Leuk man heb er zin in.
Pssst, enigeEnergy schreef:Ok mooi. Ben wel tot nu toe nog de enigste GTi zo te zien?
Twee personen, navigator/(bij)rijder heeft zich zojuist gemeldMark Nauta schreef:De lijst op dit moment.
32. Johan Hutting - Mazda MX-5 -
Als er nog niets achter je naam staat qua aantal personen, laat me dat dat nog even weten (voor morgenavond). Anders ga ik uit van 1 persoon!!
Iets meer info voor de mensen die dat graag willen.
- Start om 9:30 in Sneek (Graag aanwezig om 9:15)
- Lunch rond +- 12:30 in Franeker (15 euro p/p)
- Finish +- 16:00 in Leeuwarden
- Route wordt verstrekt bij de start
Scherp SanderSander schreef:Pssst, enigeEnergy schreef:Ok mooi. Ben wel tot nu toe nog de enigste GTi zo te zien?![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 544#273544
Dit vind ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Nou moeten mensen uit het Zuiden rond 07.00 uur opstaan/vertrekken terwijl je om 16.00 uur al klaar bent. Als je nu 11.30 uur in Sneek had gedaan, konden mensen tenminste een beetje uitslapen op de zondag en was de route om 18.00 uur klaar geweest zodat het dan ook nog eens etenstijd is en kun je met een groep ergens lekker eten.Iets meer info voor de mensen die dat graag willen.
-1Macboy schreef:Dit vind ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Nou moeten mensen uit het Zuiden rond 07.00 uur opstaan/vertrekken terwijl je om 16.00 uur al klaar bent. Als je nu 11.30 uur in Sneek had gedaan, konden mensen tenminste een beetje uitslapen op de zondag en was de route om 18.00 uur klaar geweest zodat het dan ook nog eens etenstijd is en kun je met een groep ergens lekker eten.Iets meer info voor de mensen die dat graag willen.
Friese wijsheid is soms ver te zoeken
(Ga nu niet onnozel roepen dat de lunch de oorzaak hiervan is he?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten