Het grote "Wie gaat er naar de Nordschleife 2008"
- Jorrit
pfff
Ik heb toen een circuit dag gereden op Assen met om en nabij de 35 graden. Geen airco en de raampjes moesten dicht blijven ivm de veiligheid. Zie je na een sessie van een uur, in de uitloop ronde, de auto voor je zijn deuren open doen. HEYYEAHHH das een goed id. Rij je daar op de ramshoek af, beide deuren open, tuf je naar de pitstraat. Kijk je op de teller: rij je gewoon 140KM/h
Als je het op de snelweg zou doen wordt je compleet voor gek verklaard
Ik heb toen een circuit dag gereden op Assen met om en nabij de 35 graden. Geen airco en de raampjes moesten dicht blijven ivm de veiligheid. Zie je na een sessie van een uur, in de uitloop ronde, de auto voor je zijn deuren open doen. HEYYEAHHH das een goed id. Rij je daar op de ramshoek af, beide deuren open, tuf je naar de pitstraat. Kijk je op de teller: rij je gewoon 140KM/h
- Alexander
zou niet de eerste keer zijn, herinner een verhaal van je dat de deutsche polizei je aanhield omdat ze het vreemd vonden dat je met je helm op in je E30 reed op de snelwegJorrit schreef:pfff
tegen de !@#$% herrie herr polizei! 8)
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
Ik ben met een stel vrienden het weekend van 13-14-15 juni in de Eifel.
Samen met mijn goede vriend en "ring-makker" zullen we op zondag, samen met onze vrienden een bezoek aan de RIng brengen om een aantal rondjes te doen.
Waarschijnlijk met enkele passagiers die er nog nooit geweest zijn... die reacties zijn ook altijd leuk. Zelfs als je rustig aan doet schijten sommigen in hun broek.
Ik weet mijn eerste keer nog wel...
dis: aanwezig op zondag 15 juni (heel dag) met Panda 100Hp en een Opel Corsa
Samen met mijn goede vriend en "ring-makker" zullen we op zondag, samen met onze vrienden een bezoek aan de RIng brengen om een aantal rondjes te doen.
Waarschijnlijk met enkele passagiers die er nog nooit geweest zijn... die reacties zijn ook altijd leuk. Zelfs als je rustig aan doet schijten sommigen in hun broek.
Ik weet mijn eerste keer nog wel...
dis: aanwezig op zondag 15 juni (heel dag) met Panda 100Hp en een Opel Corsa
- Macboy
haha gaaf die \m/
kende ik niet !!!
kende ik niet !!!
Laatst gewijzigd door Macboy op 06 jun 2008, 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineFabian
Denk dat ik met de lease-auto openneer ga. Geen jaarkaart, en ga niet dik betalen voor mn rondjes daar + dikke knaken voor het openneer rijden.Knot schreef:Met de Z3C rijden Fabian?Fabian schreef:Ik ben er zondag.
Wij vertrekken zaterdagmiddag, overnachten en zondag vroeg rijden.
Neem wel mn motorpakkie mee, misschien rij ik wat rondjes op de motor van een bekende.
- Knot
Oke, kom ik je vanzelf wel ergens tegen dan...
Rij zelf meestal 4x 15 ronden.. dat komt op de prijs van een jaarkaart uit maar geeft me wel de mogelijkheid om na 2 bezoeken eventueel af te haken voor de helft van de uitgave...
Duurste blijft de brandstof in mijn geval, tankje heen, tankje ringen (of soms 2) en weer een tankje terug...
Rij zelf meestal 4x 15 ronden.. dat komt op de prijs van een jaarkaart uit maar geeft me wel de mogelijkheid om na 2 bezoeken eventueel af te haken voor de helft van de uitgave...
Duurste blijft de brandstof in mijn geval, tankje heen, tankje ringen (of soms 2) en weer een tankje terug...