1000 euro voor 2 carbonnen spiegelkapjes vind ik wel heel veul geld. Koop voor dat geld een mooie set semi's. Of ga er van op vakantie

Een strakker stuurgevoel. Meningen over wegligging schijnen te verschillen.Rene / Hazze schreef:Top Ruben! Wat wil je bereiken/voorkomen met de veerpootbrug?
Spiegelkappen zijn een kleine 200 euro per stuk. Ik heb het over de interieurdelenhugo schreef:Mooie onderdelen maar ik vraag mij af hoeveel invloed de veerpootbrug gaat hebben.
1000 euro voor 2 carbonnen spiegelkapjes vind ik wel heel veul geld. Koop voor dat geld een mooie set semi's. Of ga er van op vakantie
Nee, maar als je het zo gaat doen, laat hem dan helemaal maar wegRene / Hazze schreef:Blackline heb ik al binnen. Komt er deze week op. Spoiler same.Tristan schreef:Hoe zwarter hoe beter.....![]()
Als ik de 1-serie bestel, wil ik graag ook zwarte nieren en Blackline achterlichten.
Mag het kenteken zo als op die foto trouwens?
Vorige maand heb ik in de USA zwarte nieren besteld voor mijn pa's E92. Daar hadden ze ook wel carbon nieren. De zwarte hebben me 60 euro gekost incl. verzenden. De carbon versie was iets van 160 euro.Rene / Hazze schreef:Ik zou zelf wel carbonnen nieren willen, weet niet waar ik ze kan vinden voor een mooie prijs.
Daar zullen ze wel een reden voor hebben. De carbonversie is ook gebogen. Ik heb overigens wel meer gebogen veerpootbruggen gezien, maar de technici mogen hier antwoord op geven.Niels schreef:Nice 8) Ik twijfel ook een beetje aan de veerpootbrug omdat deze gebogen is i.p.v. recht wat ten koste van de stijfheid van de brug zelf gaat. Carbon i.c.m. bruin leer lijkt me niet top. Kun je het beter besteden aan wat anders moois
Wie weet gaat je plaatje binnenkort helemaal kloppen. Heb misschien nog een verrassing met de velgen in petto.Erik schreef:Ik wil niet lullig doen hoor, maareh.............kun je mij even uitleggen wat er "Performance" aan deze parts is ?
8)
Bling parts denk ik ?
Wanneer komen de 28" spinners ?
ROFLMAO
E
Ruben schreef:Daar zullen ze wel een reden voor hebben. De carbonversie is ook gebogen. Ik heb overigens wel meer gebogen veerpootbruggen gezien, maar de technici mogen hier antwoord op geven.Niels schreef:Nice 8) Ik twijfel ook een beetje aan de veerpootbrug omdat deze gebogen is i.p.v. recht wat ten koste van de stijfheid van de brug zelf gaat. Carbon i.c.m. bruin leer lijkt me niet top. Kun je het beter besteden aan wat anders moois
Is daadwerkelijk wel een short shift. Het bestaat uit drie onderdelen, waaronder een kortere hefboom, verschil zou 25% zijn. Dat moest ik zelfs de BMW dealer duidelijk makenMacboy schreef:Mooi Ruben ! Pookje ziet er cool uit. Maar het is toch geen short shift, enkel een kortere pook ?
@Niels: Hoe bedoel je de reden zal ruimte zijn? De auto krijgt toch niet meer ruimte door een veerpootbrug ??
Wow nog korter 8)Ruben schreef:Is daadwerkelijk wel een short shift. Het bestaat uit drie onderdelen, waaronder een kortere hefboom, verschil zou 25% zijn. Dat moest ik zelfs de BMW dealer duidelijk makenMacboy schreef:Mooi Ruben ! Pookje ziet er cool uit. Maar het is toch geen short shift, enkel een kortere pook ?
@Niels: Hoe bedoel je de reden zal ruimte zijn? De auto krijgt toch niet meer ruimte door een veerpootbrug ??
De olievuldop zit ook in de weg. Het is niet echt handig om bij elke keer olie vullen de veerpootbrug te moeten verwijderen.Niels schreef:De ruimte om een veerpootbrug te kunnen monteren. Voor een rechte zit er al een reservoir in de weg maar ik denk ook dat ie te hoog uitkomt als ik de foto's zo bekijk. Blijft wel mooi spul verder 8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], beske, jessedehaan en 12 gasten