EURO 2008
- frank de jonge
- Ar
- Auto: Prius
Vanavond de tweede kwartfinale. Ik hoorde vanochtend op de radio dat er een record aantal supporters zullen zijn voor een WK en EK. Er wonen 100.000 Turken en 60.000 Kroaten in Wenen. Van buitenaf komen er ook nog veel. Duitsland en Kroatie liggen niet ver van Wenen vandaan.
Ik twijfel of ik vanavond wel ga kijken. Spanning, verhoogde hartslag…

Ik twijfel of ik vanavond wel ga kijken. Spanning, verhoogde hartslag…

- RVV
-
- Michel P
Het kan idd wel eens een slachtfest worden op het veld. Kijk uit naar de wedstijd, zeker gezien de technisch zeer sterk spelende Kroaten. Turkije kampt nu met blesures en geschorste spelers, en hebben de meeste gele kaarten verzameld tijdens dit EK.Rico v Velzen schreef:Figgo zei net op de radio dat die Kroaten of voetballer zijn of huurmordenaar. Aangezien er 11 voetballers in het veld staan zijn er 59989 huurmoordenaars. Ik denk dat de Turken tot döner kebab worden gedegradeerd(sorry Metin
)
Michel
- Tom V
-
ik ben niet mee eens dat het "succes" van Turkije puur op geluk gebasseerd is, dan heb je de wedstrijden van Turkije niet gekeken!! De doelpunten kwamen zeker niet uit de lucht vallen! Dat soort geluk dat je mee hebt, dwing je af, net zoals nederland dat gedaan heeftk33z schreef:Alles kan gebeuren, maar de Turken zijn natuurlijk met heel erg veel geluk en weinig goed voetbal naar de kwart-finale gekomen. Geluk moet je hebben, maar ik geloof niet dat je een toernooi kan winnen op geluk (er zijn natuurlijk uitzonderingen, Griekenland anyone?).

ik ben erg benieuwd, maar zoals de heer Pol al zei, Turkije kampt met een hoop blessures en een aantal schorsingen. Ik denk dat een van de pijnlijkste nog de laatste is die erbij gekomen is: Servet, wat is dat een rots in de branding van de verdediging van Turkije geweest zeg

voor de rest de belangrijker basis missers: Volkan (keeper, EIKEL!!!), Emre (geblesseerd), Mehmet Aurelio (geschorst

maar goed, met wilskracht kan je zeker een eind komen 8)
-
- Michel P
Die Servet is idd een heerlijke verdediger, hard maar fair, lullig dat hij gebleseerd is. Schorsing van de keeper is idd heel heel dom...... zeker een keeper zou beter moeten weten, want die is moeilijk te vervangen.Metchu schreef:ik ben niet mee eens dat het "succes" van Turkije puur op geluk gebasseerd is, dan heb je de wedstrijden van Turkije niet gekeken!! De doelpunten kwamen zeker niet uit de lucht vallen! Dat soort geluk dat je mee hebt, dwing je af, net zoals nederland dat gedaan heeftk33z schreef:Alles kan gebeuren, maar de Turken zijn natuurlijk met heel erg veel geluk en weinig goed voetbal naar de kwart-finale gekomen. Geluk moet je hebben, maar ik geloof niet dat je een toernooi kan winnen op geluk (er zijn natuurlijk uitzonderingen, Griekenland anyone?).
ik ben erg benieuwd, maar zoals de heer Pol al zei, Turkije kampt met een hoop blessures en een aantal schorsingen. Ik denk dat een van de pijnlijkste nog de laatste is die erbij gekomen is: Servet, wat is dat een rots in de branding van de verdediging van Turkije geweest zegdie kan dus echt niet door meer
voor de rest de belangrijker basis missers: Volkan (keeper, EIKEL!!!), Emre (geblesseerd), Mehmet Aurelio (geschorst) en nog een hoop in de verdediging
![]()
maar goed, met wilskracht kan je zeker een eind komen 8)
Ik kijk wel uit naar deze wedstrijd, twee temperamentvolle landen tegen elkaar is altijd prachtig.
Michel
-
- Auto: M3P, 130i
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mark Nauta
- Mark Nauta