Dacia Logan Cup
- Macboy
- Macboy
Kwestie van een F4R turbo erin pleuren voor iets van 3K en je hebt 225 paardekrachtjesPeter Tunissen schreef:Auto ziet er net afgewerkt uit en de prijs is zeker niet verkeerd, maar ik denk toch dat je stukken meer lol/uitdaging zou hebben in een veld E30 325i's of E36 M3's (zit qua budget iets eronder en iets erboven).
Maar als instapklasse zeker niet verkeerd.

-
Is dat werkelijk te doen of reeds gedaan voor dat geld Luco?luco hornsveld schreef:Kwestie van een F4R turbo erin pleuren voor iets van 3K en je hebt 225 paardekrachtjesPeter Tunissen schreef:Auto ziet er net afgewerkt uit en de prijs is zeker niet verkeerd, maar ik denk toch dat je stukken meer lol/uitdaging zou hebben in een veld E30 325i's of E36 M3's (zit qua budget iets eronder en iets erboven).
Maar als instapklasse zeker niet verkeerd.![]()
Niet dat ik nu al in de rij sta, maar weglegging van dat soort autootjes schijnt geweldig te zijn en dan met wat meer paardjes...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Leuke Cup opzich maar 90 pk
, kom op zeg da's wel heeeeeeeel weinig voor een race-auto. Ik hoef heus niet gelijk 200+ pk en geloof direct dat je met 90 pk veel leert (zorgvuldig rijden/sturen/remmen) maar racen gaat ook een beetje om de kick lijkt me en veel snelheidsbeleving zul je hier IMHO niet mee hebben.
Echter, ik praat vanaf de zijlijn, heb er nog nooit in gereden.

Echter, ik praat vanaf de zijlijn, heb er nog nooit in gereden.