EURO 2008

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Europees Kampioen van 2008 is:

Peiling eindigde op 14 jun 2008, 17:01

Zwitserland
0
Geen stemmen
Tsjechie
1
1%
Portugal
5
7%
Turkije
3
4%
Oostenrijk
1
1%
Kroatie
1
1%
Duitsland
11
14%
Polen
2
3%
Nederland
24
32%
Italie
15
20%
Roemenie
2
3%
Frankrijk
6
8%
Griekenland
0
Geen stemmen
Zweden
1
1%
Spanje
2
3%
Rusland
2
3%

Totaal aantal stemmen: 76

M@rcel

Bericht door M@rcel » 21 jun 2008, 23:52

Rene / Hazze schreef:Terechte winnaar: Rusland...

Godverdomme!!

:shock:

Ongepast

Rein

Bericht door Rein » 22 jun 2008, 00:08

Mark Nauta schreef:Als je zo speelt, dan verdien je het ook niet.
Guus flikt het hem weer!
indobesar schreef:Met zo'n verdediging heb je het gewoon niet verdiend. Wat een pussy's. Zo slap voetbal, totaal gene tempo. Ok, Russia zette goed druk en maakte de ruimtes klein, maar de met de klasse ( :?: :roll: ) van de Nederlandse spelers zou je enige creativiteit aan openingen verwachten. Wat een slap potje voetbal, waar de verdediging van Nederland echt heeft gezorgd voor het verlies.
hugo schreef:Wat een kutwedstrijd. Man man man. Wat een waardeloze verdediging. :cry:

daarbij mag je die neppe supporters ook weggooien. Wat nou altijd achter Oranje? We staan een keer achter en meteen zure gezichten en gebaal op de tribunes.
+1

:( :cry: :(

RVV

Bericht door RVV » 22 jun 2008, 00:14

zzooo was weer eens gaaf om te kijken..

dvd The Fight club

Morgen kan al die tering oranje troep weer uit het straatbeeld optiefen.. de oranje alochtoon kan zich morgen weer gewoon een normaal mens voelen :twisted:

Enuh Italie word Europees Kampioen :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 22 jun 2008, 00:30

ik ben net terug van het kijken. Ik ben teleurgesteld. Maar aan de andere kant kan je van een meester als Guus Hiddink niet anders verwachten, hij lust een doetje als van Basten rauw!!!

en dan hebben we het niet eens gehad over ARSHAVIN! TERING, wat is die gast GOED en HEERLIJK om naar te kijken. Rusland is ondanks mijn tegenzin de terechte winnaar en ik heb wel even respectvol geklapt voor de russen bij de 1-2... want laten we eerlijk zijn, Nederland wilde graag naar de penalties volledig vertrouwend op VD Sar (terecht natuurlijk), maar daarme verslapten ze ook. Geen power niets, geen geloof. bij de 1-2 hadden ze het al opgegeven, gezien de kinderachtige fout in de verdediging bij de 3-1, Edje werd terecht gigantisch boos daar. Heitinga, wat een kluns! Khalid had er nooit uit gemoeten, bewijst maar weer eens wat voor lichtgewicht van Basten is (heb hem nooit gemogen *sinds ie trainer is*).
Maar goed... je denkt misschien lukt het Nederland nog omdat de Russen vergaten te scoren... maar nee... het is over met de pret. Mijn voordeel van 2 paspoort komt dan erg van pas en ben dus voor Turkije voor de rest. Mocht Turkije uitgeschakeld worden komt mijn Nederlandse chauvinisme weer in werking en ben ik voor Rusland (GO GUUS!). hehe

maar erg treurig en teleurstellend, ben blij dat MvB naar Ajax gaat :lol:

Morgen Spanje - Italie een kraker wat mij betreft en dan woensdag en donderdag de halve finales.

