[VIDEO] V40 koproll inboard video :S
Ahmed schreef:Als je goed luistert, hoor je dat ze in de berm terechtkomen ofzohugo schreef:waarom gaat dat ding uberhaupt over de kop daar ze ogenschijnlijk rechtdoor reden?
Nope... dit is in Polen, deze cameraploeg is op weg terug naar Warschau, op een 100km weg.. toen er ineens een groene lada voor hun de wegopduikt.. bestuurder ontwijkt de auto en tja... rollover!!!!!!!!!!
- Ahmed
Jah heb ik ook gelezen, maar ik dacht dat Hugo bedoelde waarom ze na de ontwijk-actie over de kop slaan..Paul schreef:Ahmed schreef:Als je goed luistert, hoor je dat ze in de berm terechtkomen ofzohugo schreef:waarom gaat dat ding uberhaupt over de kop daar ze ogenschijnlijk rechtdoor reden?
Nope... dit is in Polen, deze cameraploeg is op weg terug naar Warschau, op een 100km weg.. toen er ineens een groene lada voor hun de wegopduikt.. bestuurder ontwijkt de auto en tja... rollover!!!!!!!!!!
- SteV6
Mogelijkheden genoeg:Ahmed schreef:Jah heb ik ook gelezen, maar ik dacht dat Hugo bedoelde waarom ze na de ontwijk-actie over de kop slaan..
- gat in de weg
- wiel in de berm
- te weinig bandenspanning
In alle gevallen hapt de velg in de ondergrond en ga je over de kop.
- paaltje langs de weg
- wielstand voorwielen
- enz. enz.
SteV6
- MartijnGizmo
-
- Jelmer850i
- Niels
- Auto: Prius+
- Topfuel
Ik denk dat ze vlak voor dit moment net een stuk of 15 bochten zo enorm hard onderstuurd hadden genomen met als gevolg dat de auto zelfs op rechte weg onderstuurd werd. Door al dit onderstuur werd de auto zelfs op een rechte weg onderstuurd met als gevolg dat dat de auto naar aanleiding van een (onderstuurde) koprol op zijn kop ondersteboven in de berm belandde! De jongen die in de auto bleef zitten kon na de koprol alleen nog rechtuit lopen! Zoiets???hugo schreef:waarom gaat dat ding uberhaupt over de kop daar ze ogenschijnlijk rechtdoor reden?
die grijpt helemaal niet in.... hij pakt alleen het stuur beet, al op het moment dat de auto bijna omslaat.. hij trekt er niet aan niets niet... houdt zichzelf puur beet aan het stuurMetchu schreef:apart, dat die bijrijder ook ingrijpt en die bestuurder opeens niets meer doet. En waarom filmen ze zichzelf?