ik ben Jelte 28 jaar en ik heb waarschijnlijk de meest onbegeerbare auto van dit forum
Voor de deur staat een Hyundai excel uit '97 met nu nog een 1.3 sohc erin. Deze gaat vervangen worden door een 1.5 sohc turbo motor met wat extra specs, zoals een gt20 turbo, evo7 fmic en een spec 2+ koppeling. Het vermogen hoop ik vooralsnog op 150-160 pk relaible te krijgen en daarna door naar de 200 pk. Uiteindelijk gaat de auto helemaal leeg en komt het gewicht op +/- 830 kg uit.
Het is nu nog het daily gebakkie maar de bedoeling is om de auto voor track days te gaan gebruiken.
Huidige mod's;
K-sport schroefset
Strutbar f/r
Kuipstoelen
Sabelt 1x3 en 1x4 puntsgordel
Japstyle uitlaat
Apexi rsm
Sportstuur met d1 spec snap-off
15 inch velgen met falken banden
Komende mod's;
Whiteline swaybars f/r
EBC greenstuff remblokken
en de motor uiteraard
Pic's
[IMG
[IMG
[IMG
[IMG