(Turkije beschikt nog maar over 14 spelers ofzo :shock: )
http://www.vi.nl/NieuwsItem/WegvallenNi ... ertien.htm

goede nacht allemaal
Laatst gewijzigd door Metchu op 22 jun 2008, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 22 jun 2008, 00:33

luco hornsveld schreef:tjongejongejonge
drie fantastische wedstrijden, en nu gaat het erom en is het klote :?
luco hornsveld schreef:Als je eerlijk bent dan spelen de russen veel beter dan nederland
luco hornsveld schreef:weer over tot de orde van de dag 8)
AMEN

Fernando

Bericht door Fernando » 22 jun 2008, 00:41

Tja het waren idd 3 mooie wedstrijden maar als het erom gaat geven ze niet thuis. Dat zal wel gewoon altijd zo blijven. Maar het ergste vind ik dat er gewoon niks meer over was van die eerste wedstrijden. Die verdediging is wel drama trouwens met die gore Mathijsen als dieptepunt, die zou gewoon excuus moeten maken aan het nederlandse volk!
Maar uiteindelijk gaat rusland terecht door. Die hebben me toch een kansen gehad, het leek wel de dwaze dagen bij de bijenkorf. Nou op naar WK 2010!!!!! Joepie.... :twisted:

Metchu

Bericht door Metchu » 22 jun 2008, 00:42

Fernando schreef:Nou op naar WK 2010!!!!! Joepie.... :twisted:
Met Bertje van Marwijk en van Bommel als heerlijke stofzuiger... kom maar op 8)

Tom V

Bericht door Tom V » 22 jun 2008, 00:44

Mijn god wat was Nederland slecht zeg. Rusland aan de bal betekende gewoon Rusland in de 16...wat een gaten lieten ze vallen, elke Rus liep gewoon vrij in de aanval. Nederland verdiende het niet en ik was blij dat het 3e russische goal viel.

Overigens vond ik het een erg faire wedstrijd, ook wel eens een keer leuk. Weinig van dat zielige gehuil en geacteerd bij een overtreding. Gewoon door en geen gezeik. Rusland heeft het verdiend.

Metchu

Bericht door Metchu » 22 jun 2008, 00:48

ik zeg het: MvB is een lichtgewicht
Hiddink: 'We hebben Nederland tactisch overspeeld'

http://www.vi.nl/EKNieuwsItem/HiddinkWe ... speeld.htm

RutgerK

Bericht door RutgerK » 22 jun 2008, 00:54

Ik kreeg al een naar gevoel in het eerste kwartier toen Van der Vaart bij ieder duel naar de grond dook en aan het zeuren was richting scheidsrechter en steeds te lang bleef liggen.

Rodney

Bericht door Rodney » 22 jun 2008, 01:09

Slecht gespeelt van oranje, heel erg slecht, ik zag het al na 5 minuten, de 1-1 was geweldig heel mijn huis trilde met alle mensen Dat was geweldig. :lol:

en dan het eerste gedeelte van de verlenging ging redelijk, de 2de opgegeven, erg jammer.

1 ding vind ik echt wel wat aandacht waard :

Van der sar, de man van het ek, de beste keeper van de wereld
Degene die eerlijk en oprecht is, een man die we niet kunnen missen.

Rodney :wink:

Tom

Bericht door Tom » 22 jun 2008, 03:35

Rico v Velzen schreef:zzooo was weer eens gaaf om te kijken..

dvd The Fight club

Morgen kan al die tering oranje troep weer uit het straatbeeld optiefen.. de oranje alochtoon kan zich morgen weer gewoon een normaal mens voelen :twisted:

Enuh Italie word Europees Kampioen :lol:
:lol:

Ik geef ook geen fuck om heel dat voetbal. Heb vandaag die wedstrijd wel gekeken (min of meer verplicht) maar al die andere wedstrijden heb ik niks van gezien.

