http://www.filmflash.nl/?p=1297
Trailer Transporter 3
-
Metchu
-
Xave30
ProchainementNeluhz schreef:Wanneer komt ie?
Ff serieus, volgens interwebz november voor de VS en Februari voor Frankrijk.
http://www.imdb.com/title/tt1129442/releaseinfo
- InjectTheVenom
-
Rein
nav dit topic heb ik beide films ook maar weer eens gedownload en gekeken voor de 2e keer.
1e vind ik ook erg goed, leuke film
2e vind ik ook zeker leuk, maar toch wat nep... nogal wat stunts waar de nepheid echt van af straalt
Ik hoop dat de 3e wat minder neppe stunts heeft.
Een A8 W12 in de ''hoofdrol'' is natuurlijk ook altijd goed 8) (net als in Ronin
)
1e vind ik ook erg goed, leuke film
2e vind ik ook zeker leuk, maar toch wat nep... nogal wat stunts waar de nepheid echt van af straalt
Ik hoop dat de 3e wat minder neppe stunts heeft.
Een A8 W12 in de ''hoofdrol'' is natuurlijk ook altijd goed 8) (net als in Ronin
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
-
Metchu
Re: Trailer Transporter 3
Ik heb em vandaag gekeken en het is best een aardige film 8) Jason Statham blijft übercool natuurlijk
Leuk element is dat er 2 nederlanders in de film te vinden zijn. Jeroen Krabbé die wel een flinke rol heeft, maar echt niet overtuigend is en Sem Schilt die "the giant" "speelt". Leuke rol voor Schilt
Film verdient wel een 7tje denk ik omdat het gewoon goede actie is, maar ik stoorde me erg aan de versnelde beelden... Dat maakte de carchase in het midden eigenlijk best ruk (tegen een mercedes) en bij een aantal vechtscenes hadden ze ook het een en ander van het beeld versneld
Daardoor krijgt de film van mij een 6.5 misschien 7- (ik ben altijd gul met cijfers, omdat ik naar het vermaakgehalte kijk). p.s. robert knepper was gewoon weer t-bag van prison break in deze film
vond de russische chick trouwens een irritante personage... maar al met al leuke actiefilm, alhoewel de voorgaande transporters beter waren
Don't get your hopes up
SPOILER
Leuk element is dat er 2 nederlanders in de film te vinden zijn. Jeroen Krabbé die wel een flinke rol heeft, maar echt niet overtuigend is en Sem Schilt die "the giant" "speelt". Leuke rol voor Schilt
Film verdient wel een 7tje denk ik omdat het gewoon goede actie is, maar ik stoorde me erg aan de versnelde beelden... Dat maakte de carchase in het midden eigenlijk best ruk (tegen een mercedes) en bij een aantal vechtscenes hadden ze ook het een en ander van het beeld versneld
Rein schreef: Ik hoop dat de 3e wat minder neppe stunts heeft.
Don't get your hopes up
SPOILER
wist je dat een S8 gewoon start als die een kwartier in het water heeft gezeten?Rein schreef:Zou wel gaaf zijn, dit keer een S8 8)
- Maus335i
Wow, ik heb die sample even bekeken van de RIP, goede kwaliteit! Snel downloaden dus en vanavond kijken 
Ik vind het altijd juist leuk die hersenloze slechte actiefilms met dikke auto's, geweldige combinatie
Ik vind het altijd juist leuk die hersenloze slechte actiefilms met dikke auto's, geweldige combinatie
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2 & BMW 114i
Ik heb hem gisteren gezien. Ik vond 1 en 2 ook een stuk beter. Verhaal is eigenlijk een kopie van de voorgaande, maar dan slechter.
Het is trouwens geen S8. Hij heeft mooie S8 spiegels, W12 staat er in de grill, maar volgens mij is het een 4.2, omdat de W12 rechthoekige uitlaat heeft ipv ronde.
Het is trouwens geen S8. Hij heeft mooie S8 spiegels, W12 staat er in de grill, maar volgens mij is het een 4.2, omdat de W12 rechthoekige uitlaat heeft ipv ronde.
- Maus335i
Stefan, was in deel 2 ook zo. Ronde uitlaten ipv trapezium. Zou ook een dure grap worden, elke keer die W12's trashen :p
- Erik K.
Net de DVD met Dolby 5.1 geluid binnen gehaald 8)
-
OnlineJoost H.
Als ze gebruikt aangeschaft worden nietMaurice Graber schreef:Stefan, was in deel 2 ook zo. Ronde uitlaten ipv trapezium. Zou ook een dure grap worden, elke keer die W12's trashen :p
Film was wel OK, irriteerde me alleen aan het versneld afspelen van de achtervolgings scenes.
-
Metchu
Joost Hermens schreef: irriteerde me alleen aan het versneld afspelen van de achtervolgings scenes.
mijn idee:
Metchu schreef:maar ik stoorde me erg aan de versnelde beelden... Dat maakte de carchase in het midden eigenlijk best ruk (tegen een mercedes) en bij een aantal vechtscenes hadden ze ook het een en ander van het beeld versneld
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Vond de film matig wel lekker om zo weg te kijken maar geen must have
Auto heeft het geluid van een s8 maar de badge op de grill geeft w12 weer, moet je maar eens goed opletten.
Auto heeft het geluid van een s8 maar de badge op de grill geeft w12 weer, moet je maar eens goed opletten.
- Maus335i
En de uitlaten van een 4.2Flatline schreef:Vond de film matig wel lekker om zo weg te kijken maar geen must have