Driving Fun of Sleutel Fun ?hugo schreef:E34 525i!!
(

Een AE86 gaat inderdaad niet lukken voor 3k, de eerste roestvrije AW11 moet ik ook nog tegen komenMichel Huisman schreef:Voor een goeie ae86 zul je toch wel wat meer moeten betalen. Heel soms kom je een "betaalbare" tegen maar meestal zit er dan nog (aardig) werk aan. MX5 is toch wel wat goedkoper..
MR2 (AW11) misschien ? Is wel aardig oud..maar tsja voor €3000,- heb je niet bijster veel keus v.w.b. "driving-fun".
Die is al verkocht, jammerhugo schreef:http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?t=31913
voor 2300 eu ga je geen leukere RWD italiaan kopen. Verwacht echter ook wel e.e.a. sleutelplezier.
Achterste draagarmen is ook een kwaaltje wat ze van de Punto mee gekregen hebben. Variabele nokkenas probleem ben ik dan weer niet van op de hoogte, heb je enig idee wat er precies mis mee is?Stéphane schreef:@Rob: Zo'n barchetta is helemaal niet verkeerd eigenlijk. Heeft alleen een probleem met variabele nokkenas, waardoor hij soms klinkt als een diesel
Ik ben opgegroeid op FWD en zou als ik de replies lees eventueel voor een Mazda MX-5 willen gaan, met als 2e misschien toch de Fiat Barchetta.luco hornsveld schreef:Hij wil geen bmw of vag
Wat roept iedereen, bmw![]()
Typisch bmw volk![]()
![]()
Wil je weer rwd?
Dan zou ik ook voor een Toyota of MX gaan
sssssspannend!InjectTheVenom schreef:Moet er eerlijk bij zeggen dat ik stiekem al iets op het oog heb maar daar blijf ik nog even stil over tot de centen er zijn :twisted:luco hornsveld schreef:Hij wil geen bmw of vag
Wat roept iedereen, bmw![]()
Typisch bmw volk![]()
![]()
Wil je weer rwd?
Dan zou ik ook voor een Toyota of MX gaan
Gaaf, maar wel "as rare as rocking horse shit". Onderdelen vinden is een aparte hobby an sich v.w.b. deze auto'sFlatline schreef:staat op marktplaats nog een Mazda 323 Formule 4 te koop uit 1989 voor € 1950,-
mag je voor 1500 ook wel meenemen denk ik.
Op zich wel lachen dan toch met 4x4 en een turboblok erin.....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast