Michel
Rijverslag 130i !!!!!!
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ja oke maar die status heeft het merk nu eenmaal, altijd al gehad. Dan neem ik het maar op de koop toe.
Als ik het echt niet zou willen dan was ik wel Audi blijven rijden, maar dat is ook al weer een stuk minder sinds gesjeesde advocaten daar in rond sturen
Maar ik rij geen BMW voor de status. Dan kun je beter Mercedes rijden imho.
Als ik het echt niet zou willen dan was ik wel Audi blijven rijden, maar dat is ook al weer een stuk minder sinds gesjeesde advocaten daar in rond sturen
Maar ik rij geen BMW voor de status. Dan kun je beter Mercedes rijden imho.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ja dat is wel een nadeel, vooral als je bv een mooie M3 rijd zoals jij hebt. Waar al zoveel rip off's van rondrijden
Nieuwe BMW's ontspringen nog die dans nog.
Ook de e46 M3 zal straks een keer aan de beurt zijn, nu zitten ze nog aardig aan de prijs, onder de 30K nog niet te verkrijgen maar als ze richting 15K gaan over 4 á 5 jaar dan word het anders.
Nieuwe BMW's ontspringen nog die dans nog.
Ook de e46 M3 zal straks een keer aan de beurt zijn, nu zitten ze nog aardig aan de prijs, onder de 30K nog niet te verkrijgen maar als ze richting 15K gaan over 4 á 5 jaar dan word het anders.
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
E30 M3 is dat stadium net voorbij, er zijn er genoeg verkrachtRico v Velzen schreef:Ja dat is wel een nadeel, vooral als je bv een mooie M3 rijd zoals jij hebt. Waar al zoveel rip off's van rondrijden![]()
Nieuwe BMW's ontspringen nog die dans nog.
Ook de e46 M3 zal straks een keer aan de beurt zijn, nu zitten ze nog aardig aan de prijs, onder de 30K nog niet te verkrijgen maar als ze richting 15K gaan over 4 á 5 jaar dan word het anders.
Je zou die e46 m3 over een aantal jaren gewoon moeten schorsen en dan een jaar of 8 a 9 later weer aanmelden en zakelijk gaan rijden waardoor je bijteling o.b.v. dagwaarde hebt.
Michel
-
Andre
- Berichten: 11461
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
-
Andre
- Berichten: 11461
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
-
Robin
- Berichten: 56419
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
- mrbbs
- Berichten: 1498
- Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
- Locatie: belgie
verdorie Andre en Hielke.. door jullie verslag te lezen heb ik het nu nog meer zitten dan vroeger.
Ik was halfweg met het lezen van je verslag en ik ben als een bezetene naar boven gerend achter mijn sleutels, de EVO van stal gehaald en op naar de eerste BMW dealer, deze was echter gesloten, waarschijnlijk door de verlof periode. Maar ook bij de tweede dealer stond ik voor gesloten deuren.
Nu zit ik hier dus..
Onderweg wel wat gespeeld met de EVO en appel-contre-appel gedaan, maar toch lijkt een RWD leuker voor het moment.
Alleen weet ik niet of deze wagen geschikt is voor de Belgische wegen, en vooral dan de wegen rond de westhoek die smal, hobbelig en vaak ook bol liggen. Ik weet dus niet of ik met een 130i zoveel plezier kan hebben als met de EVO. Al spreekt het voor zich zelf dat ik met de bmw wat andere wegen zal opzoeken dan met de EVO.
Een sper is een must alvast voor de bmw, intrax veren waarschijnlijk ook, maar waarschijnlijk loop ik niet erg ver met 90kg veren en heb ik iets zachters nodig...
Enig hersen(ge)spinsel welke in mijn verhaal kunnen helpen zijn welkom!
Ik was halfweg met het lezen van je verslag en ik ben als een bezetene naar boven gerend achter mijn sleutels, de EVO van stal gehaald en op naar de eerste BMW dealer, deze was echter gesloten, waarschijnlijk door de verlof periode. Maar ook bij de tweede dealer stond ik voor gesloten deuren.
Nu zit ik hier dus..
Onderweg wel wat gespeeld met de EVO en appel-contre-appel gedaan, maar toch lijkt een RWD leuker voor het moment.
Alleen weet ik niet of deze wagen geschikt is voor de Belgische wegen, en vooral dan de wegen rond de westhoek die smal, hobbelig en vaak ook bol liggen. Ik weet dus niet of ik met een 130i zoveel plezier kan hebben als met de EVO. Al spreekt het voor zich zelf dat ik met de bmw wat andere wegen zal opzoeken dan met de EVO.
Een sper is een must alvast voor de bmw, intrax veren waarschijnlijk ook, maar waarschijnlijk loop ik niet erg ver met 90kg veren en heb ik iets zachters nodig...
Enig hersen(ge)spinsel welke in mijn verhaal kunnen helpen zijn welkom!
-
Andre
- Berichten: 11461
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Tja heb vanavond even in een evo 9 luxe uitvoering gereden. En het zijn echt super auto s zeker voor dat geld nergens krijg je zo makkelijk pk s en super handeling voor 45k. Ik kocht morgen meteen weer een evo als de bossen van wales mijn achter tuin was of als ik in finland mijn vakantie huis had. Maar voor de droge en natte asfalt wegen prefereer ik een RWD, omdat ik ook graag de bibs wel eens even laat glibberen en mij dat heel veel plezier geeft en dat plezier geeft mij een evo echter niet. Dus het is maar net wat je prefereert.
Kijk nog maar eens naar dat e30 m3 rally filmpje dat doe je gewoon niet met een evo op droog asfalt. Een evo wordt speels in sneeuw en gravel. En die 2 dingen hebben we hier heel weinig. Maar mensen zoals deze eigenaar is geen drifter en wil geen speels bibsje voor deze mensen The best deal of the century.
Kijk nog maar eens naar dat e30 m3 rally filmpje dat doe je gewoon niet met een evo op droog asfalt. Een evo wordt speels in sneeuw en gravel. En die 2 dingen hebben we hier heel weinig. Maar mensen zoals deze eigenaar is geen drifter en wil geen speels bibsje voor deze mensen The best deal of the century.
- mrbbs
- Berichten: 1498
- Lid geworden op: 21 mei 2006, 13:50
- Locatie: belgie
Heb de standaard evo 9 laatst nog gereden op het kart-circuit van Spa-Francorchamps samen met Marc Duez.
In tegenstelling tot de standaard evo 8 is hij op elk gebied wel een tikkeltje beter geworden. De remmen houden het iets langer vol, hij is iets scherper en de electronica laat ook iets meer toe, zo is de chauffeur wat vrijer en valt de wagen beter te controleren zelf bij +>45° drifts.
Natuurlijk blijft een import EVO met LSD een stuk beter dan de versie die door de importeurs worden aangeboden. De electronica houdt gewoon een deel van het vermogen op en beperkt de rijder in zekere mate wat hij wil doen met de wagen.
Ook Marc Duez heeft dan ook even van de EVO 9 in mijn wagen gestapt en hij stond versteld van het verschil...
Mijn advies, koop een 9 bij de importeur. Wil je het iets rauwer ga dan voor een import evo. De evo 8 zou ik links laten liggen.
In tegenstelling tot de standaard evo 8 is hij op elk gebied wel een tikkeltje beter geworden. De remmen houden het iets langer vol, hij is iets scherper en de electronica laat ook iets meer toe, zo is de chauffeur wat vrijer en valt de wagen beter te controleren zelf bij +>45° drifts.
Natuurlijk blijft een import EVO met LSD een stuk beter dan de versie die door de importeurs worden aangeboden. De electronica houdt gewoon een deel van het vermogen op en beperkt de rijder in zekere mate wat hij wil doen met de wagen.
Ook Marc Duez heeft dan ook even van de EVO 9 in mijn wagen gestapt en hij stond versteld van het verschil...
Mijn advies, koop een 9 bij de importeur. Wil je het iets rauwer ga dan voor een import evo. De evo 8 zou ik links laten liggen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Sander-E46 en 4 gasten
