Grootse voordeel van internet op je mobiel vind ik de snelheid. Binnen bv 15 seconden zit ik op het internet.
Bij uitgeschakelde PC ga ik dat niet redden, voordat de hele shitbende is opgestart ben ik een paar minuten verder.
Daarnaast kun je via bv de opera mini browser precies de informatie aanpassen die je wilt lezen, geen plaatjes laden bv, verschillende lettergroters, makkelijk jumpen van de ene site naar de ander. etc.
Het is zo fucking makkelijk, heb je het een beetje onder de knie dan wil je niet meer anders.
Maar je moet wel de juiste browser hebben, veelal is de standaard meegeleverde browser ongeschikt om te internetten omdat de pagina 1 op 1 op je mobiel laad, dit geeft lange laadtijden en er is bovendien geen overzicht.
Opera mini (gratis te downloaden) geeft precies de juiste informatie in aangepaste vorm weer. En bij de landscape stand (breedbeeld) op je mobiel leest het ook nog een logisch, wel even je mobiel een kwart draaien.
En voor de mensen die zeggen hij is om te bellen.. het mooie van opera mini is dat je de ingelade telefoonnummers op je scherm bv via google chinees zoeken,, kunt aanklikken en vanuit je browser kunt bellen. Zo makkelijk deze functie, gewoon de hele gouden gids in je mobiel, niks geen gekloot met telefoonummers noteren ofzo.
Zeggen dat je geen internet op je mobiel wil is netzo iets zeggen dat LP's beter klinken als CD's