Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
- dale vito
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 13:45
- Locatie: Amersfoort
Scheld hier op Ziggo, Casema, @home etc
Als je problemen hebt.
Wát een ongelooflijke screw-ups.
&(*&(*^&*%^$&*%$*&^())*(*)(*)(^&%&$^%45654654654123
Wát een ongelooflijke screw-ups.
&(*&(*^&*%^$&*%$*&^())*(*)(*)(^&%&$^%45654654654123
- Miesjel
- Berichten: 2223
- Lid geworden op: 29 jul 2007, 15:15
- Auto: MX5, RAV4, Starlet
Sinds 2 maanden @Home.. nog geen problemen maar wel in het begin een keer moeten bellen vanwege een registratie foutje.. nou daar kun je wel een dagje voor uit trekken.. voordat je de juiste aan de lijn hebt en voordat je ook daadwerkelijk geholpen wordt/bent.. duur grapje als je die gasten vaker moet bellen.
-
- Berichten: 9093
- Lid geworden op: 12 okt 2006, 11:29
- Auto: GR86 | VW California | Mazda 3
-
- Berichten: 4242
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 16:02
- Erik K.
- Berichten: 7166
- Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
En dit is dus de reden dat ik nooit halsoverkop in dit soort "nieuwe verbeterde fantastische" dingen trap....
Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....
Toen Eneco de televisie overdeed naar UPC....afscheid genomen van UPC.
Nu digitenne van KPN, geen problemen. ( al is dat wel sterk regio afhankelijk '
Allemaal leuk en aardig, maar :
Alice
UPC
Ziggo
E-on
Tele2
Moeten zich eerst maar eens gaan bewijzen voordat ze mij zo gek krijgen om over te stappen....
Had een paar weken terug ook al zo'n griet aan de lijn van E-on die mij probeerde over te halen om over te stappen.
Ze had maar één "selling point" : "wij zijn uit diverse tests gekomen als goedkoopste aanbieder."
Waarop ik haar vertelde dat ik het allemaal nog makkelijk kon betalen, dus dat ze echt met betere argumenten moest komen....
Toen bleef het even stil aan de andere kant van de lijn
Vervolgens begon ze weer over het feit dat ze zo goedkoop waren, toen heb ik mijn standpunt nog eens herhaald en gevraagd of er geen ander goed antwoord op haar lijstje stond.....
"Nee, mijnheer....."
Okee, dan zijn we uitgepraat.......goedendag.....klik tuut tuut tuut....
Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....
Toen Eneco de televisie overdeed naar UPC....afscheid genomen van UPC.
Nu digitenne van KPN, geen problemen. ( al is dat wel sterk regio afhankelijk '
Allemaal leuk en aardig, maar :
Alice
UPC
Ziggo
E-on
Tele2
Moeten zich eerst maar eens gaan bewijzen voordat ze mij zo gek krijgen om over te stappen....
Had een paar weken terug ook al zo'n griet aan de lijn van E-on die mij probeerde over te halen om over te stappen.
Ze had maar één "selling point" : "wij zijn uit diverse tests gekomen als goedkoopste aanbieder."
Waarop ik haar vertelde dat ik het allemaal nog makkelijk kon betalen, dus dat ze echt met betere argumenten moest komen....
Toen bleef het even stil aan de andere kant van de lijn
Vervolgens begon ze weer over het feit dat ze zo goedkoop waren, toen heb ik mijn standpunt nog eens herhaald en gevraagd of er geen ander goed antwoord op haar lijstje stond.....
"Nee, mijnheer....."
Okee, dan zijn we uitgepraat.......goedendag.....klik tuut tuut tuut....
- Mack
- Berichten: 553
- Lid geworden op: 09 feb 2008, 15:24
- Locatie: Rotterdam ~ Mustang!
+1 Hier ook... Ik blijf lekker zitten. En uiteindelijk ben je nooit zo heel veel duurder uit, denk ik.EHA schreef:Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
Klopt....vanuit concurrentie overwegingen zullen deze aanbieders ook hun prijzen en paketten moeten aanbieden.Mack schreef:+1 Hier ook... Ik blijf lekker zitten. En uiteindelijk ben je nooit zo heel veel duurder uit, denk ik.EHA schreef:Ik zit met de telefoon gewoon bij KPN.
Dan maar wat meer kwijt, maar in ieder geval geen gekut met verbindingen.
Internet via Planet, geen problemen......nog nooit gehad ook.
Energie via Eneco....
Dit omdat ze anders toch te veel klanten kwijtraken aan de concurrent....
Ik heb trouwens ook gewoon geen zin om alles uit te zoeken.
Wie is waarmee duurder en welk pakket moet je dan hebben en wat voor mogelijkheden heb je dan nog meer en...en .....en.....
So what dat ik alles bij één leverancier kan halen.
Als de helpdesk voor de telefoon kut is, dan betekend dat dat die van het internet dat ook is....nou.....dan ben je echt blij dat je alles bij de zelfde aanbieder hebt NOT !!
- Nicole
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 09 okt 2007, 21:32
- Locatie: Ergens in het oosten....
Weinig te kiezen... dus nergens halsoverkop ingestapt...
Ik zat bij casema, was prima... geen problemen...
Ik kreeg op de dag van fusie een brief dat ik ineens ziggo had...
Vervolgens regelmatig problemen met mail ophalen, en internet dat spontaan uitvalt (afgelopen zaterdag zelfs 8 uur lang geen internet)
Dus...
Ik zat bij casema, was prima... geen problemen...
Ik kreeg op de dag van fusie een brief dat ik ineens ziggo had...
Vervolgens regelmatig problemen met mail ophalen, en internet dat spontaan uitvalt (afgelopen zaterdag zelfs 8 uur lang geen internet)
Dus...
- Mari Oh Oh!
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:58
- Locatie: Assen
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Ja, dat vind ik ook altijd een onbegrijpelijk verkoopargument. Kan mij dat inderdaad roesten!EHA schreef:So what dat ik alles bij één leverancier kan halen.
Voor bedrijven die tientallen facturen per dag krijgen en die stuk voor stuk aan kostenplaatsen moeten worden toegeschreven etc., ja, dat kan ik me nog voorstellen. Maar voor particulieren?
Ik vind 't eigenlijk wel zo prettig, verschillende infrastructuren. Als internet via de kabel uitvalt (gebeurt niet vaak gelukkig), dan heb ik altijd nog ISDN als backup. Erg nuttig voor een thuiskantoor. Ook ISDN ga ik nog steeds de deur niet uit doen: die vier nummers (privé, zakelijk, fax, mevrouw Dutch zakelijk) komen nog altijd goed van pas en geen enkele triple-play-leverancier die dat kan nadoen.
-
- Berichten: 3071
- Lid geworden op: 15 jan 2008, 15:12
- Bert ///M3
- Berichten: 9358
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Die rekening heb ik ook over gebeld ja Maar dat schijnt zo te zijn omdat je met de overgang dus een extra factuur krijgt, en mensen zo dus de kans hebben om het evt anders te regelen als dat er meteen een dubbel factuur afgeschreven word. Zou daarna gewoon weer automatisch moeten gaan.ErikKramer schreef:Zit nu ook bij Ziggo, was Multikabel/Quicknet.
Internet verbinding nog steeds goed, maar die tel.helpdesk is echt onderbereikbaar en nog betalen ook?!!?
Ik krijg ineens rekeningen terwijl ik altijd via automatische incasso betaal?!?!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 20 gasten