Even voorstellen
- Keizer
Even voorstellen
Goedemiddag!
Ik ben Maarten, 21 jaar, ik kom terecht bij driving-fun via Maurice en Erik. Ik rijd sinds anderhalve week een Golf V R32 DSG, wat me uiteraard uitermate goed bevalt. Ik zal snel een topic plaatsen in het bockwursten forum oid.
Mijn boterham verdien ik in dezelfde branche als mijn conculegae Maurice en René: de webhosting.
Mijn eerste auto was een 99' Golf IV V5, welke spijtig genoeg door mijn toedoen afgevoerd moest worden richting het schadebedrijf waar hij total loss verklaard werd. Ironisch genoeg gebeurde dit 12 uur nadat ik bovengenoemde R32 had besteld.
Na bijna 3 maanden autoloos te zijn geweest ben ik dus weer voorzien.
Op 22 juni ben ik er bij in Fryslân, tot dan!
Groet,
Maarten
Ik ben Maarten, 21 jaar, ik kom terecht bij driving-fun via Maurice en Erik. Ik rijd sinds anderhalve week een Golf V R32 DSG, wat me uiteraard uitermate goed bevalt. Ik zal snel een topic plaatsen in het bockwursten forum oid.
Mijn boterham verdien ik in dezelfde branche als mijn conculegae Maurice en René: de webhosting.
Mijn eerste auto was een 99' Golf IV V5, welke spijtig genoeg door mijn toedoen afgevoerd moest worden richting het schadebedrijf waar hij total loss verklaard werd. Ironisch genoeg gebeurde dit 12 uur nadat ik bovengenoemde R32 had besteld.
Na bijna 3 maanden autoloos te zijn geweest ben ik dus weer voorzien.
Op 22 juni ben ik er bij in Fryslân, tot dan!
Groet,
Maarten
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Welkom op DF Maarten,
Ik had al een berichtje van Maurice gehad over zondag en heb nog een plekje vrij voor je, dus dat gaat goed komen. Gezellig.
R32 is erg lekker. Vind het een mooie auto om te zien en vooral ook om te horen. Klinkt echt heel erg goed.
Heel veel plezier op DF en tot zondag.
Groeten,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
Ik had al een berichtje van Maurice gehad over zondag en heb nog een plekje vrij voor je, dus dat gaat goed komen. Gezellig.
R32 is erg lekker. Vind het een mooie auto om te zien en vooral ook om te horen. Klinkt echt heel erg goed.
Heel veel plezier op DF en tot zondag.
Groeten,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
- MR M POWER
-
- Keizer
- MR M POWER
Ja klopt die zwarte heb ik gezien, ik was in de veronderstelling dat die zwarte van jou was.Keizer schreef:Nee, afgelopen zondag ben ik niet in de omstreken van Harlingen geweest, dat was mijn compagnon (met die zwarte)MR M POWER schreef:Welkom Maarten.
Reed reed jij zondag in de omstreken van Harlingen?
@rest: thanks voor de reakties, tot zondag
- Dennis van der Schoot