Welkom!!!
Haha ja, dat was ikJelmer850i schreef:kwam ik jou laatst niet tegen op de weg tussen leeuwarden en drachten en vervolgens de A7 richting groningen ?
Donkergrijze BMW 1 serie (118d)
Haha ja was een mooie rit!Keizer schreef:Haha ja, dat was ikJelmer850i schreef:kwam ik jou laatst niet tegen op de weg tussen leeuwarden en drachten en vervolgens de A7 richting groningen ?
Donkergrijze BMW 1 serie (118d)
Leuke rit was datIk zou vol gas de weg op pompen vanaf de Q8 maar zag opeens wat angeleyes met 150 km/h op me afkomen, daarna goed doorgeplankt maar bij Hoogkerk ging ik er af idd!
+1Harrie schreef:Ik vind de V minder geslaagd dan de IV.Maar blijft een machtig machien met een lekkere sound.
Ja we doen beide vaak boodschappen bij de Appie daar in Selwerd, elke dag om half 6 1 (soms 2) R32 to spotJurjen van Rhee schreef:Die zwarte stond net hier in Selwerd. Herkende op de een of andere manier het kenteken. Mooi ding!
Nee die bochtige oprit richting Wâldwei hield ik je niet echt bij, was op dat moment nog niet één met me auto omdat ik em vrij kort had.. Maar ik heb hem een half uur terug nog even geoefendJelmer850 schreef:Haha ja was een mooie rit!
Ik was alleen 25 min te vroeg in groningen...![]()
Ik za jou idd daar bij die Q8 eraf komen ik twijvelde nog.. of remmen of door gaan.. jij trok ook behoorlijk snel op.... Toch maar voorrang genomen![]()
Dat bochtje daar ging ook lekker daar, kon je me wat bijhouden ?
Rechtuit was je niet bij te houden.. maar goed ik heb ook maar een 118d.
Maar lekker doorgereden iig 8)
Macboy schreef:Collega's van Maurice en 2 nieuwe bedrijfsauto's neem ik aan?
Gaaf man !
Onwijs veel plezierkilometers gewenst. Kun je iets over de velgen zeggen, want is al paar keer gevraagd.
Ik vond die oude denk ik ook iets kenmerkender, deze hebben ook zeker wel wat, daar niet van.
Hé.....daar had ik het ook over gehad met MauriceRene / Hazze schreef:We kunnen het ook combineren? Wat video materiaal schieten van meerdere auto's. Maurice en ik willen nog steeds op pad met de vid cam.Martijn Koevoets schreef:Mail/PB/MSN me anders maar ff, ik zit vrij ruim in m'n vrije tijd de komende weken.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten