaad: http://www.nrc.nl/economie/article11246 ... ch_duurder

Corvette

Bericht door Corvette » 22 jun 2008, 10:02

Ha die Hans

welkom op het forum hier.

om maar direkt met de deur in huis te vallen :lol: :lol: :lol: Kan ik bij jou of via jou ook onderdelen bestellen voor mijn Corvette Z06 ( 2008 ), Pontiac GTO ( 2005 ) en Harley Davidson Night Rod Special ( 2008 ):?: :?: :?:
Oh ja als de nieuwe Camaro uitkomt dan kan ik me waarschijnlijk niet meer inhouden, dus............... :lol:

Ik heb regelmatig remblokken nodig en natuurlijk ook nog zat andere onderdelen. Binnenkort wil ik een goeie gordelset met een bar waaraan ze bevestigd zitten aanschaffen. Tijdens trackdays zit je met de tandaard gordel toch niet goed vast en met zo'n 5 of 6 punts gordel schuif je niet zo van links naar rechts.

Zal bij je komen buurten als ik in de buurt zit. We zijn een toer door de usa aan het plannen. Misschien dit najaar nog en anders in het voorjaar van 2009. 8)

Vriendelijke groet

Corvette

usa2ned

Bericht door usa2ned » 22 jun 2008, 14:49

Cor Dame schreef:Ha die Hans

welkom op het forum hier.

om maar direkt met de deur in huis te vallen :lol: :lol: :lol: Kan ik bij jou of via jou ook onderdelen bestellen voor mijn Corvette Z06 ( 2008 ), Pontiac GTO ( 2005 ) en Harley Davidson Night Rod Special ( 2008 ):?: :?: :?:
Oh ja als de nieuwe Camaro uitkomt dan kan ik me waarschijnlijk niet meer inhouden, dus............... :lol:

Ik heb regelmatig remblokken nodig en natuurlijk ook nog zat andere onderdelen. Binnenkort wil ik een goeie gordelset met een bar waaraan ze bevestigd zitten aanschaffen. Tijdens trackdays zit je met de tandaard gordel toch niet goed vast en met zo'n 5 of 6 punts gordel schuif je niet zo van links naar rechts.

Zal bij je komen buurten als ik in de buurt zit. We zijn een toer door de usa aan het plannen. Misschien dit najaar nog en anders in het voorjaar van 2009. 8)

Vriendelijke groet

Corvette

Hoi, altijd leuk als je langs komt en we kunnen je helpen met je spullen. Heb je al een PB gestuurd, see ya, Hans

Plaats reactie