SSang Yong Rexton 2.3 16V...Compressor?
-
SSang Yong Rexton 2.3 16V...Compressor?
Een maat van mij heeft de bovengenoemde auto en vraagt zich af of het mogelijk is (omdat er een mercedes motor inzit) om de motor te voorzien van de compressor van de desbetreffende mercedes(230 Kompressor?)....
Dit omdat volgens mij mercedes dit type levert met een compressor,wie weet hier iets over?
Wagen is uit 2005 overigens.
Dit omdat volgens mij mercedes dit type levert met een compressor,wie weet hier iets over?
Wagen is uit 2005 overigens.
- Niall
Alles is natuurlijk morgelijk als je maar betaald
Maar serieus, je zit dan meestal aan een andere compressie van het blok, dus kop eraf, nieuwe pakkingen enz ertussen + ECU upgrade vanwege de compressor + alle delen die een 230k ook heeft zoals andere multiriem enz.
anders www.kleemann.dk

anders www.kleemann.dk
- Jan Visser
- Jan Visser
Vroegahh, waren ook alle Hyundai motoren rechtstreekse kopien van Mitsubishi. Alleen waren de motoren van Mitsubishi beter en gingen zelden stuk, terwijl die van Hyundai toch nog wel eens stuk gingen. De onderdelen waren vaak ook gewoon uitwisselbaar alleen zat er echt wel verschil in kwaliteit tussen beide onderdelen. Gewoon slechter materaal gebruik van Hyundai om de kosten te drukken.
- Jan Visser
Denk dat dat wel meevalt aangezien de meeste mensen echt niet weten wat er onder de kap zit. En de mensen die het wel weten denken idd vaak dat het een MB motor betreft. Vaak denken die zelfde mensen die het wel weten dan helaas ook dat ze MB rijden.....Marc RS4 schreef:Uhuh? waarom staat er dan powered by MB op?
Lijkt mij toch dat ze hun eigen reputatie zullen schaden?

- Jan Visser