Momentel rij ik in een kersrode Italiaans Bolide - een Alfa 156 SW 1.9 JTD - hoewel ik geen gevoel met de auto krijg, schijnt hij goed te rijden. Het is een Sportwagon dus het zal wel. Ik mocht een nieuwe leasert bestellen van mijn baas en heb voor een Pazzaad Steesjun gekozen omdat het gewoon past bij 2 kinderen, een hypotheek, een abonnement op "Ouders van nu" en een gesettled leven. Mijn nieuwe auto wordt in April geleverd en ik kijk er nu al naar uit. Hij heeft een hele grote koffer en een sleutelloze sleutel - dat is wel stoer. Hij wordt donkergroen ... met een interieur genoemd naar een bekende koffiesoort.
Mijn vrouw rijdt in een BMW 328i, die heel erg cool is - en eigenlijk van mij. Maar ik mag er zelden in rijden omdat ik 1. de gemiddelde verbruiksstatistieken met 0,6 liter omhoog duw, 2. haar GY Eagle F1 banden oprook door volgas aan de stoplichten te vertrekken en 3. de kinderen misselijk maak met mijn rijstijl. Voor de rest is het een tof meiske, hoor, maar ze vindt het allemaal een beetje gevaarlijk.
Ik woon in Belgie - Antwerpen Centrum, dat is heel erg leuk. Ik hoop van hier heel veel leuke en toffe mensen te ontmoeten.
Voor de rest neem ik deze site WEL serieus (alvorens ik hier al gebanned wordt

Cheers - rock on, B-. (aka RS aka raketwetenschap)