Vind het persoonlijk niet erg dat ze eruit liggen. Maar ach ieder z'n plezier.... leven en laten leven.... als al die oranje figuren er lol van hebben vind ik dat wel mooi voor ze :)

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 22 jun 2008, 07:44

was er voetbal voor ? :lol:

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 22 jun 2008, 08:10

Hey Tom en Jelmer......ik vind het wel opvallend dat jullie pas beginnen over het feit dat jullie niet van voetbal houden, op een tijdstip dat er niemand op reageert.......toch een beetje bang niet 'geaccepteerd' te worden :P ;)......

Jelmer850i

Bericht door Jelmer850i » 22 jun 2008, 08:30

nee hoor .. lees dit topic nu pas... :lol:

Paul

Bericht door Paul » 22 jun 2008, 08:31

G*dverdomme wat een stelletje sufkutten dat NLse eftal.. ik heb me dood zitten ergeren zeg.. stukjes omhoog gevallen stront zijn het.. lopen een paar rond die alleen al meer verdienen dan die elf van Rusland bijelkaar..en dan zo presteren..

Verdediging? dat kun je toch niet eens meer een verdediging noemen.. het mandekken gebeurd nog beter bij de amateurs..

Tis dat wij idd de Allerbeste keeper van de wereld hebben.. maar wij hadden vandaag gewoon met 6-0 aan de kont moeten hebben.

Heb me ook mateloos lopen irriteren aan die commentator.. jammer dat die lul niet naast me op de bank zat want dan had ie morgen zijn microfoon uit kunnen scheiten met de bovenste en onderste rij van zijn tanden.. kneus!

tegen Italie top! tegen de Fransen hadden we mazzel.. tegen Roemenie ronduit slecht! en hier lagen we op de slachtbank.. Blij dat het voorbij is.. we verdienden de 1-1 al niet eens..

Man van het EK : overduidelijk Edwin vd Sar!!!!!!!!

Luco

Bericht door Luco » 22 jun 2008, 09:33

IK ZEG ITALIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 22 jun 2008, 09:57

Rusland is de verdiende winnaar.
Sneijder, v/d Vaart en v.Persie zijn toch een klasse minder dan Arshavin.
De Nederlandse spelers waren moe en zijn ten onder gegaan aan de Nederlandse arrogantie.

Duitsland mag van mij Europees kampioen worden.

Gino

Bericht door Gino » 22 jun 2008, 10:23

Dat voetbal doet me ook niet zo heel veel. Vind het erg leuk om naar goed spel te kijken maar landen, clubs, het zegt me allemaal helemaal niks. Wel jammer dat de oranje roes weer voorbij is. Iedereen weer nuchter en de BV Nederland draaiend houden :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 22 jun 2008, 11:23

Beetje jammer dit, eerst heel veel lof van blabla onze oranje supporters zijn netjes en geven een goed visitekaartje af en dit en dat... Maar nu is het visitekaartje: Als oranje wint, is het gezellig, maar owee als we verliezen, dan gaan we rellen:

Onrust in Delft, rest van Nederland berust
RIJSWIJK - De Nederlandse fanschare reageerde zaterdagavond verslagen na de onverwachte uitschakeling van Oranje in het EK Voetbal. Alleen in Delft en Basel leidden de frustraties van het Oranjelegioen tot rellen.
Maar in de rest van Nederland keerden de bedroefde fans stilletjes huiswaarts na de zege van Rusland.

In Delft was het na het laatste fluitsignaal erg onrustig. Honderden opgefokte mensen verzamelden zich onder meer op de Beestenmarkt. Toen de politie het plein wilde ontruimen, werd de stemming grimmig.

De aanwezige agenten werden onder meer bekogeld met stenen, waarna de Mobiele Eenheid (ME) ingreep en het plein in een aantal charges schoonveegde. Diverse relschoppers werden aangehouden.

Ook in Basel kwam het tot talloze opstootjes met gedesillusioneerde Oranjefans. De Zwitserse politie had naar eigen zeggen ,,haar handen vol'' met botsingen tussen Nederlandse en Russische voetbalsupporters. Bovendien kwam het tot ongeregeldheden van Nederlandse voetbalfans onderling.

Vloekende fans
In het centrum van Amsterdam heerste een verslagen sfeer nadat Oranje werd uitgeschakeld. Op het Rembrandtplein en het Leidseplein stonden honderden fans na het einde van de wedstrijd wat wezenloos voor zich uit te staren. Een paar vloekende en ravottende fans trokken de aandacht, maar de politie hoefde nergens in te grijpen.

In de Haagse wijk Laakkwartier bleef het net zo rustig. Waar de politie bij eerdere wedstrijden van Oranje nog delen van de wijk preventief afsloot, waren er na het verlies van het Nederlands elftal maar amper mensen op straat. Oranje versierde auto's keerden in stilte huiswaarts. Hier en daar werden al oranje vlaggetjes van huizen en lantaarnpalen afgehaald.
:(

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 22 jun 2008, 11:34

Dat is zeker zuur Metchu ..... typisch geval van A Thin Line Between Love and Hate :roll: :?

Xave30

Bericht door Xave30 » 22 jun 2008, 11:36

Metchu schreef: Beetje ....
In Delft was het na het laatste fluitsignaal erg onrustig. Honderden opgefokte mensen verzamelden zich onder meer op de Beestenmarkt. Toen de politie het plein wilde ontruimen, werd de stemming grimmig.

De aanwezige agenten werden onder meer bekogeld met stenen, waarna de Mobiele Eenheid (ME) ...
:(
Zoals ze in het spaans zeggen........ ¡ DESAGRADECIDO!

HSR

Bericht door HSR » 22 jun 2008, 11:39

Ach Metin, zo gaat het toch altijd.

Zoals ik al aangaf. Als we winnen is het hoera hoera hoera. Staan we 1-0 achter met nog meer dan 30 minuten te gaan dan is het hele supportersvak stil. Dan hoor je ze opeens niet meer. Ik vind dat persoonlijk erg jammer. Gewoon constant blijven aanmoedigen, dat hoor je te doen.

Pescatore

Bericht door Pescatore » 22 jun 2008, 12:26

hugo schreef:Ach Metin, zo gaat het toch altijd.

Zoals ik al aangaf. Als we winnen is het hoera hoera hoera. Staan we 1-0 achter met nog meer dan 30 minuten te gaan dan is het hele supportersvak stil. Dan hoor je ze opeens niet meer. Ik vind dat persoonlijk erg jammer. Gewoon constant blijven aanmoedigen, dat hoor je te doen.
Inderdaad, heel de oranje vakken leek gevuld te zijn met dat mooi-weer publiek wat tijdens de competitie in de Arena zit. Waardeloos gewoon, wáár was die twaalfde man? En dan al die smoelwerken rond een minuut of 50, alsof het fluitsignaal gvd al gevallen was. Koop dan geen kaartje, als je te beroerd bent wat aan te moedigen in een lastige wedstrijd.

Neemt niet weg dat Oranje ver beneden het niveau van de vorige wedstrijden voetbalde, voornamelijk dankzij een volledig gebrek aan mandekking en de te voorspelbare aanvalswijze (na 10 keer naar binnen getrokken te zijn zóu je een keer buitenom kunnen proberen, of moet een man als Robben dat eerst succesvol voordoen?).

@Metchu; no offence, maar ik vrees eenzelfde reactie van de Turkse supporters indien zij uitgeschakeld worden..

Die Italianen begrijpen het tenminste; ná de poulewedstrijden begint het toernooi pas echt.

Metchu

Bericht door Metchu » 22 jun 2008, 12:29

Pescatore schreef: @Metchu; no offence, maar ik vrees eenzelfde reactie van de Turkse supporters indien zij uitgeschakeld worden..

non-taken, maar denk het niet. Turkije is allang tevreden met de halve finale plaats ;) Na verlies tegen duitsland is er nog 3/4e plek. in 2002 is gebleken dat Turkije in de wolken was met 3e van de wereld zijn ;)

ik voorzie eenzelfde scenario en geen ongeregeldheden :wink:

Plaats reactie